Zmienność

To moje drugie imię.
Moje całe życie to pogoń za różnymi bodźcami. Stąd częsta zmiana upodobań, zainteresowań, dróg życiowych.
Kilka razy zmieniałam pracodawcę, kilkanaście - miejsce zamieszkania, wykształcenie ekonomiczne, prawnicze, społeczno-polityczne, a największe marzenie życiowe związane jest z pracą w kulturze.
O rewolucjach w życiu prywatnym nawet nie wspomnę.
Zrozum tu człowieku
naturę życiowej wariatki.
:-) 

Wstęp zabrzmiał dość poważnie, ale moją intencją był post w lekkim tonie.
Pisałam Wam już o moich ulubionych koleżankach spod znaku Ryb.
Dziś wspomnienie o Baranach, oczywiście  tych zodiakalnych. Dynamiczne, odważne, pracowite, pełne polotu.
To moje ulubione koleżanki.
Dla nich właśnie przygotowałam małe dzieła swoich rąk. 




 A że miało być o mojej zmienności, to prezentuję Wam nowy styl, którym się ostatnio zachwyciłam.
Retro, vintage poszło troszeczkę w odstawkę,
teraz rządzi...



no właśnie , próbowałam znaleźć nazwę dla tego stylu, ale nie udało mi się jego konkretnie zakwalifikować.









Taki w stylu albumów ProjectLife, trochę skandynawski, a w innym miejscu określony 
jako styl Pop. 






Nieważne jak się nazywa, ważne, że aktualnie pochłania całą moją uwagę.








A Wam podoba się ten styl?
A może ktoś zna nazwę tego mojego nowego wariactwa?

65 komentarzy:

  1. Kochana, jaka ty jesteś zdolna... Brak mi słów.
    I też bardzo lubię zmiany:)
    całuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa i witaj w klubie :-)

      Usuń
  2. Nie byłabyś kobietą gdybyś nie kochała zmian hihi :) Cudne tworki , nie ważne jaki mają styl , ważne, że tworzenie ich daje ci mnóstwo szczęścia :) Buziaki kochana, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, tym się usprawiedliwiam :-)

      Usuń
  3. Fajny styl!:) Nie znam nazwy, ale podoba mi się bardzo:) Szczególnie pudełeczko z babeczką:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Moja koleżanka obdarowana nie je słodyczy, więc specjalnie zrobiłam jej taką na pocieszenie.

      Usuń
  4. Ważne w tym wszystkim jest to by mieć po prostu swój styl ! Piękne kartki i prace. Ten Twój nowy styl ( tak go sobie nazwałam ) jest przeze mnie w pełni akceptowalny. Bardzo mi się podoba !
    Ja wprawdzie nie zmieniam zbyt często pracy ani miejsca zamieszkania, ale ciągle poszukuję siebie. Moim niedoścignionym marzeniem zawsze była praca w oświacie. Nie udało się. Coś , a właściwie ktoś stanął na przeszkodzie. Od tamtej wciąż pory poszukuję siebie i nie mogę znaleźć sobie miejsca w życiu zawodowym. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za komplementy. Żebyś Ty wiedziała jakie ja mam dylematy zawodowe... Najlepiej byłoby pójść już na emeryturę i zając się tym, o czym marzę całe życie. Ale ZUS nie pozwala :-)

      Usuń
  5. OMG - Twoje kartki są fantastyczne, że o pudełku nie wspomnę:-) Ależ Ty masz zdolne łapki:-)
    Nie mam pojęcia co to za styl, ale mnie się również bardzo podoba więc niech ta zmiana troszkę u Ciebie zagości:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Twoim wnętrzu gości trochę typografii, widzę że ją lubisz, więc ten mój nowy styl trochę jest i w Twoim duchu. Tak sądzę:-)

      Usuń
  6. Zodiakalna Siostrzyczko, ja jestem szalona ale okrutnie stała w uczuciach i całej reszcie. Jak to możliwe, może Ci datę pomylili???
    Żartowałam:-))))
    Twoje albumy, notesy- cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, mi nie datę pomylili, tylko mnie podmienili zupełnie. Jestem kompletnym wyrodkiem w mojej rodzinie :-)

      Usuń
  7. Zawsze mawiam, że zmienność sprawia przyjemność :) Ja kocham zmiany- bez nich było by strasznie nudno. Boskie kartki. Pozdrawiam. Kamila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemność sprawia i to ogromną, ale też i komplikuje życie takiej osoby. Ale to już kwestia osobowości i wyborów osoby, która na taki styl życia się decyduje. Można pracować całe życie w jednym miejscu i mieć dużą stabilizację albo szukać wiatru w polu :-)

      Usuń
  8. Babeczka!!! Moze ten styl to po prostu Twoj styl, i jak zwal tak zwal, jest swietny!! Dodam jeszcze, ze jestem byk a moj maz ryba :-) i dodam jeszcze, ze patrze z podziwem na ludzi, ktorzy nie stoja w miejscu tylko nowych rzeczy probuja :-) usciski!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, babeczka to jest Twój znak rozpoznawczy. Twoje mufiny powinny być symbolem blogosfery :-)

      Usuń
  9. Nazwy stylu nie znam, ale babeczka wygląda apetycznie! W pracy często spoglądam na życiorysy ludzi, często błądzą i szukają właściwej drogi. Wyuczony zawód nijak się ma do wykonywanego. Podziwiam ich za to, że mają odwagę i chęci do poszukiwania tego w czym czują się najlepiej. Niektórzy potrafią odnaleźć właściwą ścieżkę już na samym początku dorosłości a inni wciąż jej szukają. A jak znajdą to bywa też, że przyzwyczaili się tak do zmian, że nie potrafią na dłużej zagrzać miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam czytać biografie takich osób i stamtąd czerpię siłę, motywację i przeświadczenie, że warto w życiu podejmować ryzyko i wyzwania. Ale mam też świadomość, że to jest bardzo uzależnione od typu osobowości danego człowieka.

      Usuń
  10. Piękne napisy, też je bardzo lubię i ten styl w cardmaking, ale szczerze to też nie wiem czy to ma jaką nazwę! Nie jest to aż tak ważne, ważny jest efekt a u ciebie wyszło genialnie!!!!! Super!!!! A robiłaś już coś w technice watercolors na kartkach? Też wychodzą super, jak zrobię zdjęcia to pokażę!!! Jak oglądam twoje prace to zaraz chce mi się coś wycinać i wyklejać, ale chyba dzisiaj to jest już za późno! Pisałam ci u siebie, czy wszystko ok? Nic poważnego? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wytwory zbiegły się z publikacją Twojego planera, więc trafiłyśmy w ten sam punkt i to jest ogromnie miłe dla mnie. O tej wspomnianej przez Ciebie technice nie bardzo mam pojęcie, ale po nazwie domyślam się, że chodzi o malowanie, a to mi nigdy nie szło. I cieszę się, jak cholera, że działam na Ciebie tak stymulująco :-)

      Usuń
    2. Od razu między nami był feeling:)))))

      Usuń
  11. Jak Ty to robisz? Romantycznie, świeżo, perfekcyjnie. Cudne te Twoje papeterie:) Ja tu widzę... Modern Spring Style:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneczko, jak to robię ? Siedzę, dumam, dumam i nagle jak grom z nieba przychodzi pomysł :-) A nazwę wymyśliłaś super, Ty nasza Literatko :-)

      Usuń
  12. Kochana Holly stworzyłaś cudowne prace:) pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniu. Coś ładnego widziałam u Ciebie, zaraz zajrzę.

      Usuń
  13. Co do baranów wszystko się zgadza:)dodam upartosc i energia przy swoim:)Kochana zmiany....patrz na to ze jesteś mega odważna;) i nie boisz się zmian....a co za czym idzie smakujesz nowego życia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym uporze nie chciałam pisać, bo odczuwam to dotkliwie na co dzień. Mam Barana w domu.

      Usuń
  14. Fajne te rzeczy, masz świetny zmysł do łączenia faktur ze sobą, ja nie umiem, więc podziwiam :)))
    Wariatka pozdrawia wariatkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha. Niech Ci będzie :-) Ściskam Cię mocno.

      Usuń
  15. Piękne prace, a babeczka przecudna! Masz tlen i wielki zapał! A co do zmian w życiu, to myślę, że czasem trzeba zmienić na lepsze, próbować i szukać swojej drogi. Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Poszukiwanie nowej drogi przynosi i ryzyko niepowodzenia i szansę na pozytywną zmianę. Ale odczuwanie lęku przed zmianami jest też normalną cechą ludzką, no chyba, że jest się życiową wariatką :-)

      Usuń
  16. Boxy cudne,a styl jak zwał tak zwał,ważne że notesy są do schrupania:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają, choć nie wiem czy ten papier jest smaczny, bo nie próbowałam :-)

      Usuń
  17. Jak ja lubię oglądać Twoje prace. Jak zwał tak zwał są ciekawe i z energią. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie dany jest talent do igły i fajnie, że możliwe jest poznawanie ludzi o różnych talentach.

      Usuń
  18. No cudne prace!!! Ja też zamierzam coś tam wyklejać, ale na razie nie pokażę, bo mi nie wychodzi :( Babeczka jest tak apetyczna... A zmienność to dobra rzecz-bo rutyna i robienie non stop tego samego jest nudne :)
    Pozdrawiam serdecznie-D.
    PS. No jedynie w uczuciach trzeba być stałym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W uczuciach jestem stała, przynajmniej im jestem starsza, tym bardziej :-). Twierdzisz, że Ci nie wychodzi, a może jesteś zbyt krytyczna wobec siebie. Pokaż je komuś, może cos doradzi. Zanim przykleję elementy zmieniam wiele razy ich ułożenie i dobór. Taka metoda prób i błędów jest najlepsza.

      Usuń
  19. Rzeczywiście niespokojny z Ciebie duch. Ale przede wszystkim odważny i przebojowy.
    Czasami zazdroszczę ludziom takiej haryzmy i spontanu. Ja raczej zmian nie lubię, a kiedy już "osiadłam" na moich "włościach" - to nawet wołami trudno byłoby mnie stąd wyciągnąć:) No i z uczuciami mam podobnie. Zakochałam się 22 lata temu i tak mi zostało do dzisiaj:)
    Serdeczności dla przebojowej Holly przesyła mało odważna Maria:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, jesteśmy różnorodni i to jest fajne. Jeśli dobrze Ci w Twojej strefie komfortu, to bardzo dobrze. Po co ryzykować. Ja szukam nowych bodźców, bo mam taką naturę i często walczę o z góry przegraną sprawę, ale to kwestia osobowości. Ja Ciebie podziwiam za pewne aspekty Twojego prywatnego życia, więc nie mów, że nie jesteś wojowniczką.

      Usuń
  20. Nie sposób się nie zachwycać. :) Styl bardzo ciekawy. :)
    Zmiany, zmiany... Bez zmian nie ma nowego... Ja także jestem niespokojnym duchem. Ciągle mnie gdzieś gna.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ponoć jedyną pewną i stałą rzeczą w życiu są zmiany :)
    Śliczne te Twoje cudeńka Holly :)Zazdroszczę pomysłowości i talentu :)
    Uściski :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Kobieta zmienną jest... :-) Jak patrzę na swoje upodobania, to aż mi się nie chce wierzyć, że ja taka zmienna.Masz talent do tego co robisz, niezależnie od nazwy stylu.Zazdroszczę Twoim koleżankom, że mają tak blisko Ciebie i tych pięknych kartek, a już w ogóle tego pudełeczka z ciasteczkiem ;-) No wiem moje z Marilyn też cudne i jak tylko na nie spojrzę to o Tobie myślę, jaka jesteś kochana i szczodra.Tak bym chciała spotkać się z Tobą w Poznaniu u Niteczki, byłoby bosko!Uściski gorące moja pokrewna duszyczko :-) Ps.A tu coś o mnie: Ryby są bardzo zmienne i podatne na wpływy. Mogą sprawiać wrażenie pozbawionych siły przebicia i umiejętności walki o swoje sprawy. Potrafią jednak odnieść ogromny sukces w dziedzinach, gdzie będą mogły wyrażać emocje i wykorzystać intuicję, np. w sztuce lub zawodach związanych z pomaganiem. Są bardzo wrażliwe, zarówno na cudzą krzywdę, jak i na krytykę siebie samych. Często odbierają rzeczywistość jako zbyt brutalną i wolą od niej uciec w iluzje lub nałogi.
    I kto tu jest zmienny :-P

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie Twoje prace zachwycają mnie niesamowicie. Niezależnie od stylu w jakim robisz, są przepiękne i napatrzeć się na nie nie mogę :) Masz niesamowicie zdolne łapki i cudne pomysły :)
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zmian nie lubię i to bardzo nie lubię, choć nie oznacza to że moje życie stało w miejscu, wręcz przeciwnie :) W każdy razie Kochana muszę powiedzieć że wspaniałe prace zrobiłaś dla Koleżanek , aż im zazdrosczę :) Oczywiście pozytywnie :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmm, nazwy nie znam rzecz jasna, ale bardzo mi się to wszystko, co stworzyłaś podoba. Co do zmian, to te na lepsze, albo przynoszące konstruktywne refleksje. Pozdrawiam ciepło, Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie po trochu jesteśmy "wariatkami" - w przeciwnym razie nie byłoby nas w blogowym świecie... Cudowny spacer w ogrodach sąsiadów, mam nadzieję, że kiedyś pospaceruję po Twoim, a znając już teraz Twój charakter na pewno się tego doczekam... Szkoda, że spóźniłam się do zabawy "Podaj dalej" - no cóż sprawy zawodowe wygrały z blogowiskiem... Wykonanie albumów perfekcyjne!!! Pozdrawiam i życzę udanej majówki :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Moze troche folk?;)

    Uff, wreszcie udalo mie odtworzyc(no prawie) liste moich ulubionych blogow.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawe. A babeczka super !

    OdpowiedzUsuń
  29. Miło oglądać coś, co mam już u siebie i cieszę się jak dziecko. W dodatku takie ładne zdjęcia zrobiłaś :) Co do cech baranów, to w większości się zgadza... Dodałabym jeszcze upartość i porywczość i generalnie zakręconość :)
    Pięknie Ci dziękuję za prezenty (dla mnie też nie jest ważne, jak się nazywa ich styl)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedyś przeczytałam, że tylko ludzie nudni siedzą w tym samym miejscu broniąc się przed zmianami, więc kreatywne życie pełne odmiennych spraw i miejsc to wielki atut w świecie raczej nastawionym na prostotę ;)

    A twórczość, co tu dużo mówić - imponująca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za te ciepłe, życzliwe słowa i witam Ciebie serdecznie :-)

      Usuń
  31. Świetne prace! A styl, czy to ważne tak naprawdę? Ważne jest to, że sprawia radość i inspiruje do "dalej".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. A jeszcze jak podoba się to innym, to radość jest podwójna.

      Usuń
  32. Nazwa stylu nie jest ważna... może to właśnie Twój własny styl :) a tworki świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mój to on nie jest, bo wiele dziewczyn robi coś w tej stylistyce, ale cieszę się bardzo, że tworki zbierają pozytywne opinie.

      Usuń
  33. Twoje prace są bajeczne! Naprawdę masz talent do takich rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że tak to postrzegasz.

      Usuń
  34. no proszę, i w tym stylu radzisz sobie świetnie :) bardzo mi się podobają Twoje prace :D i zachorowałam przez Ciebie na te chipboardy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, dziękuję. Twój komplement ma szczególną moc, bo w końcu uczę się podglądając m.inn. Ciebie.

      Usuń
  35. Wielkie brawa za pomysł i wykonanie :)
    Wyszły pięknie!
    Pozdrawiam serdecznie, Marta

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniałe prace!! Koleżankom na pewno spodobają się takie prezenty!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie jestem dobra w nazywaniu czegokolwiek, po prostu czekam, aż nazwa sama się znajdzie :D Dzieła piękne :) Pozdrawia Baranek ;)
    Co do hybryd - niedawno je ściągnęłam i paznokcie nie w są w cudownym stanie... Więc na razie daję sobie z tym spokój ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Niesamowicie urocze prace!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger