Zodiak

Wierzycie w horoskopy?

Kiedyś padłam ofiarą ulicznej sondy przeprowadzonej przez lokalny dziennik, w której usłyszałam to pytanie.
Odpowiedziałam zgodnie z prawdą. Nie wierzę w horoskopy drukowane w kolorowych gazetach, sceptycznie podchodzę do wróżek i przepowiedni.
Nie byłabym jednak sobą - rasowym Wodnikiem, gdybym nie interesowała się pozamaterialną naturą człowieka.
W liceum ojciec podsunął mi paranaukową książkę znanego astrologa mieszkającego w Szczecinie - Leszka Szumana "W kręgu znaków zodiaku".
Od tamtej pory ta część astrologii niezwykle mnie pasjonowała. Miałam taki nawyk, który pozostał mi do dzisiaj.
Każdej nowo poznanej w celach towarzyskich osobie,  próbuję przypisać jej znak zodiaku. Udaje mi się trafić dość często.
 :-)
Z horoskopów można się śmiać i im nie dowierzać. Charakterystyki znaków zodiaku jednak mają w sobie pewną trafność.
Bynajmniej dla mnie.
To, że kogoś lubię mniej, bardziej lub w ogóle, bardzo często ma odzwierciedlenie  w tym spod jakiego znaku zodiaku jest dana osoba.





W moim życiu tak się akurat złożyło, 
że moje przyjaciółki i najbliższe koleżanki to Ryby. Mają taką samą wrażliwość jak ja, 
emanują życzliwością i bardzo pozytywną energią.
Przełom lutego i marca to okres, kiedy obchodzą urodziny.Wobec tego powstało 
kilka papierowych drobiazgów z tej okazji.

 




Wszystkim kochanym Rybkom
przesyłam najlepsze życzenia,



a o ulubionych Baranach wspomnę innym razem.
:-)


34 komentarze:

  1. Coś w tym jest, znaki zodiaku niosą jakieś w sobie charakterystyki określające osoby . Ja,mój mąż i syn dokładnie oddajemy opis danego znaku ,śmiejemy się z tego bo podchodzimy do tego z uśmiechem , ale czasem zaglądam do gazetowych horoskopów , ma to jakąś siłę magnetyczną😄😊. Holly, jak zawsze piękne prace prezentujesz, no napatrzeć się nie mogę!!!!!pozdrawiam i miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana. To mi dodaje energii i zapału do dalszych działań.

      Usuń
  2. Mam kilka ulubionych znaków, chociaż nie wierzę w horoskopy, zawsze staramy się dopasować znak do charakterystycznych cech, przynajmniej ja tak robię. Twoje prezenty są piękne i bardzo starannie wykonane. Dla mnie to czarna magia.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, za to robisz inne piękne rzeczy i ja je z przyjemnością oglądam.

      Usuń
  3. Ciekawe czy udałoby Ci się zgadnąć co ze mnie za ziółko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się Tobie bliżej przyjrzeć :-)

      Usuń
  4. Nie czytam horoskopów. Bardzo wierzę w Boga. :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodkie upominki wykonałaś dla swoich koleżanek (zazdroszczę im - pozytywnie ;).
    Być rybką to wcale nie takie proste, gdyż to bardzo wrażliwe osóbki, ale też romantyczne i życzliwe. Kochają nade wszystko cały świat i zbytnio ufają innym ludziom... Bardzo Ci dziękuję za tak cudowne życzenia oraz za to, że pamiętałaś o nas czyli o rybkach. Ściskam mocno i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką kochaną Rybkę na co dzień w pracy i jestem szczęśliwa, bo każdy mój dzień potrafi zamienić w dobry. Rozumiemy się bez słów, głównie z powodu właśnie tej wspólnej wrażliwości ponad normę. Ściskam Cię urodzinowo :-)

      Usuń
  6. Piękne rzeczy stworzyłaś, szczególnie album. Nie interesują mnie znaki zodiaku i nie wierzę w horoskopy, ale lubię ludzi szczególnie wrażliwych, romantycznych i życzliwych. : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne upominki stworzyłaś dla przyjaciółek! Na pewno przyniosą wiele radości:) Jako rybka dziękuję za życzenia:):) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko przepiękne kochana:)
    Nie wierzę w horoskopy, ale czasem sobie przeczytam tak dla żartu. Później śmieję się co tam mi napisali. Ja jestem wagą:)
    cudnego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  9. moja mama zawsze wierzyła w horoskopy, sennik, tarota itp. czasami jak coś usłyszała u znajomych już im mówiła co wyczytała, czy wie na ten temat, osobiście nigdy nie wierzyłam, ale złapałam się samą siebie na tym, że czasem jak np. coś właśnie mi się śni dzwonię do niej " co to może oznaczać" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wierzę w horoskopy, a te drukowane w gazetach już w ogóle. Ale urzekły mnie Twoje kartki, pięknie je wykonałaś i sfotografowałaś:) Dobrego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne prace. Nie mam bliskiej znajomej spod ryb, szkoda. W horoskopy nie wierzę, ale czasem czytam dla zabawy, interesują mnie jednak charakterystyki znaków zodiaku. Sama jestem lwem i chińskim psem. Ciekawostką jest, że mój mąż jest dokładnie spod tych samych znaków:) Uściski

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja kiedyś bardzo, bardzo mocno wczytywałam się w horoskopy, szukając w nich dokładnej daty poznania mojego przyszłego męża. A że sporo minęło czasu, zanim na siebie trafiliśmy... na szczęście odkąd go poznałam, zupełnie przestałam wierzyć, że one w ogóle mają jakąś moc:) Bo przepisu na życie i miłość się w nich na pewno nie znajdzie:)
    Piękne te Twoje kartki! Magiczne! U nas mała Rybka miała właśnie urodzinki, a Pan Baran już szykuje się na swoje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem Bliźniakiem, wokół mnie skorpiony,strzelce i wagi, rybek mało, kilka baranków, horoskopy niekeidy przeglądam z przymruzeniem oka:) Śliczne karteczki:)) Pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezenty przygotowałaś dla dziewczyn super :).

    Jeśli chodzi o horoskopy, to traktuję je z przymrużeniem oka. Jednak nie da się ukryć, że pewne cechy charakteru są charakterystyczne dla danego znaku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Horoskopów w gazetach nie czytam, ale podobnie jak Ty wierzę, że to kiedy się urodziliśmy ma jakieś znaczenie i wpływa w jakiś sposób na nasze cechy charakteru. Ja jako rasowy Skorpion najlepiej dogaduję się z Rybami (mój kochany mąż) i Baranami (moja najlepsza przyjaciółka), na ostrzu noża stawiam sprawy z Bykami (mój tato, babcia i bratanica) i za nic na świecie nie dogadam się z Pannami (pół mojej klasy z liceum)!!!!
    Pozdrawiam serdecznie:-)
    P.S.
    Twoje albumy jak zwykle zachwycają:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo żałuję,że nie jestem rybą,a jeszcze bardziej że Twoją bliską koleżanką:)))
    śliczne prezenciki zrobiłaś:))
    A do horoskopów podchodzę tak jak Ty:)gazetowe z uśmiechem,ale interesują mnie fachowe książki i te studiowałam z przyjemnością :)chociaż też z pewnym dystansem :)))
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też jestem Rybą :) i zawsze uwielbiałam czytać wszelkie opisy charakterów. Numerologię też lubiłam.

    Prace piękne, wspaniale obdarowałaś koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Holly, zachwycasz swoimi pracami i pobudzasz do twórczego działania :)
    Wierzę w numerologię i opisy znaków zodiaku, tak samo z imionami. Wiele się z nich sprawdza. U wróżki jeszcze nie byłam, a chciałabym pójść. Moja szefowa bardzo interesuje się numerologią i horoskopami, odwiedza też wróżkę wiele jej się potwierdziło ale zawsze przestrzega że do wszystkiego trzeba podchodzić z dystansem ;) Najlepiej dogaduje się ze strzelcami, wagami, bliźniętami i rybami :) Urodziłam się na początku panowania strzelca i mam troszkę ze skorpiona ;) a mój T. też jest strzelcem ale na pograniczu z koziorożcem. Udzieliła mu upartość i realistyczne podejście od życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne pastelowe prace!!! Zodiak? Jakoś w to nie wierzę...
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
  20. No ciekawie, ciekawie... Ja baranem jestem, więc czekam na wspomnienie innym razem :) W horoskopy raczej nie wierzę, choć nie ukrywam, że wiele cech charakteru przyporządkowanych do mojego zodiaku posiadam. Np. upór :) Dla swoich koleżanek piękne prezenty przygotowałaś!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  21. W horoskopy z gazet nie wierzę, ale w relacje międzyludzkie podyktowane zodiakom a i owszem.Wierzę, że znaki zodiaku maja znaczenie i są dopasowane do danej osoby.Mój dziadek jest wodnikiem i rozumiemy się bez słów, mój mąż jest bliźniakiem i mamy wspólny język, mam też bliską koleżankę pannę i też się rozumiemy, z Tobą także mam dobry kontakt, ale z babcią baranem nie możemy się dogadać, a mój wujek zajmuje się astrologią i kieruje się znakami zodiaku i układami gwiazd, to jego świat.Dużo na ten temat czytał i teraz wszystkim tłumaczy jaki to znak jest ważny i kto do kogo pasuje.A jak byłam nastolatką to tylko czytałam horoskopy i bardzo w nie wierzyłam :-) Piękne prezenty stworzyłaś i ślicznie je zaprezentowałaś.Dziękuję Ci jeszcze raz serdecznie za albumik i życzenia.Jesteś kochana!Ściskam Cię mocno.Twoja rybka ;-) A wiesz, że mój brat też jest spod ryb, a moje panieńskie nazwisko to Karaś :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybko moja Kochana, Ty to się z każdym dogadasz :-)Miałam serdeczną koleżankę w podstawówce o tym nazwisku.

      Usuń
    2. Coraz więcej nas łączy :-)))) A mężuś to woła na mnie rybcia :-) Mam też kolegę o tym nazwisku, który chodził do szkoły z moim bratem, do tej samej klasy.A w pracy miałam kontakt z dostawcą o tym nazwisku.Potem w drugiej pracy miałam klienta, który tak się nazywał.Świat jest mały ;-)

      Usuń
  22. Zdecydowanie jest coś w tym, że pewne cechy charakteru łączą ludzi urodzonych pod tą samą gwiazdą, tym samym znakiem Zodiaku. :) Piękne "papierki"! Rybki na pewno będą zachwycone! :) Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Album dla królowej to mój typ:) Piękne prace

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja bliska koleżanka i jej siostra to też ryby :) Wczoraj byłam właśnie u koleżanki na urodzinach :).
    Ja jestem zodiakalnym rakiem i świetnie dogaduję się z rybami, bo to bratnie znaki. Przygotowałaś koleżanką piękne podarunki.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W horoskopy z gazet nie wierzę, ale wiadomo, że czasem przeczytam - jednak podchodzę do tego z dystansem. Myślę jednak, ze pewnie jakieś znaczenie, mimo wszystko ma to kiedy się urodziliśmy. Ja jestem zodiakalnym baranem, no i czasem (szczególnie te negatywne cechy :P) od barana mam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też nie wierzę w Horoskopy, chociaż jestem Strzelcem i opis Strzelca pasuje do mnie w 100% tak samo jak moje Imię, jednakże te gazetowe Horoskopy zdają się być istnymi bujdami. Prawda jest taka, że do gazet piszą byle co, aby było :) Piękne prace Kochana, szczególnie ten album jest rewelacyjny ! Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie czytuję nie sprawdzam :) Śliczne podarki

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekne rzeczy tworzysz:)
    Ja akurat wierze w to, ze pora roku, gdy nasze mamy byly w ciazy, ma ogromne znaczenie. I to ma przelozenie na charakter czlowieka. Niewatpliwie.

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger