Sentymenty

Przedwiośnie od zawsze kojarzy mi się
tylko i wyłącznie z jednym.
Z  
Sentymentalną historię tego miejsca
opisałam w historycznym już poście,
do którego lektury Was zapraszam.
Miejsce to wiąże się z moją
ogromną fascynacją kwiatami
przebiśniegów






i moim rodzinnym miastem.
Odwiedzam je zawsze o tej porze roku,
kiedy kwitną moje ukochane kwiatki.
W tym roku miało to miejsce dwukrotnie,
kiedy były jeszcze w ciasnych pąkach
i w okresie świąt wielkanocnych,
kiedy to ich żywot dobiegał
już końca.
Ale pamiątkowe zdjęcia muszę zrobić 
co roku.
W tym jednym jestem choć konsekwentna.











Drugie bardzo ulubione
i bardzo osobiste
(kto mnie bliżej zna, ten wie dlaczego)
kwiaty wiosny to fiołki.
I te udało mi się uchwycić podczas
sentymentalnego, świątecznego dnia
w moim rodzinnym miasteczku.








 Przedwiośnie i wczesna wiosna
zawsze będą dla mnie wspomnieniem
 w barwach bieli i fioletu.
I pod wpływem tego sentymentu
powstały pudełeczka
w tych kolorach.














 Za sprawą ciepła i  promieni 
słonecznych, 
przyroda wokół nas
 zaczyna mienić się kolorami tęczy.
I o tym na pewno napiszę.
Ale to już następnym razem.

49 komentarzy:

  1. Ale bajkowe, zaczarowane miejsce pełne przebiśniegów.
    Kochana, doskonale Cię rozumiem, bo też jestem bardzo sentymentalna.
    ściskam Cię mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie zawsze jest pięknie. A zwłaszcza ten widok za oknem, który mnie nastraja sentymentalnie za każdym razem, jak jestem u Ciebie.

      Usuń
  2. Piękne zdjęcie łąki w bieli :) Dziś zerwałam fiołki w ogrodzie do fioletowego pokoju mojej córci. Pachną obłędnie. Sama od podstaw zrobiłaś te śliczne pudełka? Jak dobrze, że jesteśmy obdarzeni różnymi talentami, ubogacamy swoje światy. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełeczka są kartonowe i kupiłam je gotowe jako bazę do dekoracji.

      Usuń
  3. I ja pamiętam przebiśniegi w ogródku mojej babci.
    Rozmarzyłam się.
    Przepiękne zdjęcia...
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, te wspaniałe wspomnienia z dzieciństwa. Ale przez to zawsze pozostaniemy dziećmi :-)

      Usuń
  4. Przebiśniegi rosły przed moim rodzinnym domem. Zawsze podglądałam kiedy pierwsze listki wyłonią się z ziemi. Pudełeczka bardzo ładnie się prezentują i w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że mogłam wywołać takie fajne wspomnienia.

      Usuń
  5. Niesamowicie wyglądają przebiśniegi w takiej ilości! Pięknie tam:) Twoje pudełeczka są śliczne:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już po nich zostało tylko wspomnienie, ale jakie fajne :-)

      Usuń
  6. Przebiśniegi bujnie rosną na naszej spacerowej trasie:-) Uwielbiam je...jak się pojawiają to od razu robi się lżej na sercu i wiadomo, że już blisko do cieplejszych dni:-)
    Piękne pudełka:-)
    Pozdrawiam wiosennie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, ta zapowiedź wiosny jest dla mnie zawsze optymistyczna. Tym bardziej, że pojawiają się w okolicy daty moich urodzin.

      Usuń
  7. Uwielbiam naturę , która obdarza nas tak wspaniałymi kolorami. Pudełeczka bardzo mi się podobają :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają się Tobie. Tak na szybko zrobione, ale jestem zadowolona z efektu.

      Usuń
  8. Droga Wodniczko, do fiołków też mam słabość, a wszystkie wspomnienia celebruję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne i subtelne kwiatki. Z jednej strony bardzo kruche, a z drugiej się nie poddają i jako pierwsze biegną do słoneczka. Kogoś mi przypominają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też bym je porównała do kogoś :-)

      Usuń
  10. Ja też pamiętam przebiśniegi w parku, w moim rodzinnym mieście. I całe połacie ziemi były fioletowo- białe, a czasem żółte. Przypomniałaś mi dzieciństwo. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo zawsze kiedy dzielicie się ze mną swoimi wspomnieniami, a ja mogę być przyczyną wyzwalania pozytywnych emocji.

      Usuń
    2. Oj tak! powrót w świat dzieciństwa, to podróż bardzo sentymentalna. Najpierw pierwsze spacery z koleżankami, potem pierwsze randki...kiedy to było? :)

      Usuń
  11. Przebiśniegi są piękne... U mnie mało ich niestety. Za to mnie okres wczesnej wiosny kojarzy się z innymi maleńkimi kwiatami, których pełno wszędzie. Niestety nie mam pojęcia, jak się nazywają. To pewnie jakiś chwast. Ale jak trochę popada, to pachną obłędnie - wiosną właśnie. To dla mnie kwintesencja tej pory roku. Uwielbiałam chodzić po polach (bo tak też ich dużo rośnie) i oddychać tym zapachem!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację, to jest miłość i to jaka piękna :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Te miejsca zapierają dech, szkoda że są tylko przez moment!!!! Pozdrawiam i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zbierałam fiołki ,suszyłam i będzie z nich herbatka:)podobno bardzo zdrowa:))i ładnie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już widziałam to u Ciebie i podziwiam pracowitość przy przygotowywaniu kwiatków.

      Usuń
  15. Mi ostatnio równie sentymentalnie... Wraca się myślami do miejsc, osób, nawet konkretnych chwil, czy rozmów. Piękne te Twoje przebiśniegi, u nas mamy ledwie dwa takie punkciki z tymi kwiatkami, ale są! Pozdrawiam i czekam na tęczowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urokliwe miejsca usłane delikatnymi kwiatuszkami. Cudo! Uwielbiam! Fiołki u mnie właśnie kwitną

    OdpowiedzUsuń
  17. Pudełka są super. Szkoda że nie ma krok po kroku bo pewnie zrobiłbym podobne... Ale efekt jest zachwycający.
    A białe kwiaty pewnie pięknie pachną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W bardzo łatwy sposób je zrobisz. Ja korzystałam z gotowych kartonowych kupionych gdzieś w sklepie. Na to kombinacja farby akrylowej i kredowej, a później ulubiony szablonik.

      Usuń
  18. Napatrzec sie nie moge na te pudeleczka i przebisniegi Twoje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. U Ciebie Kochana Holly zawsze tak pięknie, aż brakuje słów by to określić.Pudełeczka, fiołki tak to oznaki wiosny za którą tak długo czekaliśmy.Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się spodobało. To miłe wywoływać takie uczucia u innych.

      Usuń
  20. Do fiołków to i ja mam sentyment, w dzieciństwie zbierałam je i zanosiłam do domu, a mama mnie zawsze zganiła, bo po fiołki szłam aż za tory kolejowe itp.No ale tak mnie ciągnęło za tymi kwiatkami, że nie patrzyłam na niebezpieczeństwo, tylko na to, że tam za torami jest ich całe mnóstwo, więc nazbieram ile tylko się da :-) Pudełeczka śliczne, jak zawsze masz pomysł na zdobienia.Wyszło super.Duża buźka :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz... niewiarygodne. Ja dziś nieoczekiwanie na spacerze odkryłam miejsce z fiołkami przy torach kolejowych, całkiem niedaleko mojego domku.

      Usuń
    2. Niesamowite, to jakiś znak :-))))

      Usuń
  21. Piękne pudełka i cudne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przebiśniegi i fiołki to kwiaty mojego dzieciństwa, myślę o nich z wielkim sentymentalizmem, przypomina się ukochana Babcia...tak bardzo tęsknię...
    Dobrej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to wspomnienie mam związane z ukochanym Dziadkiem, który pokazał mi to miejsce w lesie, a nieopodal znajduje się pewien pomnik, który współtworzył również on, górka z której spychał mnie na sankach, więc sentyment jest ogromny. Eh, rozczuliłam się...

      Usuń
  23. Cudnie prezentuje się pole pełne przebiśniegów. Nic dziwnego, że lubisz te kwiatki :).

    Moimi ulubionymi są tulipany :).

    Bardzo fajne pudełka zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze czekam na pierwsze zwiastuny wiosny!! Kocham wiosenne kwiaty, a fiołki szczególnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniały łan przebiśniegów możesz zawsze podziwiać, a fiołki też uwielbiam, a u mnie w tym roku wysyp białych i jeden fioletowy:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Coś pięknego, cała łąka przebiśniegów, jestem oczarowana :) Fiołki też lubię i również cieszę się gdy je napotykam w różnych miejscach w swoim mieście. Pudełeczka bardzo ładne i pięknie wpisują się w kolor wiosennych kwiatów.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przecudowny dywan przebiśniegów. Dla takiego miłośnika tych kwiatuszków to raj. Pozdrawiam Malwina:) lassosnowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiosna jest magiczna :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj
    U mnie dziewuszka pokolorowana Promarkerem:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne kwiaty i cudne pudełeczka. Fiolet w odsłonie wiosennej kojarzył mi się do tej pory z bratkami i prymulami. Fiołki są cudne :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger