Wielkanocne klimaty

O tym, 
że kultywuję rodzinną
tradycję święcenia 
palmy wykonanej własnoręcznie
(Jak ten czas szybko leci.)

 
 


  


Kiedyś preferowałam palemki 
w stylu rustykalnym:
bazie, bukszpan, forsycja,
jakiś kwiatek i wstążka.
Od kilku lat ubieram ją 
w aktualnie ulubione kolory.
W tym roku dodałam różowy,
który nieoczekiwanie 
rozpanoszył się w moim domku.
A to za sprawą mojej ulubionej



 








Układanie kwiatków z krepiny
uświadomiło mi boleśnie, 
że palma to będzie 
moja pierwsza
dekoracja wielkanocna.
Tyle fajnych kompozycji 
już widziałam u Was,
(Anitko wpędziłaś mnie w kompleksy :-))
a u mnie pustki.
A że przywiozłam z dzisiejszej
giełdy staroci
tylko jeden talerzyk,
ale za to dużo kwiecia,
postanowiłam wykorzystać je
do szybkich dekoracji.




















Mam również w domku
spory zapas przedmiotów
do dekorowania,
zakupionych gdy moją pasją 
był decoupage.
Przejrzałam swoje zasoby 
i postanowiłam co nieco przewietrzyć.













Jakiś czas temu 
kupiłam w markecie hiacynty,
niewiadomego koloru.
Jakie było moje zdumienie i zachwyt,
gdy rozkwitły owe cuda.




Przepiękny odcień fioletu
urzekł mnie dogłębnie.



  


O dekoracje Was nie pytam,
bo je oglądam na bieżąco, 
ale Wasze palemki
zaraz z przyjemnością zobaczę.
 

64 komentarze:

  1. Mogę tu przytoczyć Twoje słowa że wpedzilas mnie w kompleksy :)jakże piękne są Twoje dekoracje po prostu brak mi słów będziesz moja inspiracją wielkanocna. Brawo dobra robota :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, witaj! Ale cieszę się, że zajrzałaś. Daj znać co u Ciebie, koniecznie :-)

      Usuń
  2. Piękna palma, tradycja zachowana i to w wielkim stylu. Dekoracje pomysłowe i delikatne. Szydełkowy baranek jest uroczy. Ja jutro biorę się za dekorowanie. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Chętnie podejrzę Twoje dekoracje.

      Usuń
  3. Ale u Ciebie pięknie! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest właśnie sztuką zrobić coś z niczego, a Tobie się udało pięknie.
    Cieplutko pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Achhh jak wiosennie, swiątecznie, bajecznie... cudnie!!!
    uściski wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem na co patrzec:) takie to wszystko ladne. I nietuzinkowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu. Cieszę się, że zajrzałaś.

      Usuń
  7. Twoja palma jest cudowna. Wstyd się przyznać, ale palemek nie robię...ten czas tak pędzi, że nawet nie byłam świadoma tego, że dzisiaj jest Niedziela Palmowa, dopiero wieczorem w kościele to sobie uświadomiłam i byłam wielce zdziwiona, że to już dzisiaj. Przez te nieszczęsne studia myślę tylko i wyłącznie o zaliczeniach i by przeżyć
    od jednego zjazdu do drugiego. Twoje kwiatowe dekoracje są cudowne i mam nadzieję, że nie będę Cię już więcej
    w kompleksy wpędzać:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za to masz mnogość pięknych, pastelowych dekoracji, na które ja spoglądam łakomie :-)

      Usuń
  8. Kochana, żywe kwiaty to najwspanialsza dekoracja z możliwych :) Wystarczy kilka dodatków i nie można oderwać oczu, co potwierdzają Twoje wielkanocne ozdoby.... pięknie jest <3
    Palemka super :)
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne dekoracje, szczególnie ta mnogość hiacyntów mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie tu u Ciebie Kochana! Niestety ja nic nie zrobiłam Wielkanocnego... zabrakło mi czasu i bardzo żałuję :( Zapewne skończy sie u mnie tym, że Mój Szymcio kupi mi Tulipany na stół , ja kupię cebulki w szke i mój Kaczy obruz Mamusi i zapewne na tym się skończy moje Wielkanocne dekorowanie. U Ciebie jest zahcywcająco, miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo ładnie na pewno będą wyglądały te spontaniczne, naturalne dekoracje.

      Usuń
  11. Piękne dekoracje, jednym słowem czuć święta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne ,tym piękniejsze że ręcznie robione, to jest również fantastyczny pomysł na prezent!!!! " odkurzanie" starych dekoracji uwielbiam, przynoszenie kartonów z piwnicy i zawsze znajdę coś o czym nie pamiętałam lub coś co od razu chcę przemalować!!! Miłego tygodnia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała, że ja też odkryłam, że mam jakieś dekoracje, o których zapomniałam :-) No i kupiłam kolejne piórka i jajeczka. Zakupowa Wariatka :-)

      Usuń
  13. Przecudna palemka kochana! Natomiast koszyczek z kwiatkami już nam przypomina, ze to wiosna.
    Dekoracje równie urocze.
    Dobrego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana śliczne dekoracje, a palemką mnie uwiodła:) U mnie kupiona, tylko pomalowałam ją na srebrny kolor:) Buziaki, Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to ciekawe. Chętnie bym ją zobaczyła.

      Usuń
  15. Zrobiłas piekną palmę Holly i Twoje dekoracje z nutą błekitu zachwycaj:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że podobają się. Może kogoś natchną :-)

      Usuń
  16. Tak, pamiętam Twoje ubiegłoroczne pytanie na temat palm i też pisałam, że sama nie robię bo zawsze kupuję przed kościołem wspierając tym samym młodych artystów, którzy je wykonują w przykościelnej świetlicy. Zawsze jednak przyglądam się palmom, które widzę w kościele i podobają mi się pomysły na świeże kwiaty, bukszpan i rafię, może w następnym roku sama zrobię... całuski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładna inicjatywa. U nas młodzież zbierała na wyjazd na ŚDM.

      Usuń
  17. Ślicznie, bardzo wiosennie, delikatnie.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Palma wygląda pięknie! U mnie było jak co roku bazie, bukszpan, forsycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też fajnie. Podobają mi się te rustykalne palemki, to 100 % tradycji.

      Usuń
  19. Palma samosi! Extra. Nie ma to jak sobie sama zrobisz. Reszta dekoracji wyszła ci wzorowo. Skrzynka z cebulkami jest w dechę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Takie ręczne robótki dają największą satysfakcję, a jeszcze jak to się podoba innym, to już w ogóle super.

      Usuń
    2. Ja też lubię takie robótki! :)
      Ps:
      Niech Cię Pan błogosławi i strzeże.
      Niech Pan rozpromieni oblicze swe nad Tobą,
      niech Cię obdarzy swą łaską.
      Niech zwróci ku tobie oblicze swoje
      i niech Cię obdarzy pokojem
      Radosnych Świąt w gronie rodzinnym życzy Pani KoModa!

      Usuń
    3. Przepiękne życzenia, chyba najpiękniejsze jakie otrzymałam. Dziękuję Ci z całego serca. Ściskam mocno.

      Usuń
  20. Witaj wiosno!:-) Ślicznie udekorowałaś domek, ta palemka jest cudna, ja jeszcze nigdy nie robiłam własnoręcznej, zawsze kupuję na bazarku.A dziś kupiłam piękne jajeczka do powieszenia w Biedrze, oczywiście różowe :-) Jeszcze tylko muszę mojego M namówić na spacer przy Wiśle, bo tam rosną bazie, a mam w planach ozdobić gałązki zakupionymi jajkami.Mój hiacynt już przekwitł, jutro znowu go kupię, to wdzięczny kwiat, pięknie wygląda i pięknie pachnie, szkoda, że tak krótko się trzyma.Twój ma piękny kolorek.Kochana chciałam Ci bardzo podziękować, że wspomniałaś o mnie w tym poście i znowu zaskoczyłaś mnie cudowną kartką, jest boska!!!Ja to mam szczęście, że Cię mam :-) Ślę serdeczne buziaki:-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam świrować z tym różem. Na prawdę mi się podoba i rozglądam się za przedmiotami w tym kolorze. Właśnie szukam fajnych talerzy. Kupię chyba kilka od Laursena.

      Usuń
    2. Ha ha :-D Mnie się podobają różowe talerze z serii ARV z Ikei, ale nie mam już miejsca na kolejny zestaw :-D

      Usuń
  21. To bardzo fajna tradycja z tą palmą:)
    Piękne dekoracje. Bardzo podobają mi się twoje zajączki, no i te przepiórcze jajeczka, u mnie też królują, bo są przeurocze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne dekoracje. Szczególnie urzekły mnie kwiatki z krepiny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie u ciebie, ju pawie wiosna :) jeśli chodzi o palmę, zawsze sobie obiecują, że za rok sama zrobię, szkoda, że ciągle czasu brak

    OdpowiedzUsuń
  24. Holly jest pięknie :) Bardzo podobają mi się Twoje dekoracje. Są subtelne i bardzo w moim stylu.
    Bardzo podoba mi się Twoja tradycja tworzenia palm. Może za rok też spróbuje zrobić swoją palmę.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Holly, palemka śliczna, a ten wazonik w tym pięknym kolorku.... śliczniutki. Wszystkie dekoracje wielkanocne piękne. Kurka błękitna, cudna. Pozdrawiam cieplutko, Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne dekoracje, domowe, sielskie i świąteczne. Własnoręcznie wykonane ozdoby cieszą najbardziej :)
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie u ciebie! ja uwielbiam wielkanocne dekoracje! (zresztą jak wszystkie dekoracje :P ) Ten króliczek jest przeuroczy... tak do króliczków też mam słabość :)co do hiacyntów to są to moje ulubione kwiaty! pachną i wyglądają obłędnie! A ten fioletowy jest bardzo ładny!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie na Wielkanocne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ cudne dekoracje! Mam taki sam koszyczek... ha! Hiacynty faktycznie mają przepiękny kolor. Co do palemki, to nasze "bazie" śmierdziały tak okropnie w całym mieszkaniu, że ją w końcu wyrzuciłam...
    Pozdrawiam cieplutko! Wracam trochę pooglądać jeszcze Twoje cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha. Ja też ulokowałam je na początku w wodzie, ale jak doszły do mojego nosa te atrakcje, to je zasuszyłam :-)

      Usuń
  29. bardzo lubię oglądać dekoracje które można samemu zrobić! palemka jest śliczna :) wszystko twoje dekoracje przyciągają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przyciągnęły Twoją uwagę.

      Usuń
  30. Piękne dekoracje:))jak to się stało,że nie zdekupażowałaś tyle fajnych skrzyneczek:))Ja jak miałam zajawkę na deku to co mi wpadło w rękę to dekupażowałam:))Mój M się śmiał,że kiedyś się obudzi i będzie miał zrobiony dekupaż:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja mam różne zrywy i teraz robię w papierze :-) Skrzyneczki czekają, aż mi się znudzi wycinanie. Stwierdziłam, że takie surowe są fajne, szczególnie jak zrobiłam te ostatnią dekorację. Natura sama w sobie.

      Usuń
  31. Wszystko jest takie piękne... Wprowadziłaś mnie w klimat, bo przystrojenie z prawdziwego zdarzenia zobaczę dopiero, kiedy przyjedziemy z mężem do rodzinnych domów.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi się podobają Twoje dekoracje - takie przejrzyste i proste - z klasą :))
    Ściskam mocno, Holly :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne dekoracje i super zdjęcia - bardzo podoba mi się własnorecznie zrobiona palma - pozdrawiam i życzę spokojnych, wiosennych Świąt Wielkanocnych oraz wszelkiej radości i pomyślności

    OdpowiedzUsuń
  34. ślicznie :)
    radośnie,kolorowo,wiosennie. lubię takie klimaty :)
    Jeszcze raz zdrowych, spokojnych Świąt dla Ciebie i całej Rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  35. Pełnych miłości i rodzinnego ciepła Świąt ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wesołych Świąt Holly, pokoju i radości w sercu:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudnie u Ciebie:-)
    Zdrowych Wesołych i Pogodnych Świąt!!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  38. No i piękne masz dekoracje:) Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Niech te święta będą źródłem najprawdziwszej radości...

    OdpowiedzUsuń
  40. Radosnych Świąt!
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
  41. :)
    A gdzie ten złowiony talerzyk? Czy przeoczyłam?
    Proste dekoracje, z tego co akurat pod ręką chyba zawsze najlepiej wychodzą! Pięknie kwieciście u Ciebie!
    Palemka też ładniusia! Tradycja najważniejsza :)

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger