Życzliwość, nie tylko od święta



Świnoujście lubię odkąd zobaczyłam je po raz pierwszy. Pisałam już Wam o tym dwukrotnie na blogu. 



Nie bywam tam zbyt często, choć to tylko odległość 100 kilometrów, bo kłopot sprawia przeprawa promowa, która wydłuża podróż, czasem o trudny do przewidzenia czas.

   

Ale pokonanie tego trudu zostaje wynagrodzone przez wspaniały klimat, widoki i urok jakim czaruje samo miasto. A dzielnica nadmorska w szczególności.



Podczas jednego z pobytów w tym mieście odkryłam restaurację
"Magiczna Śpiżarnia",

Zdjęcie pochodzi z fanpage Restauracji


która przyciąga wzrok uroczym wystrojem, dostosowanym do pory roku czy świąt, ale przede wszystkim bardzo dobrą kuchnią. Przed daniem głównym, kuchnia serwuje wspaniały gratisowy starter z postaci mięsnego smalcu własnego wyrobu. A herbata okraszana jest dodatkowo owocami. Dania są duże, syte i bardzo smaczne. Jeśli tylko kiedyś zawędrujecie do Świnoujścia, odwiedźcie to miejsce koniecznie. Restauracja znajduje się nieopodal przeprawy promowej dla mieszkańców.

Ale nie o jedzeniu miał być ten post. 
Odwiedzając "Magiczną spiżarnię" podczas ostatniego pobytu, zostawiłam tam nieopatrznie mój ulubiony szal. Zorientowałam się dopiero po pokonaniu przeprawy promem, więc o wracaniu i staniu w kolejnym korku nie było już mowy. Żal mój był ogromny, bo zagubiony szal jest pamiątką po moim niezapomnianym pobycie na tureckim bazarze w bośniacko-hercegowińskim Mostarze.
Zdesperowana postanowiłam zadzwonić do "Magicznej Spiżarni", żeby się upewnić czy na pewno tam go zostawiłam. I wiecie co? Mam go znów przy sobie :-)
Przemiła obsługa i kierownictwo sprawili mi ogromną radość przesyłając mi go do domu.
 


Tak mnie poruszył ten gest, że postanowiłam odwdzięczyć się za to rozgłaszając wszem i wobec jakie to jest fajne miejsce.
Życzę Wam Kochani, abyście doznawali życzliwości małej i dużej, na co dzień, nie tylko od święta.


 

41 komentarzy:

  1. Przemiło:) Małe,dobre gesty czynią nas wielkimi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Jestem tym gestem bardzo podbudowana.

      Usuń
  2. Witaj!
    To naprawdę miłe, że są wśród nas życzliwe osoby.
    Dziękuję za komentarze na moim blogu. Zbieram się do napisania listu...
    Nie ukrywam, że jest to dla mnie trudne i bolesne...
    Zdjęcia piękne. W Świnoujściu byłam daaawno temu. Miałam chyba 8 lub 9 lat...
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo bardzo cieszę się, że napisałaś. Czekam na list od Ciebie, napisz koniecznie. Ściskam Cię mocno.

      Usuń
  3. Taki właśnie powinien być każdy człowiek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Basiu, ale niestety często to się nie zdarza.

      Usuń
  4. Ja często spotykam się z ludzką życzliwością i jestem przekonana o tym, że dobro wraca.
    Wiadomo jak to jest w życiu - negatywnych i niezbyt miłych ludzi nie brakuje na tym świecie, ale ja staram się tego nie dostrzegać.
    Wczoraj na przykład bardzo miły pan ochroniarz z hipermarketu OBI pofatygował się ze mną i załadował do mojego samochodu dwie ciężkie donice. Drobny gest a jaki sympatyczny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, jak miło :-)Dobrego człowieka można spotkać wszędzie, jak widać.

      Usuń
  5. Coraz niej takich dobrych dusz na tym świecie...
    Piękne miejsce...aż chciałoby się pospacerować brzegiem morza:)
    Kochana, wspaniałych Świąt wielkanocnych!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalko, Tobie przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  6. Nie należy wątpić w ludzi. Każdy, kto stanie na naszej drodze niesie ze sobą jakieś przesłanie, i obsługa z restauracyjki i pan z hipermarketu i..... To take radostki naszych dni. W Świnoujściu byłam kilkakrotnie i też mam bardzo miłe wspomnienia. Do Magicznej Spiżarni zajrzę, gdy będę tam następnym razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie Ci to miejsce polecam i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  7. Też lubię Świnoujście i dość często tam bywam, ale nie byłam nigdy tej restauracji, może następnym razem ją odwiedzę. A takie gesty życzliwości rzeczywiście miłe i aby zdarzały się częściej. A Tobie i Twoim bliskim życzę wspaniałych Świąt Wielkanocnych. Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mocno Was ściskam i życzę pięknych świąt.

      Usuń
  8. fajna historia zakończona happy endem

    Radosnych świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również serdeczne życzenia przesyłam:-)

      Usuń
  9. Oby takich pięknych gestów wśród ludzi było więcej, personel i kierownictwo restauracji wykazali się zarówno życzliwością jak i dużą klasą - pełen profesjonalizm.
    Holly, dziękuję za odwiedzinki u mnie i wzajemnie dla Ciebie wyciszenia i odpoczynku oraz pięknej atmosfery w ten wyjątkowy, Świąteczny czas. Moc gorących uścisków !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za życzenia. Bądź z dobrą myślą przy mnie :-)

      Usuń
  10. Świnoujście niezmiennie piękne.
    Bardzo dziękuję za życzenia i ja również Tobie życzę radosnych i spokojnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, że zajrzałaś. Pozdrawiam świątecznie.

      Usuń
  11. Jak dobrze słyszeć, że tak miłe gesty jeszcze się zdarzają. To znaczy, że świat jeszcze nie do końca zwariował.
    Zdrowych i pogodnych Świąt Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, takie gesty są budujące i bardzo miłe :-) Dziękuję za życzenia i wzajemnie.

      Usuń
  12. I zaraz się miło na sercu robi:-) a Świnoujście wspominamy bardzo wyjątkowo, tam właśnie wybraliśmy się w naszą pierwszą spontaniczną wspólną podróż... pierwsze zachody słońca i pierwsze nieśmiałe przeczucie, że to chyba TO:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obiecałaś mi pokazać to miasto po latach!!!! Trzymam za słowo!!! Kochana życzę ci spokojnych i pogodnych Świąt!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak niewiele trzeba, żeby poczuć, że jesteśmy z gruntu lepsi, niż nam się wydaje.
    Życzę Tobie i Twoim bliskim wszystkiego najlepszego, dużo radości i uśmiechu.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie byłam w Świnoujściu, chociaż nadbałtyckie wypady w różne miejsca uskuteczniam od lat, może w tym roku wyruszę na zachód;-) Ja należę do tych dziwnych ludzi, którzy uparcie wierzą w ludzką uczciwość i życzliwość, chociaż zdaję sobie sprawę, że to w dzisiejszych czasach pewna naiwność albo myślenie życzeniowe;-) Pięknych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne Świnołujście ! Cudowne kadry. Nigdy tam nie byłam, a z wielką przyjemnością bym się wybrała.
    Droga Holly, życzę Ci zdrowych, spokojnych i radosnych świąt :))
    Wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie byłam w Świnoujściu, a jak widać warto😀 Jeszcze więcej życzliwości od święta o nie tylko 😀

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczna historia i tak naprawdę niewiele kosztowało przesłanie szala a ile radości sprawiło :))
    Jeśli tam kiedyś będziemy na pewno ,,zacumujemy" w tej restauracji :)))

    Wszystkiego dobrego z okazji Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę zdrowych, pogodnych i wesołych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja często bywam w tym miejscu. Ma swój urok - bardzo podobają mi się szerokie plaże, co nie jest takie oczywiste na naszym wybrzeżu, w razie niepogody można robić coś innego, bardzo fajne i długie ścieżki rowerowe.
    Jednak to miasto ma również swoje minusy co super jest widoczne zaraz po przekroczeniu granicy. Promy również działają fatalnie (choć dal większości Polaków jest to dość fajna rozrywka). Wystarczy, że jeden się zepsuje a w sezonie to znaczy parę godzin w plecy. A komary - czasami w sezonie nie warto wieczorami wybierać się w pobliże plaży.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta historia z szalem to dowód na to, że człowiek jeszcze całkowicie nie zdziczał.
    W Świnoujściu byłam dwa razy, promem Unity Line płynęłam do Danii i Szwecji. W tym roku też stawiam na Bałtyk.
    Wesołego Alleluja:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała wycieczka!! Restauracja wygląda uroczo, a z Twojej opowieści wynika, ze pracują tam też wspaniali ludzie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzliwi są wśród nas i wcale nie trzeba ich szukać z lupą.
    Pozdrawiam i życzę jak najwięcej takich codziennych życzliwości.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze, że w tych czasach są jeszcze tacy życzliwi i bezinteresowni ludzie :).

    Też by mi się podobało w Świnoujściu :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka fajna wycieczka. Spiżarnia bardzo miło wygląda i chętnie bym tam się wybrała. Super, że szalik nie przepadł.
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie tam jest ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cieszę się, że szal wrócił do Ciebie. Obyśmy wszyscy dawali i otrzymywali więcej takich życzliwych gestów - świat jest piękny także dzięki nim. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. To wspaniale,że są jeszcze takie życzliwe osoby. Restauracja cudownie wygląda.Jeśli będę w Świnoujściu na pewno tam zajrzę.Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie byłam w Świnoujściu. Kto wie, może w tym roku ?!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne miasto i wspaniałe miejsce ta restauracja. Nigdy nie byłam w tamtych stronach. Miła jest świadomość, że są jeszcze tak życzliwi ludzie:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger