Mój osobisty grudniownik



Moje Kochane,
 dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze,
którymi obdarzacie mnie i moje prace.
Miło jest wiedzieć, że komuś się one podobają.

Ostatnio sporo czasu poświęciłam na rękodzieło, 
które poszło w świat,
do dobrych ludzi :-)
Ale, uwaga, uwaga
rozpoczęłam właśnie świąteczny urlop
i teraz w końcu poświęcę czas i energię
mojemu domkowi oraz dekoracjom.
U Was takie ładne rzeczy już widziałam, 
że zazdroszczę.
Muszę to szybciutko nadrobić.









W końcu znalazłam czas, żeby zająć się 
moim osobistym grudniownikiem.
Wspomniałam Wam przy okazji prezentacji
że mój będzie w technice, której do tej pory nie próbowałam,
tj. Project Life.
Polega ona na komponowaniu zdjęć w specjalnych albumach 
z foliowymi kieszonkami i z wykorzystaniem dekoracyjnych kart.









Mój w stu procentach taki nie jest, ponieważ 
album, który tu wykorzystałam
został kupiony na przecenie w Empiku 
i nie jest specjalnie dedykowany do tego typu prac,
 ale świetnie się do tego nadawał.
I kosztował 25 złotych, co stanowi niewielki ułamek tego, co zapłaciłabym za ten oryginalny.











Zdjęcia jakie w nim wykorzystuję pochodzą
z tego i ubiegłego roku.
Niestety poprzednich świąt nie udało mi się zdokuemntować, postanowiłam, więc naprawić to w tym roku.










 Wciągnęła mnie ta zabawa na całego, 
więc myślę, że w moim 
"portfolio"
pojawi się więcej takich prac
:-)







Zmykam tymczasem.
Może uda mi się jeszcze pobuszować po Waszych blogach 
i pokleić papierowe gwiazdy.
Do miłego, następnego...












25 komentarzy:

  1. Zaintrygowały mnie gwiazdy papierowe, czekam na fotki😊

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaaaaaaaaa!!!Kochana Moja , zaszalałaś ! Wyszedł cudownie ! Aż Ci zazdroszczę :) Ale tak pozytywnie oczywiście hihih :) Wspaniały grudniownik Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana. Ja Tobie zazdroszczę doświadczenia z mixmediami, ale wszystko przede mną :-)

      Usuń
  3. Świetny grudniownik! Kusisz mnie nimi;) Może i mnie uda się kiedyś tak zdokumentować grudzień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na prawdę problem tkwi w wywołaniu zdjęć. Potem naklejasz na kolorowy papier, robisz dziurki, kawałek sznurka do związania i gotowe :-)

      Usuń
  4. Twój grudniownik jest bardzo elegancki, szkoda, że zdjęcia mam tylko w komputerze.
    Pozdrawiam Cię gorąco, bo u mnie prawie siarczysty mróz. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobie, że pierwszy raz wywoływałam zdjęcia cyfrowe. Wszyscy gromadzimy je na komputerze, a to taka radocha trzymać je w rękach.

      Usuń
  5. Super album!!! A pamiętasz Holly, kiedyś takie albumy - pamiętniki robiło się samemu, wycinanki fajnych fotek z niemieckich gazet a potem ręczna obróka :))))) to były czasy!!! Sama przyjemność oglądać taki album, szczególnie w zimowe wieczory! Ściskam mocno💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że wklejałam je do zeszytów> Ciotka miała "Burdy", więc było na bogato :-)

      Usuń
  6. Niesamowicie piękny jest Twój grudniownik :-) Ja również nie mam zbyt wiele fotek z poprzednich Świąt:-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich trochę nacykałam, tylko nie wywołałam. W tym roku mam jak znalazł do mojego albumu.

      Usuń
  7. Twój grudniownik jest fantastyczny:-))) Nie uważasz, że przez aparaty cyfrowe przestaliśmy wywoływać zdjęcia, bo przecież są w komputerze i zawsze można do nich wrócić??? Ja sobie jednak cenię takie właśnie tradycyjne albumy, grudniownika jeszcze nie mam, ale chyba w przyszłym roku się na niego skuszę:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-))) Miłych przygotowań do świąt:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny album tworzysz. A ja myślę o stworzeniu planera na adwent. W tym albumie byłyby wszystkie przepisy i to wszystko co robię w adwencie rozpisane na dni, łącznie z listą zakupów. Taki mój pomysł, a ponieważ ja taka nie zdolna w tych technikach to poszukam pomocy u Ciebie. : ) Co Ty na to? Spokojnego tygodnia życzę i realizacji wszystkich planów : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój grudownik jest niesamowity! Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowy album. Z wielką przyjemnością obejrzałam. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem nim zachwycona :) Pięknie prezentują się zdjęcia z adwentowymi dekoracjami i świątecznymi iluminacjami z Twojego Szczecina :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny jest Twój grudniownik!!! Napatrzeć się nie mogę! W przyszłym roku chyba też się skuszę:) Miłych przedświątecznych chwil:) Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło cudownie *.* Masz świetne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest! To spokojnych i rodzinnych Świąt oraz dużo czasu na nowe projekty kochana! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały!!! Życzę Ci zdrowych, spokojnych i spędzonych w gronie najbliższych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny grudniownik!!!! Może i ja spróbuję coś takiego zrobić w przyszłym roku :)!!!
    Cudownych Świąt :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest piękny i taki w Twoim stylu. Buziaki Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze jestem pod wrażeniem Twoich prac i oryginalnych pomysłów.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny - taki kolorowy - przypomniałaś mi - miałam wywołać zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger