Podaj dalej

Kochane moje,
dziękuję Wam bardzo za to, że 
wspieracie organizacje pożytku publicznego 
i przekazujecie im swój 1 % procent podatku.
To było wspaniałe uczucie czytać jakie inicjatywy wspomagacie .
Dowiedziałam się, że dzielicie się często swoją dobrocią 
ze swoimi bliskimi bądź znajomymi,
 zupełnie obcymi ludźmi lub zwierzętami. 
Jestem z Was dumna.
Dziękuję.


W tę sobotę wzruszyło mnie bardzo
 pewne spotkanie.
Przy okazji wyjścia do galerii handlowej spotkałam na swojej drodze wolontariuszkę , która kwestowała na rzecz hospicjum, 
o którym Wam  wspomniałam 
w poprzednim poście.
Kiedy powiedziałam jej, że przekazuję im mój 1 % podatku 
i napisałam o hospicjum na moim blogu,
Pani tak serdecznie się wzruszyła,
 że zakręciły się jej łzy w oczach.
Moje też zrobiły się mokre.
Dla takich właśnie chwil warto oddać ostatni grosz z portfela.







Dzisiejszy post jest o dzieleniu się,
dlatego chcę Was zaprosić do pewnej zabawy.
W blogowym świecie krąży bowiem taka,
która nazywa się 
"Podaj dalej".
Ja wzięłam udział w takiej zabawie 
zorganizowanej przez Mariolę z

Przed samymi świętami wielkanocnymi otrzymałam w związku 
z tym bardzo miłą przesyłkę.







Była w niej torba w urzekający  ornamentowy wzór




oraz śliczne świąteczne ozdoby.









Ideą zabawy jest to, że teraz ja muszę podać ją dalej.
Zatem, pod tym postem proszę o zgłaszanie się chętnych do dalszego udziału.
Spośród zgłoszonych wybiorę jedną osobę, którą obdaruję własnoręcznie wykonanym prezentem.
Osoba, która zgłosi swój udział, równocześnie zobowiązuje się 
do przeprowadzenia tej akcji na swoim blogu.
A co za tym idzie do obdarowania kogoś
w przeciągu 6 miesięcy
od otrzymania prezentu ode mnie. 
Jesteście chętne?  
Zapraszam.
 

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam częściej po miłe wrażenia.

      Usuń
  2. Zglaszam sie Holly Droga.
    Czymze byloby nasze zycie, gdyby sie nie dzielic z ludzmi, tym co mamy.
    Usciskuje mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, cieszę się że zajrzałaś. Ty to jesteś u mnie na szczególnych prawach :-)

      Usuń
    2. Ja? Jejku, az sie wzruszylam.

      Usuń
  3. Kochanie masz złote serce ❤.Nie wiem co ja bym mogła ręcznie wykonać dla kogoś, nie mam żadnych zdolności manualnych , ale co tam...zgłaszam się, no bo jak tu nie obdarować kogoś uśmiechem :-) Sama radość :-))))) Ściskam Cię serdecznie :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jesteś mistrzynią obdarowywania i nie jest ważne, że nie robótkujesz :-)

      Usuń
  4. Jesteś człowiekiem o wielkim sercu, dajesz przykład innym. Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za takie budujące słowa. Nie wiem czy do końca zasłużyłam na nie, ale wzruszyłaś mnie. Odwzajemniam uściski.

      Usuń
  5. super inicjatywa :) i można się sprawdzić w zdolnościach manualnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecież na tym polega nasze człowieczeństwo, żeby pomagać innym.
    Ja co prawda jakoś zawsze zapominam o jednym procencie, ale zawsze jeśli tylko mogę i widzę potrzebujące osoby, raczej nigdy nie przechodzę obojętnie.
    Super, że o tym piszesz i motywujesz innych do pomagania.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach ty moje wielkie, czerwone serducho!!!!!! Świetny pomysł!!!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwona to ja jestem na twarzy z powodu tylu komplementów :-)

      Usuń
  8. Dobro wróci do człowieka z zdwojoną siłą :)
    Także jestem wyczulona na takie przedsięwzięcia.
    Miłego dnia, M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pozytywne wpis! A takie zabawy w podaj dalej są bardzo miłe! Jestem pewna, że obdarowane przez Ciebie dziewczyny będą tak samo zachwycone, jak ja ostatnio :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda tylko, że pośród różnych akcji pomocy jest tyle oszustów, którzy często zniechęcają do dalszej chęci pomocy ...

    Dostałaś super niespodziankę :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna akcja, niestety z braku czasu zaniedbałam trochę moje hobby, więc nie mam nic ciekawego aby ofiarować...

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezwykłe i wzruszające spotkanie. To piękne z Twojej strony, że dajesz innym tak cudowny przykład wspierania szczytnego i ważnego celu.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger