Już za chwilę pierwsza gwiazdka




Moi drodzy pojawiam się tutaj z życzeniami,
spóźniona jak zwykle.
Te święta wyjątkowo są nie poukładane
przeze mnie, a do tego los przynosi mi co chwilę niespodzianki.
Ale czas już się wyciszyć i przyjąć taki stan rzeczy, jaki jest.
Więcej nie marudzę, bo obiecałam Wam 
pokazać kilka dekoracji z mojego domu.
Zrobionych zresztą na prędce,
jak zwykle :-) 






 




I z tego, co miałam pod ręką.
Papierowe gwiazdy z 
torebek śniadaniowych zdobią więc okna.








Stroik kraszą styropianowe bombki 
oklejone papierowymi paskami
i kwiatki z papilotek.








Figlarna jemioła okala świecę.





A szyszki przywiezione dawno temu z Hiszpanii
udają choinki.





Przy tej okazji
nie sposób nie wspomnieć
o pewnej nowej przyjaciółce blogowej, 
która moim dekoracjom dodała bajkowego stylu.

Mowa tu o Agnieszce z bloga
która podarowała mi swoje 
cudowne dynie.
I macie tu dowód, że mogą one stanowić całoroczną dekorację.
Jesienią jeszcze ich nie miałam :-)





A Marioli z bloga
zawdzięczam ślicznego konika na biegunach.



Dziewczyny, dziękuję Wam bardzo.


Ale, nie o te wszystkie bajery
 przecież w tych świętach chodzi.
Dlatego życzę Wam prawdziwie duchowego 
ich przeżywania
i radości z narodzin Pana.








31 komentarzy:

  1. Szczęścia Ci życzę i miłości- tej prawdziwej...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jemioła w każdym wydaniu wygląda czarująco! Jak klimatycznie u Ciebie! Wesołych Świąt! Pozdrawiam i również zapraszam do mnie na plebiscyt. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ściskam mocno kochana, nie mogę się doczekać kiedy zobaczę prezent od ciebie!!!!! Życzę ci pięknych Świąt❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrych, spokojnych i zdrowych Świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Holly, spokojnych i pogodnych Świąt Ci życzę, bez niespodziewanych zwrotów akcji. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowych i spokojnych Świąt.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie u Ciebie, mimo pozornie podobnych wszędzie dekoracji, inspiracji świątecznych, u Ciebie zawsze tak... niepowtarzalne:-) zdrowia i spokoju na te Święta kochana:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga Holly, życzę Tobie zdrowych, radosnych, magicznych Świąt Bożego Narodzenia !
    Piękne kadry, cudowny stroik z jemioły, świeca Caritas u mnie obowiązkowo też :)
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  9. Duch -najwazaniejszy.
    Niech Swietelko nie gasnie:)Radosnego Swietowania Holly!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne dekoracje, ja w tym roku jestem w zupełnie nie wyrobiona :) ale co tam trzeba się cieszyć z tego magicznego czasu. Wysłałam ci maila, gdybyś mogła go kochana odczytać. Jeszcze raz wesołych Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnóstwo inspiracji u Ciebie!
    Wesołych Świąt, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne dekoracje! Cudownych Świąt! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowych, Spokojnych Świąt w rodzinnej atmosferze:-)))
    Pozdrawiamy świątecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowych, radosnych i wspaniałych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dekoracje sa piekne ;)
    Wesołych Świąt spędzonych z najbliższymi

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne dekoracje!
    Radosnych Świąt Bożego Narodzenia!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieplutkie uściski świąteczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. chociaż już prawie po świętach zyczę Tobie szczęścia :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne dekoracje świąteczne.Mam nadzieję że miło spędziłaś ten świąteczny czas.Buziaki:-*****

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ pięknie u Ciebie było!
    Najbardziej podobają mi się szyszeczki! Są mega delikatne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Święta, święta już po świętach.
    Życzę dużo zdrowia i szczęścia w Nowym Roku, który już za chwilę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nas nauczysz robić gwiazdę, którą masz zawieszoną na tle okna. Buziaki - do siego roku:)

      Usuń
    2. Kochana, korzystałam z tutoriala zamieszczonego w sieci, nie jest to mój pomysł. Jak chcesz to podeślę Ci linka.

      Usuń
  22. Wspaniałe zdjęcia. Mam nadzieję, ze święta udane :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ozdoby cudne! Papierowa gwiazda to mistrzostwo świata! Pozdrawiam poświątecznie już - M.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie piękne dekoracje :) Mi chyba najbardziej podobają się te biało -czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś prawdziwą czarodziejką, wszystko co dotykasz staje się niebanalne i piękne:-) Udanego Sylwestra i wspaniałego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  26. Udanego sylwestra i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Powoli, bardzo powoli nadrabiam zaległości (do Wielkanocy mi zejdzie ;))!!!
    Przepiękne dekoracje :)!!!

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger