Album na wymiankę



Moje zamiłowanie do tworzenia albumów 
już znacie. 
Po raz pierwszy jednak stworzyłam 
taką pracę pod konkretne zamówienie.










Albumik powstał dla naszej blogowej koleżanki
 Marioli z bloga 






Do jego wnętrza trafiły  ślubne zdjęcia
pięknej córki Marioli.
Z oczywistych względów, dla celów pokazowych, 
wizerunek Młodych jest chroniony
:-)







Wytyczne jakie dostałam to kolory
(granat i fuksja) i to, żeby data widoczna 
na zdjęciu została przysłonięta.








Album jest duży, zawiera ok. 20 zdjęć.











 Przyjemnie kleiło się jego wnętrze,
bo ciągle przed oczami miałam
widok szczęśliwych, uśmiechniętych
młodych ludzi. 








Album powstał w rewanżu za prezenty, 
którymi Mysia obdarowała
mnie z różnych okazji.
A ostatnie cudeńko, które od niej otrzymałam
to własnoręcznie uszyte poszewki
na moje poduszki.







Ulubiony wzór ubiera poduszki, 
które 
darzę sentymentalnym uczuciem.
Dziękuję Ci Kochana
za ten dar szczególnie. 




38 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że do mnie zaglądasz.

      Usuń
  2. Myślę, że młodzi będą zachwyceni.
    Tym bardziej, że prezent podarowany jest od serca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to mówią "kawał dobrej roboty". Piękny bardzo!!!
    pozdrawiam i słonecznej niedzieli życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko dziękuję i Tobie również pięknych dni życzę.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że zdjęcia zawsze są najfajniejszą pamiątką i do tego fajnie oprawione w album :-)

      Usuń
  5. Kochana, jestem zawsze niesamowicie zachwycona Twoimi pracami, z albumem jest tak samo ...przepiękny :)
    Podusie super :)
    Ściskam Cię serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś. To miłe słowa i zachęcające do dalszego tworzenia.

      Usuń
  6. Album przecudny!!! Będzie wspaniałą pamiątką. A połączenie granatu i fuksji wygląda ślicznie:) Poszewki, które dostałaś też bardzo mi się podobają, piękny wzór! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja praca znajduje uznanie, nie tylko u obdarowanych.

      Usuń
  7. Śliczny album!
    Ja też znam cudowne serce Mysi - małe drobiazgi, które cieszą niesamowicie!!
    Uściski Holly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko potwierdziłaś moją opinię. Kochane są te nasze blogowe koleżanki :-)

      Usuń
  8. Album jest przepiękną oprawą zdjęć z tej pięknej i wzruszającej uroczystości. Holly ma szczególny dar w rękach i cieszę się, że podzieliła się nim ze mną. Żadne zdjęcie nie odda jego uroku i precyzji wykonania. Dziękuję : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany, bardzo mnie pochwaliłaś, aż poczerwieniałam :-) Bardzo, bardzo cieszę się z Waszego zadowolenia.

      Usuń
  9. Kochana, album przepiękny i kolorki fantastycznie dobrane. Tak więc wymianka się udała. Pozdrawiam cieplutko i serdecznie dziękuję za odwiedzinki u mnie. Ściskam, Kaśka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki album to wspaniała pamiątka na lata :) A wykonana własnoręcznie, z serducha ma jeszcze większą wartość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny album,masz złote ręce :)) Poduszki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna wymiana:)))) bardzo miłe!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sprawa ...:) pięknie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same wspanialosci. Ale jestescie dziewczyny zdolne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super prezent :-) ale nie dziwię się ze za takie cudne poduszki się odwdzięczasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały album!!! Piękne podusie!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny album i najważniejsze, że włożyłaś przy jego tworzeniu serce. Takie prezenty są wyjątkowe. A wzór na poduchach cudny, bardzo lubię marokańskie motywy. Ściskam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczy! Gratuluję pomysłu i zdolnych rączek :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały album!! Papiery idealnie pasują do zamówionej kolorystyki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny ten album, szkoda, że nie pokazałaś swojego dzieła w całości- ale rozumie , takie życzenie klientki :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje złote rączki znowu wyczarowały cudeńko, cudny ten album, zresztą wszystkie Twoje dzieła są cudne.Piękne poszewki, pasują wzorem do Twoich kubeczków z podróży ;-) A kwiatki przepiękne, w moim ulubionym kolorze ;-)Ściskam serdecznie :-*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny ten album! Nawet mimo tego, że sama lubię bardziej stonowane kolory, to akurat tu mi wszystko pasuje. Ostatnio przeglądałam swój ślubny album i tak wiele pięknych wspomnień wróciło... Miło, jak jeszcze te zdjęcia są w tak pięknej oprawie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. album bardzo mi się podoba, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej, piękny album! Poszewki, które dostałaś też bardzo ładne:)

    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne i bardzo oryginalne wykonanie!!!Szkoda, że nie można zobaczyć tych zdjęć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Holly, świetna robota. Co za cudne kolory. Pozdrowienia ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wykonałaś piękny album. Cudowny dobór kolorów. Poszewki są super, bardzo lubię motyw marokańskie koniczyny.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mlodzi beda mieli cudna pamiatke:) Ja mam od Mysi, sliczne serducha, niebieskie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje albumy zawsze są pięknym prezentem!

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger