Paris, Paris




Świąteczny weekend mija na pewno większości z Was
leniwie i w klimatach domowych.

Mnie spotkała bardzo miła niespodzianka,
która przyśpieszyła bicie mojego serca.
Otóż, po raz pierwszy zostałam
Gościnną Projektantką
na jednym z blogów, który ogłasza cyklicznie wyzwania
dla twórców w różnych technikach.
"Szuflada", bo o niej mowa zaprosiła mnie do współpracy.
Jestem bardzo podekscytowana tym wyróżnieniem
i w trakcie długiego weekendu przygotowywałam kilka inspiracji
do wyzwania, które nazwałam:
"Paris, Paris".

Każdą z Was, która tworzy w jakiejkolwiek technice zapraszam serdecznie
do wzięcia udziału w wyzwaniu.
To dobry sposób na reklamę Waszego rękodzieła i bloga.

Szczegóły na









Dla zwycięzcy przygotuję nagrodę niespodziankę
:-)




23 komentarze:

  1. Jak zobaczyłam wyzwanie od razu mi się Kochana spodobało ! Muszę coś wyyśleć :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję bycia Gościnną Projektantką! To miłe wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. /wspaniała wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Wszelkie formy dozwolone, malarskie też :-)

      Usuń
  4. Gratuluję zostania gościnną projektantką:)
    Wymyśliłaś bardzo ciekawy temat:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i zaraz zaglądam na polecanego bloga i zapoznaję się z regulaminem wyzwania.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i działaj moja droga, działaj:_)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ciebie zapraszam do działania i wzięcia udziału w wyzwaniu zdolna bestyjko :-)

      Usuń
  7. Moje gratulacje Holly :) Na pewno wiele zdolnych dziewczyn tworzących rękodzieła się zgłosi :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie Ci gratuluję!
    Zasłużyłaś zdecydowanie na to wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję serdecznie:-))) Twoje zdolne rączki jak najbardziej zasłużyły na taką nagrodę:-)))
    Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki i gratuluję:-) to jest właśnie najprzyjemniejsze - docenione umiejętności, wyróżnienie na szerszym forum - zasłużyłaś!:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tworzysz tak piękne rzeczy, iż nie dziwię się ,że dostałaś taką nominację:-) Hasło wybrałaś ponadczasowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyróżnienia! Twoje prace mówią same za siebie, więc mnie nie dziwi zaproszenie do współpracy.
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Gratuluję kochana, co jak co, ale na takie miano dawno sobie zapracowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger