Coś z niczego



Dawno nic nie publikowałam, ale to nie oznacza, że próżnuję.
Generalnie robię duże porządki wokół siebie i w swoim życiu.
Choć te ostatnie to na razie tylko plany. Konkluzją ostatnich wydarzeń w moim życiu zawodowym jest to, że generalnie zamierzam zmienić pracęi albo zmienię pracodawcę, albo pójdę na swoje.
Trzymajcie za mnie kciuki, proszę.

Póki co porządkuję przestrzeń domową. A że jestem z tych co,
zanim coś wyrzucą, to obejrzą trzy razy, nadałam nową rolę kilku niepotrzebnym rzeczom.



Metalowe puszki po produktach konserwowanych, dzięki farbkom i taśmom dekoracyjnym nabrały kolorów.


Opakowanie po truskawkach z Lidla zostało pobejcowane, pomalowane i ostemplowane.


A nijakie kartonowe pudełko pomalowane i oklejone retro mapą,
skrywa bilety wstępu, pocztówki i papierowe pamiątki 
z odwiedzanych miejsc, które kiedyś znajdą swoje ostateczne miejsce w albumach ze zdjęciami.



Podobają się Wam moje pomysły na recykling?







65 komentarzy:

  1. Pokazujesz jak z niczego można zrobić coś. Wystarczy pomysł i zaangażowanie by wyczarować niepowtarzalne przedmioty.
    Mam nadzieję, że rozwiążesz szybciutko swoje problemy zawodowe. Trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły zaproponowałaś. Lubie mieć wszystko poukładane, ale czasami nie wiadomo jak to zrobić, żeby było również gustownie. Podobają mi się te pomalowane puszki, świetna opcja dla pędzli oraz przyborów szkolnych dla uczniów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puszki znajdą też zastosowanie w kuchni.

      Usuń
  3. Super:)szczególnie koszyczek po truskawkach:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze jeden i też go stuninguję :-)

      Usuń
  4. Kochana, masz super pomysły. Opakowanie i puszki naprawdę rewelacja. I jak ładnie i gustownie się prezentują.
    Cieplutko ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i ja mogę Was odrobinę zainspirować.

      Usuń
  5. Świetne metamorfozy.
    U mnie wygrywa pudełko z mapą - super.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainteresowanie wzbudził u Ciebie przedmiot dla rasowej podróżniczki. Cieszę się :-)

      Usuń
  6. Stanowczo popieram wszelkie działania recyklingowe, gratuluję pomysłów.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Próbuję nie pozbywać się rzeczy, które można jeszcze wykorzystać.

      Usuń
  7. Bardzo mi się spodobało użycie koszyczka po truskawkach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełeczek do przechowywania nigdy nie za wiele.

      Usuń
  8. Wspaniałe pomysły! Uwielbiam recykling i ponowne wykorzystywanie różnych materiałów i rzeczy. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie zafiksowanych na recykling Beatko :-)

      Usuń
  9. Trzymam kciuki za Ciebie i planowane zmiany :-) Widzę że się nie nudzisz, zrobiłaś przepiękne rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dobre myśli są mi teraz bardzo potrzebne.

      Usuń
  10. Nie raz i nie dwa widziałam Diy na puszki. Przyznam, że Twoja propozycja mnie zachwyca i dobór kolorów idealny. pozdrowionka:_)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem rada na takie słowa pochlebne:-) Ciebie to i tak nie dogonię :-)

      Usuń
  11. lubię takie wykorzystywanie niepotrzebnych przedmiotów, a puszki mnie zachwyciły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję. Takie słowa od rękodzielniczki to na prawdę super komplement.

      Usuń
  12. Podoba mi się ta propozycja. I życzę szczęśliwych zmian!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko. Twoje życzenia są jak modlitwa :-)

      Usuń
  13. Najbardziej podobają mi się puszki, wyglądają ślicznie.Trzymam kciuki za Twoje plany zawodowe i życzę Ci powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Recykling podoba mi się bardzo - lubię go - bo z niedrogich rzeczy (albo z rzeczy które są do wyrzucenia) można wyczarować cuda - tak jak TY :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba nikt nawet nie pomyślał, że próżnujesz, przy Twoich pomysłach i talencie, pewne jest że tworzysz :)) Recykling w Twoim wykonaniu - świetny! Powodzenia w kwestiach zawodowych, trzeba brać życie w swoje ręce i do przodu! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Puszki wyglądają ślicznie! Też mam jedną zostawioną właśnie z zamysłem jej recyklingu, tylko coś nie mogę się za to zabrać :) A w koszyku po truskawkach miałam zasadzić kwiatki, tylko coś mi w to lato też nie wyszło ze względu na przygotowania do ślubu. Zdecydowanie motywujesz tymi pomysłami :) już wiem co będę robić w weekend! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Recycling w Twoim wykonaniu jest cudowny:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Puszki wyglądają genialnie. Mam kilka sztuk i muszę się za nie zabrać. Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo, bardzo mi się podoba Twój recykling!!!:) Puszeczki są urocze:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej podobają mi się pudełka - to z retro mapą wygląda fantastycznie. Prosto i pięknie! Pudełko po truskawkach tez świetnie zmienione.

    ps. życzę by zawodowo/życiowe plany udało się pomyślnie zrealizować:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysły, zwłąszcza pudełka za mna chodzą, bo mam kilka odłozonych, a zawsze na cos sie przydają, fajnie je zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście, że Twoje pomysły mi się podobają, nawet bardzo:-)))) Trzymam kciuki za własną działalność:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  23. Z opakowaniami po truskawkach z Lidla razem z mamą zrobiłyśmy to samo. Kuchnia od razu jest przytulniejsza i bardziej klimatyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I love your recycling ideas. I especially like the use of the map on the top of the box. That is so pretty and original. Pinning.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wybrałaś przepiękne kolory:) Wszystko prezentuje się tak uroczo, jakby wycięte z magazynów wnętrzarskich!

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobają mi się Twoje pomysły. Mam opakowania po truskawkach, muszę coś z nimi zrobić.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne pomysły na "coś z niczego":-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny recykling :) Też lubię czasami nadać niepotrzebnym rzeczom nowe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Puszki prezentują się wspaniale!!! Świetny pomysł!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczne pomysły, też bardzo lubię recyklingowe DIY :) I też tak mam, że przed wyrzuceniem danej rzeczy zastanawiam się jak ją ponownie wykorzystać. Takie tworzenie coś z niczego jest bardzo ekologiczne i kreatywne.
    Życzę Ci Droga Holly powodzenia w decyzjach zawodowych. To są zawsze trudne decyzje, zwłaszcza w takim kraju jak nasz.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne pomysły, aż niewiarygodne, niektóre podkradnę :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaki to wszystko śliczne :)
    http://luksusowezycie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kciuki oczywiście trzymam mocno,a Twoje pomysły zawsze mobilizują mnie do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny przybornik! I te kolory :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam robić coś z niczego - a twoje nic i coś bardzo mi się podoba!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj, bardzo się podobają. Uwielbiam takie praktyczne metamorfozy.
    Życzę, aby wszystko się pozytywnie poukładało:)i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię kreatywnych ludzi.
    Nie cierpię marnowania, dewastowania, bezmyślnego wyrzucania.
    Kochana Twoje pomysły świadczą,że wszystko można zagospodarować po ówczesnym upiększeniu :):):)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne pomysły, ja również często uprawiam recykling w podobnym wydaniu. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  39. Podobają bardzo :-) zwłaszcza kartonowe pudełka. Nie wygięły się pod wpływem farby/kleju?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. One są z grubszego kartonu, na pewno lepszego niż np. pudełka na buty.

      Usuń
  40. Świetny recykling, a pojemnik po truskawkach genialny!!! Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  41. Powiem Ci , mega pomysły :*zostawiłam sobie pustą puszkę ;))

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne ;-) u mnie w domu też rządzi recykling ;-) lubię kiedy coś powstaje ze "śmieci" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też porzuciłam moją poprzednią pracę z wielu powodów, nawet pomimo tego, że wydawała się być spełnieniem marzeń i autostradą do kariery i wiesz co? Nie żałuje! A po przeczytaniu Twojego wpisu jestem na siebie zła. Kompletnie nie pomyślałam o recyklingu moich starych drewnianych (sic!) pudełek na przydasie tylko wyrzuciłam i kupiłam nowe - plastikowe... :D Zazdroszczę!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię rzeczy z recyklingu, swoje puszki oczywiście też mam - jedna obszyłam tkaniną a druga jest ozdobiona otulaczem na szydełku, już dawno służą mi do trzymania przyborów do pisania ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) kursykrokpokroku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Washi i puszki, tak! Pora na codzienną porcję prokrastynacji zamiast pracy :) I pomyśleć, że zadowalałam się zwykłą puszką bez przyozdabiania XD

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne pomysły! Czasami naprawdę niewiele trzeba, żeby zwykłe przedmioty zaczęły wyglądać zupełnie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajne wykorzystanie opakowania po truskawkach. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger