Album komunijny



Miesiąc maj dopiero co się rozpoczął,
a już mi ostro podpadł :-)
Pogoda psuła humor podczas majówkowej wyprawy, a do domu przywiozłam katar i ból gardła.
Należałoby jednak dać mu jeszcze szansę, bo według mnie to najpiękniejszy miesiąc w roku.


Dawno nie pokazywałam Wam moich prac, a przecież to nie znaczy, że porzuciłam moje hobby. O nie!
Pochłania mnie w dalszym ciągu urządzanie na nowo mieszkania po remoncie i na tym głównie skupia się moja uwaga. Ale coś tam sobie z papierków "pomiędzy" wyklejam.

 


 Nadarzyła się ku temu znakomita okazja, bo przecież maj to miesiąc Pierwszych Komunii Świętych.


Pewna dziewczynka już w tę niedzielę zostanie obdarowana taką pamiątką tej uroczystości.


 Dlatego jest dużo różu, błękitu, motywów kwiatowych i bieli.



A do kompletu powstała utrzymana w takiej samej tonacji kartka.



Na bieżąco publikuję swoje prace na 
facebooku
co u mnie słychać każdego dnia dowiecie się na Instagramie.
A na dole strony głównej bloga, znajdują się do podglądu ostatnie opublikowane fotki na IG.



Pięknego Maja,

życzę sobie i Wam.

32 komentarze:

  1. Cudowny album!!! Przepiękna pamiątka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album:-)))) Mnie też maj zalazł za skórę, ale masz rację należy dać mu drugą szansę:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co to powitałam maj przeziębieniem :-)

      Usuń
  3. Piękna pamiątka.
    Chyba nie ma osoby zadowolonej z kwietniowej i majowej pogody, daje dużo oziębłości, a co dopiero mogą powiedzieć przemarznięte roslinki.:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, obawiam się o tegoroczne zbiory, bo mogą ucierpieć moje ulubione owoce no i ceny.

      Usuń
  4. Ha dla mnie było wspaniale - nie było gorąco ! było idealnie! :)
    Album wyszedł świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak czekam na gorące lato :-)

      Usuń
  5. Prześliczny album .Pogoda jest paskudna jak na miesiąc. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam częściej.

      Usuń
  6. Piękny komplecik przygotowałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca.
    Do Ciebie zaglądam tylko tutaj na bloga, nie jestem nigdzie w podanych przez Ciebie miejscach społecznościowych.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na facebooka i instagram możesz wejść klikając na ikonki na moim pasku bocznym.

      Usuń
  8. Cudowny ten album, mam ochote zrobić coś podobnego :-) Odnośnie maja -to faktycznie jest jakiś dziwny, pogoda jak w listopadzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz potrzebowała, to pomogę chętnie albo coś podpowiem.

      Usuń
  9. Stworzyłaś cudny komplet. Albumem jestem zauroczona :).

    Maj podobno ma być cały taki deszczowy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja jednak liczę na lepszą pogodę.

      Usuń
  10. Zarówno album jak i kartka przecudnej urody.
    Ja także bywam tylko na blogach. Nie mam Facebooka i IG.
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że jesteś. Ściskam serdecznie.

      Usuń
  11. Wspaniały album!:)
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wpadaj częściej :-)

      Usuń
  12. Taki album to wspaniały pomysł na upominek, nie tylko piękny ale i praktyczny, a to lubię najbardziej;-) Pozdrawiam deszczowo;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bardzo lubię maj. Szkoda, że w tym roku pogoda nas nie rozpieszcza, ale w końcu dopiero się zaczął, więc kto wie...
    Dziękuję za miłe odwiedziny i zapraszam ponownie :) Życzę zdrówka i ślę serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  14. Holly, piękny, majowy album przygotowałaś. Tego typu albumy są cudowną i sentymentalną pamiątką po latach.
    Co do pogody, to u mnie raz słońce, raz deszcz jak w tym znanym hinduskim filmie "Czasem słońce, czasem deszcz ".
    Pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana,jestem pod wrażeniem;)) Jest uroczy,buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna pamiątka,obdarowana na pewno będzie zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały album! Pieknie dobrane papiery, kolory, dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudeńko! Przepięknych papierków użyłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny album stworzyłaś, jest dużo dodatków, które ładnie się ze sobą komponują i ta karteczka do kompletu - SUPER!!!. Holly, nie mogłam się doczekać kiedy pokażesz swoje prace na blogu:-)))
    U mnie majówka też deszczowa i zimna, całe pięć dni dłubałam w papierkach popijając gorącą herbatkę - maj w tym roku kapryśny. Kochana, życzę zdrówka i dużo słonecznych dni. Ściskam mocno :-)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite prace!!! A maj coraz zimniejszy....

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękny album! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger