Album w stylu retro




Naturę mam dość skomplikowaną.
Mocno trzymam się przeszłości,
ale i z ciekawością spoglądam w przyszłość.
Dlatego moje prace, które Wam tutaj prezentuję
są różnorodne.

I tak powstał
albo

Z komentarzy wnioskuję, że podobają się
Wam moje prace w różnych stylach.
Dzisiaj więc światło dzienne ujrzy
harmonijkowy albumik w stylu retro.






Za podstawę posłużyła biała, kartonowa baza,
a później to już było wycinanie, pasowanie i klejenie dodatków.








Wyklejony albumik wydawał mi się zbyt pusty,
dlatego wzbogaciłam go o zdjęcia w stylu retro.





Zamocowane są na piankowej taśmie,
która umożliwia ich odklejenie
i zastąpienie właściwymi fotografiami.
A jak komuś podoba się tak, jak jest
to po prostu
wkleja je na stałe klejem, albo pozostawia w takiej formie,
zachowując efekt 3D.





Przeznaczyłam go do sprzedania,
dlatego chętnych zapraszam do
Znajdziecie tam również kartki, o które pytacie w mailach.
Prezentowałam je wcześniej w poście



Przesyłam Wam letnie pozdrowienia
i życzenia dobrej pogody,
szczególnie urlopowiczkom
:-)




48 komentarzy:

  1. Droga Holly, wpadłam z rewizytą i widzę, że masz tu piękny, nastrojowy, taki swój własny świat. A ten album skradł moje serce - lubię klimaty retro.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że wpadłaś i jeszcze te ciepłe słowa zostawiłaś. Ja już polubiłam Twój świat :-)

      Usuń
  2. Piękny album zrobiłaś:))super papiery użyłaś:)wszystko razem i zdjęcia i papier tworzą spójną całość i są słodkie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że się podoba mistrzyni haftu :-)

      Usuń
  3. Moja Droga Holly:)
    Twoje albumy są zachwycające i bardzo oryginalne. Zawsze jestem pod wrażeniem Twoich zdolności manualnych:)
    A skoro już jesteś tak twórczą osobą, czy nie myślałaś nigdy o stworzeniu oryginalnego "Dziennika podróży" dla tych którzy lubią podróżować i spisywać swoje wojaże?
    Myślę, że w Twoim wykonaniu taki notatnik byłby jedyny w swoim rodzaju i niepowtarzalny.
    Zachęcam Cię do tego serdecznie i pozdrawiam z deszczowych Jerzmanowic")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci za takie cudnie miłe słowa. A co do Twojej propozycji, to niezłe wyzwanie postawiłaś przede mną. Ja sama przecież sporo podróżuję i póki co zapisuję wrażenia w różnych zeszytach. Dałaś mi do myślenia.

      Usuń
  4. Uwielbiam styl retro. Więc BARDZO podoba mi się album. Jest naprawdę śliczny!!!
    ściskam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że wpadł Ci w oko.

      Usuń
  5. Wygląda świetnie:) Masz rękę do tego typu prac :) Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie czuję, dlatego ciągnie mnie do retro stylu.

      Usuń
  6. Bardzo piękne i oryginalne albumy.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że zajrzałaś i wyraziłaś swoją miłą opinię.

      Usuń
  7. Śliczny album :) Bardzo lubię różnorodność, dlatego zaglądam do Ciebie zawsze z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje prace to dopiero imponująca galeria.

      Usuń
  8. Jak wiesz,jestem miłośniczką retro,więc albumik pokochałam od razu:)Gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem i cieszę się, że się podoba.

      Usuń
  9. Uwielbiam takie klimaty w stylu retro.
    Album pięknie się prezentuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, z tym retro jest tak, że się od niego można uzależnić :-)

      Usuń
  10. Bardzo klimatyczny i ciekawy :)
    Podobają mi się takie romantyczne odcienie, róż...

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny album!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny album, a że bardzo lubię klimaty retro to tym bardziej przypadł mi do gustu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że zajrzałaś i pozdrawiam :-)

      Usuń
  13. Piękne cacko! Stylistykę retro doceniam za zdolność do wywoływania emocji i wzruszeń, a ten album z pewnością doskonale spełni tę rolę : ) Podejrzewam, że każdy miłośnik vintage ma podobny album, wyklejony rodzinnymi zdjęciami (oczywiście w sepii lub b&w). W jednym z komentarzy padła też propozycja „Dziennika Podróży”, moim zdaniem to za świetny pomysł, stwarzający ogromne pole popisu dla wyobraźni : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, stawiacie mi poważne wyzwanie, ale już zaczęłam o tym myśleć intensywnie. Dziękuje za Twój głos.

      Usuń
  14. Kochana i ja jestem z natury pamiętliwa, ale też wybiegam myślami w przyszłość, a retro darzę niezwykłą czułością, gdyż mam sentyment wiekowych rzeczy :-) Nie zbieram jednak antyków, bo to będę robić zapewne na starość :-D Jednak podziwiam pasjonatów i zbieraczy bezcennych rzeczy, które są nadszarpnięte zębem czasu.Twoje kartki są takie romantyczne, śliczne, wytworne, chciałabym dosłownie każdą, a zwłaszcza z różowymi motywami, ptaszkami, aniołkami, twarzyczkami dziewczynek, są po prostu boskie! :-))))) A dziś dostałąm kartkę od Kaśki z Retro blue i przecudowności, za co i Tobie serdecznie dziękuję, jesteście przekochane, moje Wy aniołki ❤❤
    :-***********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My obie jesteśmy całe retro. Takie niedzisiejsze i nie z tego świata :-)Cieszę się, że w końcu przesyłka do Ciebie dotarła.

      Usuń
    2. :-)))))))))) Retro jest piękne i jest i będzie zawsze na topie;-) Buziak :-*

      Usuń
  15. Holly, te zdjęcia tak pięknie dobrałaś...Tyle mówią o pięknej relacji mamy z córką...Moja córcia śpi, ale jak obejrzałam Twoje zdjęcia, pobiegłam do małego ciepłego ciałka i zostawiłam buziaka na policzku...Rozklejam się przy takich klimatach, absolutnie. A do tego klimat zdjęć, retro....wspaniale pokazuje emocje, jest to "coś". Jestem zachwycona albumem, pomysłem i wykonaniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzruszyłaś mnie Moniu. Cieszę się, że takie emocje mogę wywołać całkiem nieświadomie. To ogromnie budujące.

      Usuń
  16. Cala ostatnio jestem retro, napisze Ci na pw, dlaczego;) Tym bardziej album przyciaga moj wzrok. I serce. Usciski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Tobie się podoba. Usiadłam, wykleiłam i nawet nie spodziewałam się, że tyle miłych słów wywołam jego pokazaniem.

      Usuń
  17. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam !!!!!!!!!!WOW! Jak ja uwielbiam Twoje prace ! Idealnie odnajdujesz się w stylu Vintage. ALbum podziwiam , Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny!!! Uwielbiam taki styl i uwielbiam wszelkiego rodzaju albumy :) Twoja praca jak zawsze zachwyca:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, jakie to jest piękne! Uwielbiam bawić się w takie rzeczy DIY - aczkolwiek nie mam do tego talentu :P




    Zapraszam na kosmetyczny KONKURS na blogu Sakurakotoo! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. albumik popełniłaś niezwykle klimatyczny, wprowadzający w nastrój zadumy i marzeń :) cudna praca.

    OdpowiedzUsuń
  21. fantastyczny album, pięknie go zaprezentowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyjątkowy, zresztą jak wszystkie Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny jest. Kocham wszystko co retro.

    OdpowiedzUsuń
  24. A lovely antique style album! Thanks for sharing at Sweet Inspiration!

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger