A może by tak do SPA ?

Kiedy planuję podróż,
jednodniową czy też dłuższą,
wytyczam sobie interesujące mnie obiekty na mapie, 
ustalam ich położenie i godziny otwarcia.
Staram się jednak nie oglądać tego obiektu w internecie,
 żeby nie odbierać sobie
radości i wrażeń, które przeżywam na miejscu.
Tak było właśnie w przypadku Pałacu w Mierzęcinie.
Położony w odległości 7 kilometrów od Dobiegniewa, 
o którym pisałam w poprzednim poście,
kompleks pałacowo-parkowy
wywarł na mnie niezapomniane wrażenie.







Jest to przepiękny ośrodek typu spa&wellness
 dla szukających relaksu i wyciszenia.
Obiekt otwarty jest  dla zwiedzających
 i bez problemu można poruszać się po jego terenie.
Wędrówkę warto zacząć od zwiedzenia wnętrz pałacu






i wieży widokowej,






 z której można podziwiać panoramę oraz
rozległy teren wokół.







Na tyłach pałacu znajduje się zejście  
do dużego ogrodu, który urzeka swoją urodą.
Mnóstwo w nim uroczych zakątków





 i pięknych roślin.




W tym miejscu można się zakochać.








Przed frontem pałacu 
znajduje się ogromny teren rekreacyjny, gdzie można jeździć konno, grać w tenisa, grillować, jeździć na rowerze, spacerować czy po prostu leniuchować na leżaczku.







W tej części znajduje się również stary cmentarz,
 gdzie spoczywają dawni właściciele tego majątku.



 

Baza noclegowa jest zróżnicowana.
Można mieszkać w samym pałacu
lub na folwarku, gdzie znajduje się strefa 
spa&wellness. 


Ciekawa jestem czy korzystałyście z takiej formy wypoczynku.
A może polecicie równie interesujące miejsce.
Bo kto nie chciałby tak poleniuchować ?







 

44 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia! Miejsce rzeczywiście urokliwe. Cudne widoki i wspaniałe wnętrza pałacu. Chętnie bym się tam wybrała, może kiedyś... Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w pobliżu domu masz podobny obiekt. Poza sezonem można znaleźć w takich miejscach atrakcyjną ofertę cenową.

      Usuń
  2. Kolejne piękne miejsce nam pokazujesz. Uświadamiam dzięki Tobie, że tuż obok też mamy pałac, który nazywa się Piorunów i pełni rolę SPA, miedzy innymi, bo imprezy też organizują.
    Cieplutko pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam na jego stronę. Jest bardzo ładny. Kiedy w końcu wybiorę się do mojej rodziny w Łodzi, to na pewno tam zawitam.

      Usuń
  3. Musze zaplanować babski wyjazd do takiego miejsca. Spa, leniuchowanie i przyjaciólki Idealnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł. Kobietki potrafią świetnie bawić się w swoim towarzystwie.

      Usuń
  4. zaliczyłam ostatnio spa ale dlaczego nie pojechać znów;-) no i moje okolice:-)
    pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, proszę, mieszkasz chyba blisko mnie. Możesz więc zajrzeć tam choćby z ciekawości na jeden dzień.

      Usuń
  5. Piękne miejsca i piękne zdjęcia. Dziękuję za podpowiedzi, bo zawsze warto wiedzieć w którym kierunku ruszyć w czasie wolniejszego weekendu. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie to spora odległość i wyprawa, ale na pewno blisko domu masz mnóstwo takich fajnych miejsc.

      Usuń
  6. Znam to miejsce bardzo dobrze:-) rzeczywiście jest tam przepięknie, cały obiekt przeszedł niesamowitą metamorfozę. Moim "ulubionym" miejscem jest ten stary cmentarzyk. Dzięki za piękne zdjęcia i przypomnienie tego miejsca!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! To przecież Twój region. Ale fajnie, że mogłam tam wędrować po Twoich śladach :-)

      Usuń
  7. Piękny zameczek a jeszcze piękniejszy ogród :-) Osobiście jednak wolę oglądać antyki niż na nich sypiać;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne miejsce na weekendowy relaks:-) W Spa nigdy nie byłam, nie wiedzieć czemu jakoś mnie ta forma wypoczynku nie przekonuje. Ale może czas najwyższy zmienić swoje zwyczaje.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och !!! To wspaniały pomysł, by wybrać się do SPA - zwłaszcza , gdy nie ma szans na dłuższy wypoczynek. Trzeba łapać chwile ! Piękne miejsce - od razu zlokalizowałam na mapie! Warte odwiedzenia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam nic przeciwko temu. SPA w takim otoczeniu jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytasz mi w myślach? Padam dzisiaj ze zmęczenia, marzę, pragnę, chcę do spa!!!:) uwielbiam takie miejsca !!! Ja mieszkam w rejonie wód termalnych i jest gdzie chodzić, i tak się zastanawiam kiedy to ja byłam w takim miejscu...... No chyba z 3 lata temu!!!!! Chyba czas najwyższy!!!!! A to rzeczywiście daje kopa i działa!!! Miłego weekendu 💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz tak blisko i nie korzystasz? Czasem tak jest, że trzeba gdzieś pojechać, żeby odkryć na nowo zapomniane przyjemności. Ja marzę o tym, żeby zaszyć się gdzieś w urokliwym miejscu na jakiś czas. Sama.

      Usuń
  12. Faktycznie urokliwe miejsce... i jaka piękna Panna Młoda:)
    słonecznego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała relacja, uwielbiam pałace, polecam zwiedzenie pałacu króla Jana III w Wilanowie.Kiedyś miałam przyjemność sprzedawać materiał do komnat z łożami, tego pałacu :-)
    Ściskam serdecznie :-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Wilanowie byłam dawno temu. Widzę, że otarłaś się o luksus pałacowych wnętrz :-)

      Usuń
    2. A jaaak :-)))))Miałam przyjemność ze szlachtą ha ha :-D Nawet dostałam dwa bilety do tego pałacu za dobrą obsługę i słodycze, wielką paczkę żelek, które wprost uwielbiam :-)))

      Usuń
  14. Wspaniała fotorelacja, śliczne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pałac zachwycający jak i cały ogród i teren wokół niego. Mnie najbardziej w tej historii podoba się, że ktoś zatroszczył się o ten zabytek, tworząc jego dalszą historię i to taką piękną :))) Chciałabym wybrać się na jakieś spa, ale ciągle brakuje mi czasu i w sumie nigdy w życiu jeszcze nie byłam :/ Ale pocieszam się, że wiele rzeczy mnie omija i jakoś z tym żyję :D
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też podziwiam te troskę. Szczególnie, że w drodze powrotnej widziałam pałac opuszczony i w ruinie.

      Usuń
  16. Cudowne miejsce na wypoczynek! Nie tylko wspaniałe okolice, ale do tego SPA, cisza spokój i mnóstwo zieleni - wszystko to co lubię najbardziej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Beatko. To jest rozległy teren, więc raczej nikt nie będzie przeszkadzał w wypoczynku.

      Usuń
  17. Do spa ja pierwsza!
    Ale nie mam czasu... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wakacje każdemu się należą. Choć kilka dni.

      Usuń
  18. ale tam pięknie! ogród jest wspaniały! fajnie byłoby się tam zaszyć z książką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym myślałam. Wypatruję jakiejś promocji i ruszam tam na poszukiwanie wewnętrznego spokoju.

      Usuń
  19. piękny pałac i jego wnętrze, ale i jeszcze piękniejsze tereny wokół niego

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe miejsce!!! Chciałabym trochę poleniuchować w takmi miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj przydałby mi się taki weekend w spa :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda to pięknie, kocham takie miejsca. A na zwiedzanie ogrodów polecam Ogród Dendrologiczny w Przelewicach- słyszałaś o nim ? :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam tam w ramach majówkowej wyprawy, pisałam o tym w poprzednim poście. Zresztą nie pierwszy raz, bo on jest nie tak daleko ode mnie. Cieszę się, że zajrzałaś. Twojemu miastu, które uwielbiam poświęciłam kilka postów i też byłam tam podczas majówki :-)

      Usuń
  23. Pięknie i zdecydowanie wybrałabym spanie w pałacu, aby poczuć klimat.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uroczo i spokojnie! Idealne miejsce na wypoczynek

    OdpowiedzUsuń
  25. Czytając takie wpisy jak ten, raz po raz uświadamiam sobie, że w Polsce to mamy jednak multum pięknych miejsc, które są poukrywane i tak mało doceniane. A szkoda, bo są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  26. Romantyczne miejsce, w sam raz na weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się mostek i ten mały pawilon stylizowane na japońskie lub chińskie (trudno powiedzieć, jaki był zamysł architekta, bo to ani japońskie, ani chińskie, ale na pewno inspirowane tymi kulturami).

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger