Słoik życzeń


Kochani, ogłaszając wakacyjny konkurs,  

Pisałyście o swoich odczuciach, motywacji do odwiedzania mnie 
i oczekiwaniach. Wszystko przeczytałam uważnie i na pewno będę kierować się waszymi słowami, pisząc następne posty. 
Prosicie, żebym pokazywała Wam bardziej szczegółowo proces tworzenia moich prac. To dla mnie szczególnie miłe, że uważacie mnie za jakiś autorytet w tym temacie. Na pewno więc coś dla Was przygotuję.
Często w Waszych wypowiedziach przejawiał się motyw, żebym pisała co ja uważam za słuszne i żebym pozostała sobą.

To co otrzymałam od Was, to niewypowiedziana ilość dobrej energii  i serdecznych życzeń. To, że odnalazłam się w gronie takich osób, to mój osobisty sukces i zawsze podkreślam gdzie tylko mogę, że moje ulubione grono blogerek to wyjątkowa kompozycja osób, które przeznaczenie postawiło na mojej drodze.


" Skup wokół siebie ludzi, w których towarzystwie 
czujesz się dobrze" 

Słoik pełen życzeń. Słoik z karteczkami.Słoik motywacyjny. Słoik wdzięczności.Słoik pozytywnych myśli.




Takie przesłanie, jako pierwsze z wielu, otrzymałam od jednej z Was. To niesamowite jak te słowa doskonale pasują do tego, co pisałam wyżej.
Utalentowana Monika z Katalogu inspiracji, obdarowała mnie swoim słoikiem z niespodzianką
Monia podjęła się takiego wyzwania w tym roku, że będzie upominkiem w postaci dekoracyjnego słoika z karteczkami,  obdarowywać różne osoby. Ostatnim wybrańcem zostałam ja.
 
Słoik pełen życzeń. Słoik z karteczkami.Słoik motywacyjny. Słoik wdzięczności.Słoik pozytywnych myśli.


Każdy dzień będzie dla mnie wyjątkowy, a każde hasło niespodzianką. Do tej pory hasła, które wyciągnęłam są jakby szyte na moją miarę:


" Trudno iść wieloma drogami jednocześnie. Pitagoras"


Słoik z niespodzianką. Słoik życzeń.Słój życzeń


Moniko, bardzo Ci dziękuję za ten podarek. Słoik szczęścia spełnił swoje zadanie - sprawił mi ogromną radość, a każdy dzień uczyni szczególnym.
Na pewno nie zapomnę o Tobie.



44 komentarze:

  1. Rewelacyjny pomysł z tym słoiczkiem! Fajnie tak każdego ranka zaczynać dzień od kilku mądrych słów na drogę:-) Dziękuję za zabawę, gratuluje Marysi i ciesze się, że pooglądam Twoją tackę w realu;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znacie się z Marysia? Mieszkacie blisko siebie?

      Usuń
    2. W pewnym sensie można powiedzieć, że zaglądamy sobie w okna;-)

      Usuń
  2. Gratulacje dla Marychny. Słoik świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten słoik! Też chcę taki! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzieś mi chyba ten pomysł mignął, ale fajnie, że można taki prezentowy sznureczek puścić w obieg. :) A słoiczek rzeczywiście zrobiony idealnie pod Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama przez Monikę zrobiłam taki słoik "dobrych chwil"dla mojej córki:)bardzo fajny pomysł,wrzucasz na karteczkach chwile w których byłaś szczęśliwa,a potem po roku wyciągasz i czytasz i przypominasz je sobie:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Holly, właśnie przygotowałam podobny prezent dla jednej z bliskich mi osób - to bardzo fajny pomysł, niezwykła niespodzianka a życzenia, wróżby czy hasła zawarte w środku są bezcenne. Cudowny podarek przygotowała dla Ciebie Monika,niech słoik szczęścia będzie zarówno spełnieniem marzeń jak i inspiracją czy motywacją - to wyjątkowa rzecz dla wyjątkowej Osóbki. Takie gesty przyjaźni i sympatii są najpiękniejszym wyrazem międzyludzkich więzi emocjonalnych.
    Ściskam, pozdrawiam cieplutko i życzę udanego wypoczynku na urlopie, pięknej pogody a jeśli odpoczywając robótkujesz - to również nieustającej weny twórczej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Holly jesteś wyjątkową kobietą. Słoik rzeczywiście dopracowany w pomyśle i wykonaniu. Gratuluję Marysi😄 Milej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka wyjęta z tak cudnego słoika na pewno jest w stanie poprawić humor i dodać energii i motywacji. Monia obdarowała Cię świetnym prezentem. A zwyciężczyni gratuluję serdecznie :). Pozdrowionka przesyłam w ten piękny niedzielny poranek;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tym słoiczkiem! Jestem zachwycona! :)
    My od dwóch lat mamy słoik marzeń. Na początku roku wrzucamy tam nasze marzenia i realizujemy po jednym w każdym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś zrobiłam słoiczek szczęścia do którego wrzucam karteczki, na których zapisuję co dobrego wydarzyło się każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  12. O słoiczku szczęścia już gdzieś słyszałam. Dzięki, że mi o tym przypomniałaś - już wiem co w najbliższym czasie zrobię i chyba nawet wykorzystam taki sam słoik po kawie rozpuszczalnej :D Twój jest piękny i myślę, że będzie moją inspiracją.

    Pozdrawiam,
    Pani Od Bani (www.paniodbani.pl)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się idea takich słoiczków, chyba sprawię sobie jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cierpię na taki niedobór kawy w wyniku awarii ekspresu, że pierwsze o czym pomyślałam, to że będziesz pisać o kawie. Słoiczek motywacyjny - dobry pomysł

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten gest z przysłaniem tego słoika jest... wzruszający! Prędzej człowiek spodziawałby się fali hejtu... a tu taka niespodzianka! Jak to fajnie rozczarować się w tak miły sposób, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na prezent i piękne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeden z moich pierwszych wpisów pokazywał słoiczek jaki zrobiłam dla klientki, one naprawdę działają.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały słoikowy pomysł!!! Pomysł wart podpatrzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ze mnie gapa - nie pogratulowałam zwyciężczyni!!!
      Czynię to niniejszym - gratulacje!!!

      Usuń
  19. Dostałaś piękny słoik od Moniki, na dodatek z Twoją ulubioną Audrey :))
    Gratuluję rówież zwyciężczyni konkursu :)
    Miłej niedzieli :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny słoik:))Pozdrawiam i gratuluję Marysi:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki słoik to bardzo fajny pomysł na prezent, świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł. Mam kilka w domu i już wiem jakie będzie ich przeznaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten pomysł ze słoikiem jest rewelacyjny! Z pewnością go podkradnę:)) Gratuluję Marychnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak mi miło przeczytać tyle miłych słów na swój temat. Moje serce jest uszczęśliwione taką reakcją. Bardzo się cieszę, że prezent Ci się spodobał i wywołał tyle emocji. Karteczki te są "rzeczywiście magiczne". Sięgasz po jedna z nich a los podrzuca Ci bardzo trafną myśl. Wielokrotnie już to wypróbowałam. Mam takie nawet w pracy. Młodzież (i nie tylko) uwielbia je czytać.
    Z pomysłem na słoiki z niespodzianką wystartowałam w styczniu. Nie zawsze słoik zawierał złote myśli. Były puste karteczki na zapisywanie pozytywnych chwil wraz z kryształowym długopisem, były bransoletki, teksty piosenek dające do myślenia itp. Chciałabym żeby mój pomysł "poszedł w świat".
    Pozdrawiam i ślę same serdeczności:):):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak widać słoiki mogą pełnić różne role, ta która przypadła twojemu bardzo mi się podoba. Dziękuję szczęśliwemu losowi, że nie był ślepy i śliczna tacka będzie moją własnością. Dziękuję za gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny słoiczek, wykonany bardzo starannie;) Jak widać dobro jest jak bumerang;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tylko podziękować Ci za tyle miłych słów. Słoik szczęścia jest świetny i aktorka świetna. Bardzo ładna praca. Gratulacje dla zwyciężczyni. :)

    Pozdrawiam, miłego dzionka.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny słoik, piękny gest, piękny pomysł. Szczęście, że można spotykać ludzi życzliwych zawsze i wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczny pomysł na prezent!!! Gratulacje dla zwyciężczyni!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Widziałam już ten słoik - wygląda fantastycznie i jest mega inspirujący!

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny słoik!!! Jak mi takie coś jest potrzebne. Mam strasznego doła i jakoś ostatnio nie radzę sobie z rzeczywistością. Może w necie gdzieś są takie myśli na każdy dzień?

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega źródło motywacji i inspiracji. Idealny pomysł na oryginalny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kobieca kreatywność nie ma granic! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny prezent! Codziennie przynosi nowe hasło, które poprawia humor i może stać się motywacją. Właśnie wpadłam na pomysł podobnego prezentu dla bliskiej osoby. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Drugie życie słoika. ;) A tak serio: świetny pomysł i super, że udało się przy okazji coś zrecyklingować!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo pomysłowy słoiczek, nie dość że piękny to dający dodatkową motywację :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Rewelacyjny i pomysłowy prezent.:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Superowy jest taki słoik. To trochę śmieszne, ale w McDonalds na Dworcu Zachodnim w warszawie obsługa wystawiła na ladzie słoik z dobrymi myślami dla klientów :) A sama robiłam dwa takie słoiki dla przyszłych panien młodych na wieczór panieński. Były w nich dobre myśli, cytaty, ale też dobre rady czy telefony do pizzerii :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniały prezent, niepowtarzalny :-)))

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger