Prezenty, prezenty ...



W przedświątecznej szamotaninie,
która ma obecnie miejsce u mnie,
bywają takie momenty, że siadam z wrażenia
i spada na mnie błogi spokój.
To moje dobre anioły
wysyłają do mnie 
prezenty, które wzruszają mnie dogłębnie.








To właśnie takie chwile sprawiają,
 że ja osamotniona przez moich bliskich,
 którzy odeszli, 
czuję się jak mała dziewczynka,
o której pamięta 
Święty Mikołaj, Anioł czy Dobry Duch.
To Wy moje Kochane jesteście źródłem
tej radości.

Ewelinko ("Bluszczem oplątane"), 
dziękuję Ci za drugą pod rząd niespodziankę.
To dzięki Tobie mam suszone grzybki na święta, 
piękne czerwone akcenty w mojej kuchni 
i urocze stempelki, o których marzyłam.








Aniołku Ty mój,
na Ciebie zawsze mogę liczyć w potrzebie,
 a teraz mój dom pachnie lawendą.









Aniu ( "La mia barbottina"),
jesteś fizycznie daleko, ale Twoja życzliwość
jest ze mną blisko :-)






Czy ja jeszcze o kimś zapomniałam?
Wszystkim Wam dziękuję za życzenia i dobre słowo.
Karteczki od Was wypełniają
 pustoszejący z dni kalendarz adwentowy.





Tak w ogóle to listopad i grudzień są miesiącami, które zapamietam wyjątkowo,
ponieważ doznałam wielkiego wsparcia od Was 
i zawarłam nowe przyjaźnie blogowe.
Ale o tym to już następnym razem. 
Chciałabym pokazać Wam jeszcze przed świętami 
moje domowe ozdoby.


Na koniec coś jeszcze od Mikołaja,
którym tym razem była moja przyjaciółka
z pracy, o której Wam kilkakrotnie wspominałam.






Dziękuję i ściskam mocno.
Wasza Holly.




22 komentarze:

  1. Wspaniale jest mieć takie anioły wokół siebie.
    Pozdrawiam i życzę zdrowych i spokojnych świąt i szczęśliwego nowego roku🎄

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę ,że sprawiłam ci niespodziankę ale to dzięki temu ,że jesteś fantastyczną kobietą, chociaż nie widziałyśmy się w realu ,feeling jest i mam nadzieję ,że tak pozostanie! Kochana ty moja, życzę ci dużo szczęścia i miłości!!! I pozdrów przyjaciółkę , bo ja też kocham ceramikę Bolesławiec!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczne prezenty,widać że wykonały je dobre duszyczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie Holly :) Dostałaś piękne prezenty :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale prezenty,są dobrzy ludzie na świecie.Radosnych Świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prezenty! Dobro powraca - Ty wysyłasz i otrzymujesz:) Ot i wszystko jasne:)

    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Blogowe anioły:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastępy anielskie trafiają pod Twój adres, tyle dobroci w świecie krąży : )
    Sił do ogarnięcia "szamotaniny" Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Moja , prezenty dostałaś cudowne !!!!Jestem zauroczoana , szczeglnie ostatnim preentem od przyjaciółłki! P.s. Kerry to najprawdziwsza Irlandia najpiękniejsza część Irlandii <3 Ja mieszkam w ponurym Longford Buziaczki Kochana i Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze że są na tym świecie anioły , które nie pozwolą być samotnym. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Magicznych świąt życzę Ci Holly. Wspaniałe niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostałaś wspaniałe prezenty!!
    Dużo miłości, spokoju i miłej atmosfery w te Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe prezenty dostałaś, to naprawdę miłe, kiedy inni pamiętają o Tobie. Holly życzę ci wspaniałych, zdrowych i spokojnych świąt. Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak widać nie wszystkie anioły spadają z nieba, niektóre są w blogosferze :)
    Radosnych Świąt Bożego Narodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne prezenty *.* otaczają Cię wspaniali, ciepli ludzie! :)
    Wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezenty piękne! Wszystkiego co najlepsze na te święta:) i ściskam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrowych i spokojnych świąt Holly:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prezenty są tylko symbolem, wyrazem szacunku, miłości, serdeczności. Jak kogoś bardzo lubimy, to chcemy poprzez drobiazg chociaż podarować drugiej osobie kawałeczek swojego serca. Ty z tych kawałeczków mogłabyś już skleić niejedno serducho!
    Życzę Tobie i Twoim najbliższym świąt przepełnionych magią i miłością!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne prezenty dla cudownej osoby :)!!!
    Wesołych Świąt :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Radosnych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  21. Stempelki! <3 rozkoszne! :)
    I kubeczek - świetny!

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger