Family time album



W ostatnim czasie wykonałam album w zupełnie innej stylistyce, niż dotychczas.
A że nie każdy z Was zagląda na mojego drugiego bloga, 
gdzie już pochwaliłam się nim,
zaprezentuję go tutaj.








Albumik powstał z wykorzystaniem
papierów do scrapbookingu
oraz kart do Project Life.








Posiada luźne duże karty, kieszonki 
i mniejsze karty np. do zapisów.










A wszystko spięte metalowymi kółeczkami
i w stylistyce
wychwalającej rodzinne życie.










Na zdjęciach widnieją
być może tajemnicze dla Was oznaczenia.
W końcu padło i na mnie.
Założyłam swoją stronę
na facebooku, gdzie możecie być
na bieżąco z moimi pracami
i nie tylko.
Zapraszam do polubienia i obserwowania :-)









43 komentarze:

  1. Przepiękny i bardzo ładnie wykonany!
    Pozdrawiam Cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne i na pewno będą dobrą pamiątką, gdzie zatrzymuje się ulotne chwile:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa Twojej oceny FB po pewnym czasie, mam nadzieję, że nie zaniedbasz bloga.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę działać na kilku frontach, póki mi sił starczy :-) Tak serio, opinię miałam niezbyt pochlebną, zanim tam zaistniałam i to się nie zmieniło. Ideą jego powstania był fun i tak jest w rzeczywistości. Jako absolwent komunikacji społecznej i marketingu traktuję to jako doświadczenie:-)

      Usuń
  4. Bardzo fajny pomysł i wykonanie. ciekawe jak ocenisz funkcjonowanie FB za jakichś czas?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, tak jak napisałam Celi zdanie miałam wyrobione już wcześniej. Plusem jest szybki kontakt z wieloma znajomymi.

      Usuń
  5. Świetne wykonanie widać ile pracy zostało włożone i to najbardziej cenię w ludziach;)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Moja albumem jestem cąlkowicie zachwycona ! Uwielbiam taką kolorystykę i taki styl, chętnie bym sobie go użyła hihii :) Jesteś na fb? Dodaj mnie do znajomym :* Znajdiesz link u mnie na blogu Kochana :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! Podziwiam za dobór papierków, tasiemek, świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam Twoje zdolności scrapbookingowe:-))) Album jest cudowny:-)
    Pozdrawiam:-))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba :) Cudownie dobrałaś kolory i detale. Super !!!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny ten album. Ty masz zawsze świetne pomysły :-) Kiedyś byłam fanką zdjęć a od paru lat ich nie wywołuję:-/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały album! Nie przesadzony, graficznie minimalistyczny, choć nadrabia kolorami. Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycający:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest bardzo ciekawy - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy!!! Takie prace są wręcz antystresowe, a i przy okazji zrobi się porządek ze zdjęciami!!! Ale to też fantastyczny pomysł na prezent!!! Ściskam mocno!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Album jest przepieknie wykonany :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Album jest piękny, świetna kolorystyka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. W stylu lat 60tych, ladne pastele:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda świetnie :) Dobry patent, że jest na kółeczkach, łatwiej przeglądać strony :) Myślę, że sprawdziłby się jako prezent na Mikołajki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny album! Ładna kolorystyka i pięknie wykonany:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam na stronce i podziwiałam długo. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny album !!! Holly, kochana - ja kiedyś do Szczecina przyjadę sama i będę miała dużo czasu na to, żeby posiedzieć, pogadać, pozwiedzać - nie tylko galerie. Mam nadzieję, że będziesz moim przewodnikiem. Mam też w Szczecinie koleżankę ze szkoły podstawowej( kiedyś bardzo mi bliską ), ale nie widziałyśmy się ponad dwadzieścia lat, więc sceptycznie podchodzę do takich spotkań. Pozdrawiam Cię cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Albumik fajniutki, widziałam już go na fb i polubiłam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ja uwielbiam tego typu rzeczy, zawsze mnie ciężko wyciągnąć z papierniczego, a powiedz mi proszę jak się nazywają te kółka (jak z segregatora), na których się utrzymują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepach internetowych funkcjonują pod nazwą "metalowe kółka do albumów" :-)

      Usuń
  24. Bardzo ładny album! Świetnie wygląda.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudny! Zawsze mnie to fascynuje, jak z kilku tak różnych kartek, tasiemek i drobiazgów można stworzyć tak spójną i przemyślaną całość.
    Trwam w zachwycie!

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny album :) podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Twoje prace, cudne przedmioty tworzysz <3
    Ściskam serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny album! Kolory, dodatki - pełne optymizmu.

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger