42 komentarze:

  1. Piękny! Masz niezwykłe wyczucie smaku.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    Ps. I tak jak niezbyt lubię wszelkie symbole miast czy państw (oprócz polskich oczywiście:) tak u Ciebie to mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Taki komplement to miód na duszę rękodzielnika :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To miłe, że Wam się podoba.

      Usuń
  3. Jak zawsze pięknie i artystycznie! Miłego weekendu:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana. Robię co mogę, żeby się odstresować.

      Usuń
  4. Piękny album! Cudowne kolory i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Zauważyłam, że im mniej się spinam, tym lepiej wychodzi :-)

      Usuń
  5. Naprawdę jest piękny!!!
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalko. A u Ciebie za to piękny klimat.

      Usuń
  6. Bardzo subtelny, delikatny i kobiecy, w klimacie, jaki lubię :) Cudo prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci. A Twoje prace zachwycają mnie :-)

      Usuń
  7. Cóż tu dużo mówić, jest cudowny:-))) Podziwiam Twoje umiejętności:-)))
    Pozdrawiam serdecznie;-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sentymentalny i delikatny, dla mnie ten czarny kolor ładnie kontrastuje z pastelami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się przekonałam do czarnych baz i będę ich więcej na pewno stosować.

      Usuń
  9. Piękny album zrobiłaś. Bardzo kobiecy :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie Kochana! Uwielbiam Twoje prace ! Jutro dodam pracę na Twoje wyzwanie Kochana :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo elegancki, subtelny, piękny. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zasłodzicie mnie tymi komplementami :-)

      Usuń
  12. Śliczny album! Mam cały zestaw papierów o nazwie Sweet Paris, ale nie mam czasu zabrać się za stworzenie czegoś, co by się nadawało na wyzwanie... Albo co mogłoby stanąć na półce obok Twojego pięknego albumu i nie przyniosłoby mu wstydu...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie idealny i piękny, a czerń świetnie przełamuje pastele. Gratuluję pięknego albumu i zostania Gościnną Projektantką. Ja nigdy nie próbowałam scrapbookingu kiedyś próbowałam decoupage, ale z mizernym skutkiem -tym bardziej podziwiam. Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
  14. Elegancki i subtelny ! Jak z belle epoque. Bardzo oddaje klimat Paryża. Super !!!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Album jest piękny, a czarny kolor dodaje mu paryskiej elegancji. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny! Jesteś już specjalistką kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jak dawno Ciebie nie było. Witaj kochana:-) Dziękuję, jesteś przemiła.

      Usuń
  17. Śliczny jest Twój paryski album.
    Aż chciałoby się od razu jechać do Paryża.
    Moja Droga, ja ciągle czekam na "Dziennik podróżnika" w Twoim wykonaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ciągle mam go w pamięci:-) Zrobię, zrobię, mam już nawet pomysł. Ale dopiero po świątecznym zamieszaniu.

      Usuń
  18. Piękny - znów taki romantyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczny :) bardzo kobiecy i romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny pomysł,wspaniale wykonany ! Też taki chcę, tylko czy wystarczy mi dyscypliny i samozaparcia na taki duży projekt. BRAWO Hollly ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny! Uwielbiam takie albumy i paryski styl! Szkoda, że przegapiłam wyzwanie:(

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny ,stylowy ,we francuskim klimacie album :-DDD

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger