Świąteczna fabryka



Nastał grudzień.
Produkcja świątecznych ozdób ruszyła.
Obserwuję na Waszych blogach piękne wieńce adwentowe, kalendarze i dekoracje

Ja w pierwszej kolejności zajęłam 
się przygotowywaniem prezentów
i kartek, które trafiają do obdarowanych.
Tworzeniem dla siebie zajmę się w drugiej kolejności.















Jako jeden z  prezentów przygotowałam kolejny grudniownik, czyli album na przedświąteczne wspomnienia.
Jest inny, niż ten
bardziej oszczędny w formie.
Założyłam bowiem, że nowa właścicielka
nada mu sama osobistego charakteru,
bo potrafi 
wykonywać piękne prace.





Powstała więc baza, którą sama wypełni
dekoracjami,
według własnego uznania.

 
















Zostawiam Was teraz
w towarzystwie moich prac
i pędzę działać dalej.
Hojnego Mikołaja Wam życzę.
Uściski.
Holly


P.s. Zapraszam do mojej fabryki

45 komentarzy:

  1. Piękne karteczki i wspaniały grudniownik. Delikatny i magiczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Magiczny to on będzie bardzo, jak zostanie wypełniony osobistymi zapiskami i zdjęciami :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu. A Twoje prace są bardzo pomysłowe.

      Usuń
  3. Śliczne karteczki. U mnie w tym roku posucha jeśli chodzi o kartki. Nie mam pomysłów, weny... Jakoś nie chce się... Chyba w tym roku wyślę ze 4 i na tym koniec.

    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się inspiruj. Po to tu jesteśmy :-)

      Usuń
  4. Piękne prace Holly , masz zdolne łapki :) Pozdrówka kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię podglądać Twoje inspiracje :-)

      Usuń
  5. Cudne.. Mozna patrzeć i patrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne cudne, świąteczne prace! Przyjemnie się oglada:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Robię na ile potrafię :-) W sieci jest tyle pięknych prac, że można oszaleć :-)

      Usuń
  7. To świetny pomysł na bazę grudniownika, myślę, że sprawi ogromną radość i frajdę nowej właścicielce.
    Kartki cudne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Działaj, działaj i to jak najwięcej, byśmy miały co podziwiać:)
    Prześliczne prace wyprodukowałaś w tej swojej świątecznej fabryce:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) Jestem jak w narkotycznym ciągu, ciągle coś robię :-)

      Usuń
  9. Ale udo Kochana ! Podziwiam oj podziwiam ! Pięknie to skomponowałaś :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Pracowita jesteś jak zwykle, podziwiam Cię bardzo :-) Ja nic swojego nie stworzyłam, straciłam wenę;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj kochana, karteczki są przeurocze ale zakochana to jestem w grudniowniku. Świetnie to wymyśliłaś aby zostawić całkowicie do wypełnienia przyszłej właścicielce. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Holly toż to skarbiec cudowności:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ten grudniownik:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna baza i kartki urocze. Masz zdolne rączki i fajne pomysły : ) Spokojnego czasu życzę : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ pracowita pszczółka z Ciebie:-)) Cudowne kartki i grudniownik:-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki, a pomysł na grudniownik świetny. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejne przepiękne prace :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj wypełni, wypełni! Znajdą się tam zdjęcia z dzieciństwa i obecne. Już wszystko mam zaplanowane :) Będzie wspaniała pamiątka! Muszę tylko wywołać fotki. Jeszcze raz Ci bardzo serdecznie dziękuję za ten przecudny prezent i miłe słowa! Jesteś niesamowita!
    Ślę moc buziaków!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne karteczki a grudniownik fantastyczny! Piękne papierki użyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słowo "przepiękne" to za mało powiedziane:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest cudna!!!! Zazdroszcze talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoja fabryka produkuje bardzo klimatyczne i urocze produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna!!! Zdolniacha jesteś!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. To teraz masz gorący okres przed Świętami :) Piękne te Twoje prace - jak zawsze :)) Ja póki co zrobiłam parę świątecznych ozdób z szyszek :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kartki! Obdarowani to szczęściarze :) Prawdziwe dzieła sztuki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękny kalendarz ! Taki świąteczny !

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie :) Jak w drukarni u Św. Mikołaja :) Śliczne kartki Holly !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne kartki i świetny kalendarz z wieńcem w moim ulubionym kolorze miętowym. Pozdrawiam Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
  29. prześliczne karteczki, a grudniownik mnie oczarował:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Tworzenie dla innych i ich obdarowywanie sprawia najwięcej radości. Obdarowanym chyba banan z twarzy nie zejdzie aż do kolejnych świąt, kiedy do dostano kolejne cuda wykonane zdolnymi łapkami :)
    Serdeczności !

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne kartki zrobiłaś i bardzo fajny pomysł z grudniownikiem :).

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ są piękne prezenty, które przygotowujesz i przepełnione sercem. Buziaki kochana Holly :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie prezenty wykonane własnoręcznie mają największą wartość. Piękne rzeczy wyczarowałaś jak zwykle. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ladnie to brzmi, swiateczna fabryczka. Masz do pomocy jakiegos Elfa. Holly, ja sie do Ciebie musze zwrocic po rade. W kwestii pewnego albumu. Ale to na melja. Buziaki:)

    A grudniownik-cudo!

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger