Wakacyjny niezbędnik


Lato nastało, deszcz pada, wiatr wieje w porywach diabelskich, a ja
ROZPOCZĘŁAM URLOP !
To dopiero zbieg sprzyjających okoliczności :-)

Ja się jednak nie przejmuję i nic mi nie przeszkodzi w świętowaniu trzech tygodni laby. Taka jestem niewyspana, zabiegana, zmęczona i w niedoczasie, że ten czas jest dla mnie błogosławieństwem. 
 
 

Nie zaplanowałam żadnego zorganizowanego dłuższego wyjazdu, bo mój Towarzysz ma problem z wzięciem w tym czasie urlopu. Będziemy więc organizować parodniowe wypady w różne miejsca. 

Mój wakacyjny bagaż nie będzie więc jakoś specjalnie skomplikowany i obszerny, jak ma to miejsce przy dłuższych wyjazdach.
Mój wakacyjny niezbędnik są to rzeczy, które zabieram zawsze, bez względu na długość pobytu.

1. Butelka na wodę
 

Taka dekoracyjna butelka na wodę to fajny gadżet sam w sobie. Służy mi jako pojemnik na koktajle, które albo są posiłkiem na drogę, albo drugim śniadaniem do pracy. W trakcie wakacji wykorzystam ją na przygotowywanie przekąsek ( np. kefir z otrębami) na długie zwiedzanie.
 
 
2. Nakrycie głowy.

Choć nie zapowiada się na razie na upały, to nakrycie głowy zawsze stanowi dla mnie część wakacyjnej stylówki. Gdy jadę na plażę są to kapelusze z szerokim rondem, w innych okolicznościach, wakacyjny strój podkręcam białą fedorą.
  A na spacery, czy jazdę na rowerze włosy ujarzmiam małą chustką.
 
Najczęściej noszę ją przy torbie i dzięki temu zawsze mam pod ręką.


3.  Ręcznik plażowy hammam.

Te ręczniki odkryłam dość niedawno.
Mam wrażenie, że dotarły do nas na fali mody na tureckie seriale kostiumowe. 
Ręcznik hammam zwany też "fouta" jest bardzo uniwersalny. Jest cieńki, więc łatwo go wyprać i wysuszyć, zajmuje mało miejsca w bagażu. Może zastąpić koc na plaży, a nawet widziałam go w charakterze szala. W upalne noce może służyć nam jako przykrycie.


  
4. Koszyk wiklinowy i poduszka.

Koszyk wiklinowy zastępuje mi torebkę. Pakuję do niego wszystko, co jest mi potrzebne na plażę, chodzę z nim na zakupy. Moim zdaniem to jeden ze sztandarowych elementów letniej garderoby. 
A poduszkę zabieram po to, żeby było mi wygodnie w samochodzie  podczas długiej jazdy i aby oswoić sen w nowym miejscu. 



Jakie rzeczy są Waszym wakacyjnym niezbędnikiem?

40 komentarzy:

  1. Widzę że twoja wakacyjna stylówa jest bardziej elegancka od mojej. Ja nie mam w swojej szafie żadnego kapelusza czy pięknego koszyka i wodę zabieram w zwykłej plastikowej butelce, ale też jadę z poduszką (cha jak dzieci były małe zabieraliśmy aż trzy, bo mąż nie brał swojej a potem podbierał nam). A na wakacyjne zwiedzanie nie ruszam się bez okularów i ochronnej pomadki. Iwona J

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że jesteś dobrze przygotowana:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam taką listę niezbędnych rzeczy na wakacje i nie tylko.
    Twój koszyk mnie zauroczył.
    Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja droga ! Ja też właśnie rozpoczęłam samotny urlop. Mój mąż nie może wziąć wolnego, więc pozostają mi krótkie wyjazdy lub pobyt w domu i nadrabianie wszelkich zaległości. Co ja zawsze mam przy sobie latem ? - okulary przeciwsłoneczne, apaszkę, butelkę z wodą, sweter lub bluzę i książkę - to tyle ( o telefonie nie wspomniałam, ale też go mam ). Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ją niepracująca już, teoretycznie wolne mam cały rok ,mąż zapracowany i.....nie wiemy co to urlop.Jeżeli już się zdarzy to jesienią nad morzem i wtedy potrzebny inny zestaw.Miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  6. Przygotowana jesteś :). Stylowe i śliczne dodatki wybrałaś. Torba z apaszką jest mega. Bardzo mi się spodobała. U mnie niezbędnik to okulary i powerbank. Telefon zawsze odmawia mi posłuszeństwa w nieodpowiednim momencie. Życzę Ci udanego i słonecznego urlopu. Wypocznij i wyśpij się na zapas :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypomniałaś mi, że muszę przeprowadzić się do letniej torby :) Czas na zmiany :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw - faktycznie wszystko się przydaje - ja bym jeszcze dorzuciła książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci udanego urlopu, z lepszą pogodą, aby wszystkie te gadżety się przydały :))
    Ja jak Basia dorzucam aparat i jeszcze okulary przeciwsłoneczne !
    Miłej niedzieli :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw nietuzinkowy, odpowiedni dla damy.Dobrze mieć swoje przyzwyczajenia, dzięki nim czujemy się wszędzie jak u siebie. Mój wypadowy niezbędnik to kapelusz, wakacyjna torebka w stylu etno, okulary przeciwsłoneczne i "patrzałki", karta kredytowa i aparat fotograficzny z mężem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę, bys mogła cieszyć się urlopem i cudowną pogodą. Wypoczywaj!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam stałego niezbędnika na wakacje. Może wygodne buty, bo lubię spędzać czas aktywnie. I koniecznie aparat, choć ostatnio częściej robię zdjęcia telefonem. No i koniecznie jakiś kajecik. Mój mąż ma stały niezbędnik i o nic więcej się nie troszczy : żona, dokumenty i pieniądze. O całą resztę troszczy się punkt pierwszy czyli żona. : ) Miłych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  13. No to jesteś na wakacje super przygotowana! :)) Hammamowe ręczniki mogą też śmiało za obrus robić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No tak aura za oknem w kratkę mimo wszytsko udanego wypoczynku! :) U mnie niezbędnikiem jest krem z filtrem plus jakiś notes na zapiski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie piękna, słoneczna pogoda to mój niezbędnik ;) Dlatego wybieram ciepłe, pewne kierunki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wakacyjny niezbędnik to dobry dzień i piękne słońce. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już czekam na urlop! Ja bym jeszcze dodała dobrą lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno butelka na wodę, to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ręcznik i koszyczek są wspaniałe. My na razie nigdzie niw jedziemy bo mąż nie może narazie wziąć urlopu może w sierpniu.Ja jeszcze dokładam do tego mini apteczkę.Moj synek jest bardzo ruchliwy i zawsze może się gdzieś przewrócić i zadrapać kolano��

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie, od kiedy pojawiły się dzieci, zmienił się niezbędnik i jest to woda, pieluszka i mokre chusteczki. Dziecko najmłodsze zamotane w chustę, więc kocyk zawsze pod ręką ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie ruszam się z domu bez tubki kremu z filtrem ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne masz kapelusze. Chusty uwielbiam nosić na głowie. Ja oczywiście zawsze muszę mieć ze sobą aparat i mój stary, ale ciągle działający discman. Późno chodzę spać i w nocy mogę posłuchać muzyki mojej ulubionej. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też czekam już z utęsknieniem na urlop, do mojego niezbędnika zabieram jeszcze szydełko bo nie wyobrażam sobie wypoczynku z robótką.
    Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego urlopu:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak dawno nie byłam na wakacjach, że już nie pamiętam co się zabiera;-) Ale na pewno - poza rzeczami o których piszesz - wzięłabym książkę, aparat fotograficzny bo jakoś za komórkowymi fotkami nie przepadam i zapewne coś do robótkowania, czółenko do frywolitki jest najmniejsze i najlżejsze;-) Udanego urlopu:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Udanego odpoczynku - trzy tygodnie wolnego to wspaniała perspektywa :) kapelusz to bardzo przydatna rzecz w czasie upałów :) a ręcznik, który można nosić jako chustę to dla mnie ciekawostka ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Udanego i pogodnego urlopu!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdaje mi się, że Twój koszyk jak i moja wakacyjna torba muszą być dosyć pakowne ;) Ja też zawsze mam przy sobie butelkę na wodę i poduszkę. Do tego obowiązkowo okulary i parasolka. Po długich poszukiwaniach udało mi się znaleźć w sklepie wyjątkowo kompaktową i lekką, w sam raz żeby była zawsze pod ręką. Z takich prozaicznniejszych rzeczy to nauczyłam się mieć zawsze ze sobą plastry opatrunkowe... :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój urlop dopiero w sierpniu, więc mam jeszcze czas na skompletowanie wakacyjnego niezbędnika :) Szkoda, że ta pogoda taka nieciekawa, ale może się poprawi. Muszę kupić taką wielorazową butelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda że kapelusze w Polsce tak rzadko się nosi, a są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wodę zawsze mam osobno, a kubek termiczny też często przeznaczam na owsianki lub koktajle - lubię, gdy zachowują swoją zimność. Poza tym zawsze zabieram ze sobą aparat fotograficzny!, mp3 i książkę albo czytnik.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie Twoje propozycje są świetne;) Sama też mam podobne;)Ja jeszcze zawsze gdzieś włożę słuchawki żeby móc się delektowac muzyką;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jako miłośniczka kaktusów muszę to powiedzieć: piękna butelka na wodę! :)

    WIdać, że jesteś dobrze przygotowana na lato.

    OdpowiedzUsuń
  33. Suer niezbędnik :) Kapelusze i butelkę już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Butelka na wodę - wspaniała! Sama jestem miłośniczką takich butelek, ale nie tylko na wodę, również na koktajle :) Kapelusze też typowo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Same przydatne i fajne rzeczy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  36. W moim wakacyjnym niezbędniku są....buty trekingowe, opaska na głowę, krem z filtrem i kijki ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja nie mam swoich niezbędnych rzeczy, jestem zdania, że jak będę czegoś potrzebować to zazwyczaj mogę to dostać w sklepie np. wodę. Posiłki przygotowuje w pojemniki a innych rzeczy nie zabieram, jeżeli np. nie wybieram się do parku/na plaże :)

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger