Nowa Ja



Nad odświeżeniem wyglądu bloga pracowałam już od jakiegoś czasu. Wyłącznie w wyobraźni :-)
Ale przyszedł w końcu taki dzień, że decyzja zapadła. Albo teraz, albo nigdy.
I oto jestem, z nowym rokiem w odświeżonej formie. 






 

Zakładając tego bloga miałam na niego inny pomysł, niż wyszło w trakcie jego prowadzenia. Miał być utrzymany w innej stylistyce i tematyce. Ale życie pisze swoje własne scenariusze.
Byłam wtedy na takim etapie życia, że potrzebowałam wygadać się, powspominać i utulić żal po stracie najbliższych. 

W ciągu ostatnich dwóch lat zmieniłam się, rozwinęłam i uspokoiłam swoje emocje. A w dużej mierze stało się to dzięki Wam. 
Co zatem się nie zmieni?






 
Pozostaję przy moim przybranym blogowym imieniu, bo tak ono do mnie przylgnęło, że stało się moim alter-ego. Do tego stopnia, że waham się często podpisując różne oficjalne dokumenty :-)
Postać Holly Golightly inspiruje mnie niezmiennie i jest mi bardzo bliska. I choć wolę zdecydowanie sklep obuwniczy od jubilera, to mamy jednak ze sobą wiele wspólnego.
Wariactwo życiowe, w szczególności.








 
Dzisiejszy post ilustruje notes-pozytywnik, który specjalnie dla mnie wykonała moja nowa blogowa przyjaciółka Inka.
Dziękuję Ci bardzo moja Mistrzyni :-)












48 komentarzy:

  1. piękny notes :)))
    podoba mi się biel na Twoim blogu:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiło się od razu jaśniej i nowocześnie.

      Usuń
  2. Pozytywnik fantastyczny!
    Powodzenia w tym "nowym blogowym" życiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tym razem nie moje dzieło, Ale bardzo bardzo mi się podoba.

      Usuń
  3. Śliczny. Bardzo ładnie wykonany.
    Uściski serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Holly, Kochana, jakże mi miło ze pokazałaś u Siebie moje skromne, ale zrobione z wielkim sercem "dzieło".
    Za - Przyjaciółkę - dziękuję i jestem wzruszona, ale - Mistrzyni - to za dużo powiedziane, trochę się zawstydziłam i zaczerwieniłam. Niech Twoje nowe życie będzie kolorowe, romantyczne i w 100 % pozytywne a ten notesik przyniesie Ci szczęście i zapełni się samymi dobrymi wiadomościami :-))) Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, zdolna i skromna. Jakie ja mam szczęście, że na Ciebie tu trafiłam😘

      Usuń
    2. :-)))) Z wzajemnością :-))))

      Usuń
  5. Nowa odsłona też bardzo mi się podoba. Życzę samych miłych przeżyć, abyś mogła je zapisywać w nowym pozytywniku. :))
    A tak swoją drogą Holly nie jest postacią jednoznaczną, Hepburn dodała jej mnóstwo czaru i nie wiem, czy kochamy ją, czy aktorkę, która się wcieliła w tę rolę? Serdeczności przesyłam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie ta niejednoznaczność mnie w tej bohaterce pociąga i decyduje o naszym podobieństwie. Samą Audrey bardzo lubię i jej interpretację postaci, ale jest trochę przerobiona na potrzeby ówczesnego Hollywood.

      Usuń
  6. Piękna nowa szata bloga:-))) Gratuluję:-)))
    No i cudowny pozytywnik:-))))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W nowy rok wchodzę pozytywnie i w jasnej aureoli:-)

      Usuń
  7. Nowa szata bloga wygląda świetnie. Piękny notatnik. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci spokoju i spełnienia na nowej drodze życia:) Piękna nowa odsłona:)
    Nowa Ty to cała Ty! Cała jesteś Holly Golightly:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, Twoje komentarze są zawsze naładowane emocjonalnie, kreatywnie i pozytywnie. Dziękuję :-)

      Usuń
  9. Blog wygląda pięknie! Zamiana zdecydowanie bardzo pozytywna:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Chcę też za Wami zdążyć😊

      Usuń
  10. Nowa odsłona trochę mnie zmyliła ale fajnie że jesteś :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja cieszę się, że Wy tu jesteście😊

      Usuń
  11. Podoba mi się Twój nowy blog!!
    Super notesik dostałaś!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło perfekcyjnie!!! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba nowy wygląd bloga:):):) A pozytywnik, który dostałaś jest czarujący!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że będzie się Wam lepiej mnie czytało i oglądało.

      Usuń
  14. Holly. sama sobie poradzlas z nowa szata? Bo wyszlo swietnie, tez o tym mysle, juz od dluzszego czasu, ale ktos musi mi pomoc, bo sama jestem kompletnie zielona w te kolocki.
    Piekny notes, haslo:) Wszytskiego dobrego w Nowym Roku, duzo pozytywnych mysli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skorzystałam z profesjonalnej pomocy. To dla mnie trochę czarna magia.

      Usuń
  15. Blog fajnie wygląda po odświeżeniu graficznym :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Stronka fajnie wygląda, zdjęcia większe jakby ładniejsze, ale gdzie się podziało archiwum, ja cofam się czasami do starych postów, np. kiedy wydaje mi się, że dawałaś recenzję książki którą właśnie czytam, lub co dałaś w ubiegłych latach na święta a teraz nie wiem jak szukać. Ależ jestem marudna są przecież etykiety,:) chyba nie lubię zmian. Chyba muszę sobie sprawić taki pozytywnik. Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Archiwum jest na samym dole, pod zdjęciami z IG. Możesz też skorzystać z wyszukiwarki, również dół😊

      Usuń
  17. Acha zapomniałam napisać, że fajnie iż na dole wyświetlają się twoje zdjęcia na instagramie, bo jako anonimowa mogę sobie pooglądać wszystkie zdjęcia. Piękne filiżanki masz w biurze, a co do remontu trzymam kciuki, aby poszedł sprawnie. Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie to mamy demolke w domku i kilka tygodni oczekiwania na drzwi, kuchnię, podłogę😊

      Usuń
  18. Holly!!!!! Zmiana bardzo pozytywna, bije od ciebie energia!!!!!! Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się nowa odsłona bloga :) Świetnie, ze prowadzenie bloga tyle Ci dało.
    Dostałaś cudowny notes, który bardzo do Ciebie pasuje.
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Musze przyzwyczaić się do tej zmiany, różnica jest kolosalna :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. no, no, no jakie zmiany . suuuper ,podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę Ci, żeby w Twoim ślicznym pozytywniku znajdowały się tylko i wyłącznie same "pozytywne pozytywy":)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z nowym blogiem idź w szeroką dal...

    OdpowiedzUsuń
  24. Blog w nowej odsłonie wygląda naprawdę ładnie. Pozytywnik jest przepiękny. Ależ Wy macie dziewczyny zdolne łapki :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się Twoja biała strona bloga. Może czas pomyśleć o zmianach u mnie, chociaż lubię moje kropeczki. Notes-pozytywnik jest świetny i niech w nim będą same dobre myśli. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja sama mam kilka różnych notesów - bardzo je lubię -fajnie że zmieniamy się prowadząc bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zmiany, zmiany! Świetnie wyszło!
    Wszystkiego pozytywnego!

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się nowa szata bloga i pozytywnik. Też przywykłam do Twojego alter-ego :-) Ściskam :-********

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzeczywiście, jest przejrzyście, dużo oddechu można złapać pomiędzy wierszami ;-) bardzo mi się podoba! A notes jest przepiękny i zdjęcia też :-) Pozdrawiam serdecznie Holly :-)

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger