Co na prezent, czyli pudełko z niespodzianką


Odkąd zajęłam się scrapbookingiem, to w zasadzie odpadł mi problem, co przygotować na okolicznościowy prezent
Moi najbliźsi, znajomi czy przyjaciele już z góry są przeświadczeni, że dostaną na pewno coś z papieru :-)
Dlatego staram się zazwyczaj zaskoczyć obdarowanego jakimś elementem niespodzianką.
Dziś przedstawiam Wam moje pomysły na niekonwencjonalny, niezbyt drogi oraz oryginalny prezent.


I. KARTKA OKOLICZNOŚCIOWA

Najbardziej klasycznym prezentem jest oczywiście własnoręcznie wykonana kartka. Towarzyszy ona wtedy zazwyczaj głównemu prezentowi, lub może stanowić drobny niezobowiązujący upominek na każdą okazję.



II. EXPLODING BOX.

Tworzę też takie wyroby, które są prezentem samym w sobie. I do tej roli nadaje się doskonale exploding box.


 Wnętrze jest zawsze niespodzianką dla obdarowanego i można je dobrać indywidualnie dla danej osoby. 


To pudełeczko wzbogaciłam dodatkowo schowkiem na drobny biżuteryjny prezent.



III. CZEKOLADOWNIK

Kiedy mamy ochotę podarować komuś coś słodkiego, idealnym opakowaniem jest tzw. czekoladownik, czyli kartonik przygotowany właśnie w tym celu.


A dodatkowo może służyć wtedy, gdy chcemy podarować komuś gotówkę, np. z okazji ślubu. Tak ukryte banknoty na pewno ucieszą obdarowanego.



Podobają się Wam moje papierowe prezenty?


28 komentarzy:

  1. Rewelacja!! Kurcze, jakie to proste a trudno samemu wpaść na taki pomysł :D Bardzo mi się podobają wszystkie propozycje. :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie inspiracje są cudowne i takie Twoje, czyli pastelowe z dodatkiem mięty i różu, exploding box zachwycił mnie stylem zdobienia - dwa w jednym a pomysł z pudełeczkiem na biżuterię - fantastyczny. Holly, dziękuję za przesympatyczne odwiedzinki mojego bloga i tyle wspaniałych komentarzy. Jak sama zauważyłaś, rzeczywiście ostatnio mam trochę więcej pracy a w najbliższym czasie dojdą nowe obowiązki - na razie jeszcze nie mogę zdradzić jakie:-)))
    Pozdrawiam i ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  3. No kochana , te prezenty są naprawdę wypasione,zaszalałaś!!! Chciałabym dostać coś takiego :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, bardzo, są piękne! :)) Na czekoladownik się nastawiam, bo to fantastyczna sprawa - jako podziękowanie lub niezobowiązujący prezent jest super! Ale exploding box to jeszcze mnie przeraża.;) Muszę podrosnąć. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. To co małe arcydzieła ;). Nie mam talentu do takich prac, ale podziwianie Twoich pudełeczek i kartek to niesamowita przyjemność ;). Takie prezenty potrafią sprawić ogromną radość :). Ja byłabym przeszczęśliwa :). Uściski ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne, po prostu brak słów !!!! Brawo kochana są przepiękne!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne dzieła. Miło popatrzyć i się pozachwycać. Kolorystyka prawdziwie urzeka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że tak i to bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne,takie małe a tak urocze:)) Świetny pomysł,pięknie wyglądają:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój numer jeden to czekoladownik:-))) Nigdy nie słyszałam o czymś podobnym, ale bardzo mi się ten pomysł spodobał:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolorki i piękne pomysły na upominek. Zachwycił mnie szczególnie exploding box, lubię taki lekko nowoczesny styl, zdradzisz co to za papier w tle? Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, podobają i to bardzo, karteczki to już prawdziwe mistrzostwo, same w sobie są pięknym prezentem,a czekoladownik to bardzo ciekawy pomysł.
    Cieplutko pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podobają Twoje prezenty:)))ja niestety nie potrafię robić takich pięknych rzeczy:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne :) Ja mam tak samo, wszyscy spodziewają się prezentu, który zrobiłam własnoręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne!!! Bardzo mi się podobają!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe prezenty robisz, a te eksplodujące pudełeczka są naprawdę ekstra piękne a do tego można w nich ukryć jakiś drobiazg. Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie propozycje mi się bardzo podobają. Są oryginalne i co jest bardzo ważne widać, że są robione całym sercem. Takie prezenty najbardziej doceniam.

    Miłego dnia życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile wspaniałych możliwości dają takie papierowe pudełka ! Twoje są piękne i efektowne. Taki prezent od serca ucieszy na pewno każdego :)
    Miłego dnia i pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście, że się podobają Perełko! Jesteś niesamowita! Jestem zauroczona Kochana . Śiczny Boxik :) Twoje prace są zawsze pozytywnie energetyczie

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają mi się boxy i czekoladowniki:) Niby tylko papier, a tyle możliwości:))) Pozdrawiam cieplutko Holly:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podobają, na pewno wykorzystam jedną z inspiracji. Choć teraz muszę znaleźć coś dla mojego ukochanego...

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo, ale toi bardzo podobają mi się Twoje caceńka. Masz dar od Boga. Moja Córcia też miała. przepięknie pakowała prezenty na święta, urodziny czy z innych okazji.
    Byłaby zachwycona widząc Twoje.
    Moc pozdrowień posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię tego typu niespodzianki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Exploding boxy zawsze wydawały mi się jakieś takie... mało praktyczne. W sensie kojarzyły mi się z kartkami okolicznościowymi, ale zajmującymi dużo więcej miejsca. Podoba mi się potraktowanie ich raczej jako opakowania na jakiś mały prezent, np. biżuterię. To ma sens! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. własnoręczne prezenty są zawsze najpiękniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne prace, mój exploding box jest boski, jak na niego patrzę to się wzruszam, masz wielki dar kochana, poruszasz ludzkimi sercami i wzruszasz :-*************

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger