Lady Vintage

Moje relacje z ludźmi, nie są czymś łatwym. Jako rasowy introwertyk raczej trudno nawiązuję bliskie kontakty z ludźmi. Jestem ostrożna i wymagająca. Jeśli się z kimś zaprzyjaźniam, to po przysłowiowy "grób".
I bardzo emocjonalnie podchodzę do wszystkich zmian w moim życiu. A tych mi nie brakuje. Bezustannie coś się dzieje.
I ktoś powie, że tak wygląda normalne życie.
Zapewne. Tyle, że każdy reaguje na nie inaczej.


W związku z tym, że przyjaźń czy bliskie koleżeństwo jest dla mnie czymś wyjątkowym, ze względu na trudność w nawiązywaniu takich relacji, ich utratę odczuwam bardzo boleśnie. Kiedy przyzwyczaję się do kogoś i polubię, zwykle los prędzej czy później, pokieruję tę osobę daleko ode mnie.
W ostatnim czasie złożyło się tak, że bardzo dużo zmian zaszło w moim środowisku zawodowym. 
Reorganizacja, odejścia do innych firm, pozbawiły mnie przyjemności obcowania z kilkoma lubianymi osobami.


Ostatnią z takich osób była koleżanka wyróżniająca się ponadprzeciętną inteligencją, bystrością i oryginalnością. Dla mnie niedościgniony wzór stylu vintage. Pasjonatka pięknych sukienek, rozkloszowanych spódnic, koronek i pięknych warkoczy, a do tego miłośniczka tanga. Oryginalność sama w sobie :-) 


Obcowanie z taką osobą, to porcja pozytywnych wrażeń na, często stresujący dzień pracy.
Ale nasze zawodowe drogi się rozeszły. Koleżanka dokonała pozytywnej zmiany na lepsze i realizuje swoje zawodowe ambicje w innym miejscu.
 

Jako prezent pożegnalny wykonałam notes, pamiętnik, kreatywny zeszyt, planer w stylu vintage na bazie szkicownika. Elementy zdobiące narzuciły się same. Styl vintage, ulubione lata 50-te i 60-te obdarowanej, znalazły swoje odbicie w sprezentowanym kompleciku.
 

 


Mam nadzieję, że spoglądając na moją pracę, będzie miło wspominała koleżankę w kolorze mint:-)


 

45 komentarzy:

  1. Piękny prezent, bardzo dobre wykonanie! I najważniejsze że w jej stylu! Takie prezenty są niezwykle cenne!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że taki własnoręcznie wykonany prezent bardzo jej się spodoba:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty. Ja byłabym zachwycona takimi darami! Jesteś uzdolnioną osobą. Twoja koleżanka wydaje się ciekawą osobą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. I to właśnie jest piękne podziękowanie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny prezent! Fantastyczne kolory i dobór deseni - miodzio. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziękowanie w fantastycznym stylu, tylko chyba trochę żal, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla wyjątkowej osoby wyjątkowe prezenty, piękne i bardzo przemyślane. Takie, które odzwierciedlają jak ważną osobą jest przyjaciółka z pracy.
    Serdeczności moc zostawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie prezenty przygotowane specjalnie pod daną osobę i wykonane własnoręcznie a na dodatek nieszablonowe są najcenniejsze. Tylko nie wszyscy potrafią je docenić.
    Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna pamiątka :). Styl retro ma dla mnie w sobie taką lekkość i nonszlancję. Retro trzeba po prostu być i czuć ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny prezent, widać, że wiele serca w niego zostało włożone!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny prezent z duszą, na pewno doceni pracę i to jak doskonale widzisz jej styl :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem przekonana, że koleżanka będzie zachwycona prezentem. Już sama świadomość tego, że wykonałaś go specjalnie dla niej ma ogromne znaczenie, a jeśli jest osobą o artystycznej duszy - trafiony zatopiony:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba taka kolorystyka i styl. Lubię takie stylizowane drobiazgi papiernicze! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak fajnie dowiedzieć się o tobie coś nowego. :) Mam tak samo. Jestem bardzo ostrożna w kontaktach i jestem wymagająca. Nie dla mnie puste znajomości. Jak już przyjaźń to prawdziwa, o którą dbamy nawzajem. Do zmian również podchodzę emocjonalnie, czasem za bardzo. Czuję się, jakbym czytała o swoich odczuciach. Jak ja cierpię, jak już kogoś polubię, przyzwyczaję się, a ta osoba znika. No ale kto ma zostać, ten zostanie. Niektórzy są tylko na chwilę, uczą nas i idą dalej.

    Przepiękny podarunek wykonałaś. Tyle pracy w to włożyłaś. Koleżanka na pewno się ucieszy. Widać ogrom sympatii do niej. Bardzo podoba mi się Twój tekst. Bardzo, bardzo. :)

    Przesyłam duży uścisk. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo piękny prezent, widac, że w wykonanie włożyłaś sporo serca. Koleżanka na pewno będzie zachwycona nie tylko że zrobione w jej ulubionym stylu , ale jakze starannie ! Piękny gest przyjazni.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekny ten notes , w 100% oddaje klimat tamtej epoki :-) Nie jestem introwertykiem ale z powodu nieprzyjemnych doświadczeń trudno mi nawiązywać nowe przyjaznie :-/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny prezent. Ze mną ciut podobnie - niezmiernie ciężko mi jest otworzyć się na nowe przyjaźnie. Znajomi, znajomymi ale przyjaźń dla mnie ma zdecydowanie większe znaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo oryginalny i piękny prezent na pożegnanie. Świetnie dobrałaś kolory i grafiki. A co do introwertyków, to witam w klubie:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przykro mi, że tak fajna i kolorowa osoba zniknęła z Twojego otoczenia. Takie jest właśnie życie, że jak spotykamy na prawdę fajnych i wartościowych ludzi, to los kieruje tak naszym życiem, że ich tracimy. W moim życiu wydarzyło się to paro krotnie. I też jak Ty jestem ostrożna w relacjach koleżeńskich, a tym bardziej w przyjacielskich.
    Twoja koleżanka dostanie piękny od Ciebie prezent.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobrze Cię rozumiem. Zauważy tylko pozytyw tej sytuacji, że nie odeszła od Ciebie tylko zmieniła pracę. Kiedyś ja musiałam zmienić pracę, ale ponieważ z kilkoma dziewczynami się lubiłbyś po 8 latach nadal się spotykamy. To bardzo zależy od nas czy chcemy wygospodarować na to spotkanie czas. Gorzej jak przyjaciele odsuwają się od Ciebie bo jako osba chora jesteś mało atrakcyjnym kumplem (mi się to zdarzyło, mocno to przeżyłam, ale tym bardziej cenię tych którzy zostali).

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne rzeczy! Ja od września wracam do pracy po urlopie, będzie ciekawie:) Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uroczy prezent. Byłabym z takiego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki piękny prezent! Cudowny! Dostając taki prezent zapamiętuje się chyba autorkę na całe życie! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny prezent!!!! Choć troszkę szkoda, że pożegnalny :/.

    OdpowiedzUsuń
  25. Własnoręcznie wykonane prezenty to te,które wspomina się najmilej :) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie prezenty, koleżanka pewnie mega szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  28. To będzie bardzo piękna i oryginalna pamiątka Waszej niezwykłej znajomości a Koleżanka z pewnością, ilekroć sięgnie po taki planner czy pamiętnik, z łezką w oku wspomni autorkę tych
    ślicznych prac. Szkoda że Wasze drogi się rozeszły ale na szczęście tylko na polu zawodowym, Holly nie smuć się - zawsze można umówić się gdzieś na mieście na kawę i pogaduchy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Też ma podobne zdanie do Ciebie Kochana, aczkolwiek po tych moich perypetiach, nie przyiwązuję się do nikogo, wręcz nie zapzrzyjażniam sie z nikim emocjonalnie :( Piękna praca, Twoje prace kojarza mi sie z firmą Benefit :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne, naprawdę rewelacyjnie się prezentuje :) Z pewnością będzie wielką pamiątką

    OdpowiedzUsuń
  31. Prezenty przygotowywane własnoręcznie (nawet te skromne) mają wielką wartość. Myślę, że obdarowana osoba była bardzo szczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniale że pomyślałaś o koleżance i wzięłaś pod uwagę jej styl :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny, sama bym chciała taki dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Niebywale oryginalny podarunek.

    OdpowiedzUsuń
  35. Byłam bym przeszczęśliwa, kiedy ktoś by mi to pokazał na żywo, albo podarował.

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękny prezent. Moja Córka uwielbiałaby Twój blog, Twoje dzieła - kochała Styl Vintage.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten planer jest c u d o w n y! Masz niesamowity talent :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow jestem pod wrazeniem zarowno planera jak i Twojego podejscia do relacji. Sama chcialabym od kogos kiedys dostac taki prezent. Tez mam podobnie z relacjami, ale pocieszam sie ze liczy sie jakosc a nie ilosc :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fantastyczny prezent!!! Włożyłaś w niego serce, na pewno będzie cieszył i przypominał Ciebie, za każdym razem kiedy koleżanka będzie go używać:) Jest cudowny!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowna pamiątka cudownej przyjaźni, może Wasze drogi jeszcze się nie raz zejdą? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. ALe piękny prezent! Takie wykonane własnoręcznie, w które włożyło się serce i zaangażowanie najdłużej zostają w sercu obdarowanego! :)

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger