Coś jakby szarego


Pewna młoda, piękna kobieta poznaje przystojnego, bajecznie bogatego, nieprzyzwoitego mężczyznę.
Na przeszkodzie stoi mąż, przeszłość nieznajomego i rozterki moralne.
Historia stara jak świat.
Niejedna historia miłosna opisana czy sfilmowana bazuje na tym schemacie. Ale nie każda jest dobra ( w sensie jakości ).
Ta jest na przyzwoitym poziomie, daleka od klasycznego romansidła. 
Co prawda, nie mogłam pozbyć się wrażenia, że ktoś się na kimś wzorował, a może to tylko przypadek. Towarzyszyło mi bowiem skojarzenie z pewną bardzo ostatnio popularną powieścią erotyczną.
Zdecydowanie jest napisana lepszym językiem, nie tak otwarcie przewidywalna i pozbawiona nadmiaru opisów miłosnych harców, dlatego ją polecam.
To dobra lektura, w sam raz na wiosenno-letnie wieczory, kiedy chciałoby się  przeżyć coś porywającego.
O czym mowa?




Autor podobno jest dość popularny i czytany. Napisał kilka książek. To jest mój pierwszy kontakt z tym pisarzem i do tego udany.
Dlatego polecam Wam ją i życzę ekscytujących wrażeń.


" Co wydarzy się w ciągu tych pięciu dni? Spojrzała na zegarek. Jutro o tej porze będę u niego. Poczuła dziwne podekscytowanie.
Jak wtedy, kiedy była małą dziewczynką i zbliżał się dzień wyjazdu nad morze.
Czuła takie samo podniecenie jak kiedyś przed koncertami. To nie był tylko strach czy ciekawość. Koncerty zawsze stanowiły dla niej wyzwanie, miała je zagrać od początku do końca, najlepiej, jak umiała. Tym razem jednak chodziło o zupełnie inne wyzwanie z bezprecedensową gażą: pięciu milionów euro. Już wpłynęły na jej konto. Przypomniała sobie, na co są te pieniądze. Poczuła się pewniej i spokojniej".

25 komentarzy:

  1. Bardzo jestem zaciekawiona tą książką!
    pięknego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to, że wywołuję takie pragnienia.

      Usuń
  2. Kusząca propozycja na pewno przeczytam jak tylko moja mała córcia troszkę podrośnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cenię książki napisane na pewnym poziomie, przez co rozumiem przede wszystkim język tworzący określony klimat. Historia, którą opisują jest mniej istotna, chociaż także ważna. Zaciekawiłaś mnie tym, co dostrzegłaś w książce, którą polecasz. Poszukam jej :)
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się Cieszę, że mogłam Cię zainspirować. Dziękuję za wizytę.

      Usuń
  4. Wzbudziłaś ciekawość swoim artykułem, chętnie przeczytam.Ciekawa jestem, czy wrażenia będą podobne.
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusisz tymi książkami, a mi się sesja zbliża więc czasu na czytanie dla przyjemności jak na lekarstwo:-(
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam...Czas to pojęcie względne :-)

      Usuń
  6. Książka zapowiada się ciekawie. Twoja recenzja mnie przekonała aby sięgnąć do tej lektury !
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  7. kolejna książka do przeczytania na mojej liście:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka warta uwagi! Poszukam jej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Paulinko. Cieszę się, że zajrzałaś.

      Usuń
  9. Dzięki za kolejny pomysł czytelniczy.Dobrze,że wakacje niedługo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień mamy coraz dłuższy to i można się trochę później położyć spać, żeby wcześniej poczytać.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Cieszę się i polecam na przyszłość.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Tak, szczególnie na miłe rozpoczęcie ciepłego wieczoru.

      Usuń
  12. Jade do Polski, walizki beda ciezkie od ksiazek..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To lepiej wpadnij do mnie kilka wypożyczyć :-)

      Usuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger