Wakacyjna ankieta


Na pewno zauważyłyście, że mój blog się zmienia.
Jakiś czas temu zmieniłam szablon, logo, niedawno zaś tzw. avatara. Robię co mogę i potrafię, żeby iść z duchem czasu i rozwijać się w tym, co sprawia mi frajdę.
Zaczęłam częściej pisać i publikować posty. I nie są one już takie nostalgiczne, jak jeszcze jakiś czas temu.
 


Kiedy zakładałam tego bloga, byłam w podwójnej żałobie. Często wracałam więc do wspomnień i sentymentalnych wynurzeń. Dużo czasu musiało minąć, ale udało mi się wrócić na właściwe życiowe tory.



Dziś z ciekawością rozglądam się wokół siebie, notuję co może podobać się moim bliskim koleżankom, które mam tutaj od długiego czasu. I tym fajnym dziewczynom, które zagościły u mnie niedawno i regularnie dają znać, że lubią do mnie zaglądać.

Dlatego chciałabym podarować coś jednej z Was. Będzie to moja jedna z pierwszych prac wykonanych transferem, dekupażem i przecierkami.




A mój wstęp był po to, bo chcę Was prosić o opinię. 
Napiszcie mi proszę w komentarzach, o czym lubicie u mnie czytać, co Was interesuje. A może brakuje Wam jakichś tematów na moim blogu. Może jest jakiś problem, który mogłabym rozwiązać. 
Będę wdzięczna za każdą sugestię i opinię.

Zatem czekam na Wasze opinie. 

28 komentarzy:

  1. Ja powoli odkrywam Twojego bloga, postaram się na bieżaco zostawiać po sobie, ślad. Jak dla mnie jest super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że odnalazłaś swoje życiowe tory : ) Lubię Twojego bloga takim jaki jest. Dzielisz się swoim życiem, pięknem które zauważasz i które tworzysz, kadrami z podróży. Mobilizujesz nas czytelników do działań. Jest świetnie, jeśli jakieś zmiany miały by być to takie od Ciebie. Serdecznie pozdrawiam. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. To dzięki Tobie poznałam Twój blog i już pozostałam. Mozna powiedzieć , że to Twój blog nas połączył stałyśmy się blogowymi przyjaciółkami. Od tej pory odwiedzamy się w postach, podróżujemy razem, wybieramy drzwi do mieszkania, czytamy książki i oglądamy starocie na pchlim targu. Cieszę się , że zaprosiłaś mnie do świata Holly. Ściskam mocno!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też z czasem zmieniałam mojego bloga, zmiany są dobre.
    Ogromnie dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam częściej! Ja z chęcią będę tu zaglądać :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tu dość nowa więc ciężko trochę mi się wypowiedzieć. Przyciągnęły mnie barwne zdjęcia, porady i fakt, że pisze go osoba, która rzeczywiście chce przekazać coś wartościowego, coś więcej. Wiesz, widzę ogrom takich samych blogów, takich samych kanałów na YouTube. Mnie już to męczy. Wyszukuje osoby nieco inne. Jeśli widzę wartość w danym blogu, to do niego regularnie zaglądam. I jeszcze jedno, każdy Twój post jest dopracowany na maksa. To oznacza, że wkładasz w to ogrom serca. Poczytałabym u ciebie trochę o życiu, o problemach takich zwyczajnych, które składają się na życie. Chciałabym poznać Twoje opinie na różnorakie tematy. Ty pisz co Ci w sercu gra. :)

    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bo na tym polega życie ,że zmieniamy się i wtedy w kół nas też się zmienia chcemy poznawać nowe , jest czas na żałobę smutek i na życie radość :)
    piękna taca :) pisz co Ci serce dyktuje ja lubię do Ciebie zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem tu po raz pierwszy, więc na razie dopiero się nieśmiało rozglądam :) Taca przepiękna i widać, że włożyłaś w nią dużo pracy i serca - lecz kompletnie nie pasująca do mojego wystroju mieszkania ;) Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom i trzymam kciuki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny wpis.... uwielbiam takie życiowe historie.
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że wygląd bloga sporo mówi o jego autorze, zmienia się, bo zmieniamy się my i świat wokół nas, ale zazwyczaj zachowuje pewien charakterystyczny styl. Raczej jestem tutaj nowa, więc niewiele mogę powiedzieć. Lubię kiedy blog jest do poczytania niezależnie od tego jaki jest jego charakter i niezależnie od tego o czym piszesz dobrze się to czyta, a to wcale nie jest takie oczywiste w blogowym świecie;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmieniłaś się, nabrałaś kolorów... i to widać na blogu!! Bardzo mnie to cieszy!❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Różnorodność jest jak najbardziej ok, pisząc ciągle o tym samym byłoby nudno :( Fajne jest to że nie mamy żadnych zobowiązań prowadząc nasze blogi i piszemy o tym co nam w duszy gra , a nie o tym co dyktuje sponsor hehehe :) Mamy ochotę piszemy ,wylewamy myśli w eter ... Niech się niosą wprowadzają dobre w życie naszych czytelników :) To jest ważne inspiracja , zachęcenie , lubowanie się pieknie otaczającego świata .... Cieszenie się drobnostkami ... Ściski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W ogóle lubię Cię czytać i do Ciebie wpadać:))dla mnie wszystko jest ciekawe:)
    ale tak sobie myślę,że dlatego ,że jest szczere.Jeśli jednak zaczniesz pisać pod dyktando to się pogubisz.Pisz nadal swoim rytmem,tak jest najlepiej:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Panta rei! Wszystko się zmienia. Blog też. ;)
    Pisz, nie pytaj! Zaglądaj do duszy i łap za klawiaturę. :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Dopiero niedawno tu trafiłam a już wiem, że będę wracać, myślę, że to wiele mówi o Twoich pracach i postach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Och ! Holly ! Każdy ma różne momenty w życiu. Radość czy smutek u osoby wrażliwej - takiej jak Ty - będzie się przenosił również na jej pasje. Też przeżyłam trudne chwile i czasem znajomi mówili mi, że smutek widać w moich kartkach.
    Chyba rzeczywiście Twój blog się zmienia, choć dla mnie zawsze był i jest nadal interesujący. A swoją drogą - czy nie wiesz, co Twoich czytelników ciekawi najbardziej? Może się zdziwisz, ale moją uwagę najbardziej przyciągały posty o miastach i ludziach. Tak pięknie kiedyś pisałaś o Szczecinie, o cmentarzu ( sorry ) i o ludziach, którzy kiedyś żyli. Może to będzie dla Ciebie jakaś wskazówka. Mam nadzieję, że tak. Ja tak już mam, że lubię czytać takie ciekawostki. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubiłam twoje wcześniejsze wpisy (nawet te bardzo wczesne- zanim Cię znalazłam)ale lubię też obecne. To dobrze że się zmieniasz, bo świat się zmienia i my też musimy. Poczytałabym więcej o różnych aspektach życia, pokaż krok po kroku jak robisz te pudełeczka na prezenty- raczej nie będę próbowała, bo nie mam zdolnych rąk do tak małych rzeczy ale ogólnie ciekawi mnie to. Pozdrawiam Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że czerpiesz coraz większą radość z blogowania i ze pojawiają się u Ciebie radosne posty. Chociaż sentymentalne też są potrzebne i wnoszą też coś ważnego do naszego życia.
    Ja lubię czytać o Twoich podróżach, o miejscu w którym mieszkasz, Szczecin jest wspaniały, zwłaszcza z Twojej perspektywy. Lubię również posty o Twoich pracach i skarbach które nabyłaś a to w podróży, a to na targach staroci. Podoba mi się Twój gust i Twoje wyczucie piękna.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście zmiany są widoczne na pierwszy rzut oka. Jest przejrzyście i ze smakiem. Zaglądam do Ciebie, ponieważ szukam inspiracji zarówno tych duchowych jak i rękodzielniczych czy życiowych.
    Nie zaspokoisz gustów wszystkich czytelników. Pisz dla innych tak jak byś pisała dla siebie - to chyba najlepsza droga by pokazać co Ci w sercu i duszy gra (a gra jak widać bardzo dużo).
    Pozdrawiam wakacyjnie i życzę udanej drogi w tak skomplikowanym świecie jak jest blogosfera.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podzielam zdanie Uli- pisz o ludziach i miejscach, pokazuj nam to, co piękne, dziel się tym, co trudne,ciesz się głośno z drobnych radości, a przede wszystkim bądź sobą- to cecha Wodników:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię u Ciebie taką niewymuszoną naturalność. Posty o Twoich pracach i o tym jak widzisz świat.
    PS. Ale chyba najbardziej utkwił mi post, w którym opisałaś pewną przytulną restaurację, gdzie zgubiłaś swoją ulubioną chustę... i właścicielkę, która Ci ją odesłała...
    Takie małe/duże sprawy ubarwiają codzienność.

    OdpowiedzUsuń
  21. Znamy się od niedawna, ale od samego początku zwróciłam uwagę na Twój styl, niepowtarzalny humor, bezpośredniość i spontaniczność. Podobają mi się Twoje posty, piszesz o codziennych sprawach w niezwykle interesujący sposób. Dostrzegasz to, czego inni nie widzą. Stawiasz pytania zmuszając do refleksji. I to jest właśnie to o co w naszym blogowym świecie chodzi.Pisz o tym, co Ci w duszy gra. Zachowaj swoją naturalność i spontaniczność, bo tylko w ten sposób będziesz prawdziwa.

    OdpowiedzUsuń
  22. Holly, znamy się już troszkę, znam po części Twoją historię i wiele się od Ciebie nauczyłam, wiele podziwiam i cieszę się że jesteś w tej chwili silniejsza, że pomimo różnych zrządzeń losu cały czas zachwycasz swoja osobowością, inteligencją i naturalnym stylem bycia. Jesteś osobą szczerą i dążysz do postawionego sobie celu, cały czas podnosisz poprzeczkę coraz wyżej, kształcisz swój umysł i charakter. Kochana, po prostu cudowna ewolucja zarówno w życiu jak i wirtualnym świecie. Życzę Ci, by Twój blog cały czas się rozwijał, przybywało obserwatorów i życzliwych dusz. Mnie się u Ciebie zawsze podobało, swoim podejściem do życia i do pewnych spraw udowodniłaś że jesteś silną kobietą z wrażliwym i spontanicznym charakterem - to mnie bardzo w Tobie ujmuje.
    Holly - życzę Ci wszystkiego dobrego, niech spełniają się marzenia i plany. Ściskam mocno i serdecznie pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię Twój styl pisania. Twoje zdjęcia bardzo mi się podobają. Myślę, że najlepszą radą jaką mogę Ci dać, to nie rób niczego pod publiczkę i twórz tak jak do tej pory, zgodnie ze swoją naturą, humorem czy aktualnym stanem ducha. Szczery wpis zawsze się obroni :). Nawet jeśli jest podszyty smutkiem czy melancholią. Uściski i jak najwięcej uśmiechu Ci życzę :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Twój blog wygląda świetnie i bardzo przejrzyście , chciałabym coś zrobić z moim ale ostatnio mam mało czasu i nawet zdjęcia ze stylizacji przygotowuję bardzo szybko. Odnośnie Twoich postów mam pewną sugestię. Zawsze pokazujesz gotowe efekty Twojej pracy.Czy mogłabyś czasem przygotować post jak Ty to robisz krok po kroku(ze zdjęciami oczywiście)?

    OdpowiedzUsuń
  25. Spóźniłam się, ale nie było mnie w blogosferze...
    Podpisuję się pod komentarzem Basi Wójcik.
    Podziwiam zarówno Twój blog jak i Basi - Wasze wrażliwe, artystyczne dusze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana Twój blog dla mnie jest IDEALNY i biorę go za wzór, jeszcze nie wiem kiedy, ale popracuję nad szablonem, zdjęciami i tematami mojego bloga, ale na razie cieszę się realnością, tutaj będę częściej jesienią i zimą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Trafiłam tu całkiem niedawno. Ale bardzo podoba mi się szablon, Twój styl pisania, piękne i dopracowane w każdym szczególe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger