Stuknęła mi setka



Poprzedni post był moim setnym
wirtualnym spotkaniem
z Wami.








Nie będę z tej okazji dokonywała żadnych
podsumowań korzyści
wynikających z blogowania, bo zrobiłam
to już kilkakrotnie,
przy okazji różnych miłych wydarzeń w moim życiu.
Regularnie któraś z Was ma też swój
mały jubileusz
i napisałyście już wiele pozytywnych opinii,
pod którymi podpisuję się i ja.

Nad jednym aspektem jednak chcę się pochylić.
Dla mnie - typowej osobowości introwertycznej
ogromną wartością są 
pozytywne, głębokie relacje z ludźmi,
którzy mnie rozumieją
lub starają się akceptować moją
"inność".








 Dziś mijają właśnie dokładnie dwa tygodnie
od mojego spotkania
z naszą blogową koleżanką
Ewelinka służbowo zawitała do 
Szczecina i nieoczekiwanie
sprawiła mi ogromną radość
spotykając się ze mną.
To dla mnie wyjątkowe wydarzenie,
bo mogłam ucałować piękną blogerkę,
która jest ze mną prawie od samego 
początku mojej przygody.
A do tego wspiera mnie swoją mądrością, 
empatią
 i doświadczeniem.
A muszę dodać, że jestem od niej starsza.
Wspaniałe serce, dobroć i mądrość
nie znają żadnych barier.










Dla Ciebie Kochana teraz kilka fotek
z miejsca, gdzie spacerowałyśmy 
i na które miałaś widok z okna.
Dla Was również - kilka ujęć 
z tegorocznych Dni Morza.



















Dni Morza to tylko przedsmak tego,
 co będzie działo się w przyszłym roku.







Finał regat The Tall Ships Races
ponownie zawita do mojego miasta.
To niesamowite wydarzenie o bajkowo-morskim klimacie
opisałam już przy okazji poprzedniej edycji.
Zajrzyjcie do 
pomnóżcie spodziewane wrażenia
razy dziesięć
w sierpniu przyszłego roku
widzimy się w Szczecinie.
:-)












 



61 komentarzy:

  1. Warto nawiązywać kontakty:) Witaj to miłe kiedy można spotkać tą drugą osobę :) ja tak mam jak spotykamy się z Anią z A.D.home... spotykamy się już od roku, prawie regularnie co dwa miesiące :)
    Buziaki Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam Twoją relację i cieszę się, że masz takie same doświadczenia jak ja.

      Usuń
  2. Jak widać bratnią duszę można spotkać wszędzie. Również w blogosferze! Cieszą się twoją radością z waszego spotkania. No i oczywiście po setce, to już czekam na przynajmniej tysięczny post:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wystarczy mi zapału:-)

      Usuń
  3. Wspaniałe zdjęcia, choć brakuje mi tam Was na nich , aczkolwiek szanuję prywatność na tyle ile jest to możliwe w dzisiejszych czasach ;) Gratuluję serdecznie setnego posta i życzę koljnych, abyś była z nami i dawała nam cząstkę siebie :) Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiłe słowa i ściskam Ciebie z daleka mocno i Szymcia też :-)

      Usuń
  4. Gratuluję setnego posta!:) Piękne, morskie klimaty u Ciebie:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo cieszy mnie to, że zaglądasz do mnie regularnie.

      Usuń
  5. Gratulacje wielkie z okazji setki , życzę wytrwałości w kolejnych stu :) Brawo :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Obyśmy wszystkie miały niegasnący zapał i pomysły.

      Usuń
  6. Gratuluję setuni!! Teraz to już pójdzie jak z górki i ani się obejrzysza będzie post nr 500. Pięknie u Ciebie w Szczecinie jest!!! Próbuję sobie przypomnieć kiedy byłam ostatni raz i pewnie to będzie z jedenaście lat... Kawał czasu!! Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas odwiedzić swoje kąty i przy okazji Szczecin. Regaty to dobry pretekst.

      Usuń
  7. Ja nawet nie liczę tylko piszę i dziś z tej okazji, ze jest fatalna pogoda dorzucę kolejne posty bo czytanie komentarzy sprawia mi ogromną radość:) Piękne zdjęcia! Wiem już teraz gdzie będę w przyszłym roku;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie i chętnie spotkam się z Tobą. A zaraz lecę do Ciebie :-)

      Usuń
  8. Super spotkanie z okazji setki :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że zaglądacie do mnie.

      Usuń
  9. 100 postów i każdy super : ) Piękno Szczecina aż kipi na zdjęciach. Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga, czekam na każdy wpis jak na spotkanie z przyjacielem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jak mnie rozczuliłaś tymi słowami. Dziękuję i ściskam Cię mocno.

      Usuń
  10. Oj, Holly! Aż mam łzy w oczach! Ale mi miło, po tych wszystkich Twoich ciepłych słowach! Z radością wspominam nasze spotkanie i te wspaniałe miejsca. Jak już Ci mówiłam, Szczecin na pewno jeszcze odwiedzę. Dziękuję Ci za wspaniały spacer oraz szczere rozmowy. Szkoda, że Szczecin jest tak ode mnie daleko...
    Pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że zawsze będziesz mi bardzo bliska, bo przy Tobie mogę powiedzieć to wszystko, co na co dzień chowam w sobie. A przyjaźń nie zna granic :-)

      Usuń
  11. Gratulacje z okazji 100-nego posta:-) Blogosfera pełna jest naszych pokrewnych dusz:-)
    Tall Ship Race w Szczecinie to moje marzenie od wielu lat, którego jakoś do tej pory nie udało mi się zrealizować, może w przyszłym roku się uda:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niteczko, wszystko przed nami. Masz w tym czasie wolne, więc zorganizuj się proszę.

      Usuń
  12. Gratuluje wytrwalosci :)) a Szczecin jest taki piekny mam nadzieje , ze kiedys zobacze polskie morze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Chce mi się tu być dzięki takim osobom jak m.inn. Ty :-)

      Usuń
  13. Gratuluję " STARUSZKO"!!!!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie spotkania są wyjątkowe i bardzo miłe. Wszystkiego Naj kochana Holly, sam numer zobowiązuje!!!! A twoję fotki z uroczych miejsc uwielbiam:)))))) ściskam cię mocno!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jak ja żałuje, że do Ciebie mam tak daleko. Ale marzy mi się w tym roku Sycylia.

      Usuń
  15. Gratuluje wytrwałości i kolejnych kreatywnych pomysłów. Piękne zdjęcia, Szczecin to miasto wielu atrakcji :-) Udanego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Tobie barwnych stylizacji. Twój region też jest zachwycający.

      Usuń
  16. Gratuluję 100 posta :)) Życzę Ci kolejnych tak świetnych i ciekawych wpisów :)
    Tak sobie właśnie myślałam, że u Ciebie będzie relacja z Dni Morza :) Pamiętam Twoją relację z poprzedniego roku. To cudowna impreza, może kiedyś uda mi się ją zobaczyć na żywo.
    Miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aneczko, że tak z sercem wczytujesz się w moje posty. Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  17. Takie spotkania blogerek są bardzo fajne :).

    Piękne zdjęcia. A drugie mnie zachwyciło :).

    Uważaj, bo w sierpniu przyszłego roku możesz mieć mieszkanie pełne blogowych koleżanek hihi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie boję. Byłabym zachwycona.

      Usuń
  18. Gratuluję i życzę kolejnych owocnych setek :)
    Pięknie w tym Twoim mieście,
    tylko raz byłam w Szczecinie -niestety-

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zajrzałaś. Tak rzadko publikujesz ostatnio, a uwielbiam Twój domek :-)

      Usuń
  19. WOW widzę że spacer był wyjątkowy!
    Fajnie że jesteś z nimi tak długo :)
    Życzę Ci jeszcze sto kolejnych :) i kolejnych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja cieszę się, że Wy jesteście ze mną :-)

      Usuń
  20. Gratuluję setnego postu. Przepiękne zdjęcia. Pozdrawiam cieplutko i uściski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Tak, tym bardziej, że zaczęłam urlop :-)

      Usuń
  22. Życzę kolejnej setki i dużo pomyślności i zadowolenia z prowadzenia bloga!
    Twoje zdjęcia są rewelacyjne!
    Oby więcej takich Twoich relacji!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję setki kochana i życzę kolejnych cudownych setek, Twój blog jest mi bliski jak i Ty, mam nadzieję że się kiedyś spotkamy.Super, że spotkałaś się z Petrą :-) Piękne zdjęcia, aż chce się tam być.Ściskam serdecznie :-*

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje gratulacje kochana i życzę kolejnej setki:):):)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja gratuluję!!! A Petra to świetna dziewczyna, co prawda znam Ją tylko z sieci, ale to się czuje, kto stoi za tym, co pisze:))) Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana Holly, gratuluję "setki" i cieszę się, że miałam szczęście i zaszczyt poznać (szkoda, że tylko wirtualnie) takich ludzi jak Ty :-) Buziaki :-) Ania

    OdpowiedzUsuń
  27. Setka to sporo, ja mam chyba niewiele ponad , a juz bloguję 3 lata, wszystko zalezy od częstotliwości pisania....ale gratuluję i powodzenia życzę oraz wielu ciekawych znajomości:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne foty:) zachwyt!!!!!!!!!!!!!!!!!Nie wiem co masz na myśli pisząc inność, nie patrz na to nie myśl..życzę dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  29. To miło,że miałaś okazję spotkać się z Petrą.Z doświadczenia wiem,że spotkania z blogerkami są cudownym wydarzeniem,bardzo inspirującym i dającym kopa do działania!Gratuluję "setki"!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zawsze poruszają mnie takie wpisy. Jak miło, że się spotkałyście, poznałyście bliżej, spedziłyście miło czas:)
    Piękne fotografie, jest co podziwiać:) pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje najszczersze!!! No i zazdroszczę Wam tego spotkania, i to jeszcze w tak pięknym miejscu. Ściskam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdjęcia piękne, niestety w Szczecinie byłam tylko raz i to na krótko, ale widzę, że warto tam pojechać, mimo tylu kilometrów. Gratuluję bloga, bardzo lubię tu zaglądać i podoba mi się ta "introwertyczna inność". Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajnie, że się spotkałyście :) widziałam jaki piękny prezent przygotowałaś dla Petry, poduszka jest rewelacyjna. Podpisuje się i prawą i lewą ręka pod każdym Twoim słowem dotyczącym Eweliny, to wyjątkowa osoba.

    ściskam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  34. Życzę kolejnych setek postów. Zawsze z miłą chęcią tu zaglądam. Zdjęcia cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia przenoszą nas do morskiej rzeczywistości:D

      Usuń
  35. to wygląda magicznie z tymi regatami... nic tylko wskoczyć nań i udać się w rejs w nieznane! obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję setnego posta !!! To musi być ciekawe doświadczenie spotkać się z osobą znaną tylko z internetu :) Ja jeszcze nie spotkałam się z kimś takim, choć nie wiadomo co przyniesie życie. Znam takie osoby, które są ze mną od pierwszego posta i to jest miłe.Jest też kilka osób, z którymi jesteśmy pokrewnymi duszami, bo to się po prostu czuje. Może fajnie byłoby zorganizować takie spotkanie blogujących np. z wybrzeża? Można by poznać się bliżej i zacieśnić więzi. Ach, nie wiem, ale pomyślę o tym. Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry pomysł! Choć kłopotliwy dla organizatorki :-)

      Usuń
  37. piękne zdjęcia :) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości w blogowaniu!! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje. Jaki piekny Sczecin na Twych zdjeciach:)
    Badz, pisz, moze sie kiedys spotkamy:)

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger