Poświęcenie

Dzisiaj poświęciliśmy pokarmy
na nasze wielkanocne stoły.







 
 




Przy tej okazji chciałabym skreślić kilka słów o poświęceniu.
Nie wodą święconą.
Myślę o poświęconym czasie,
 na porządki,
gotowanie i dekoracje.
 
 
 



 













Pośród tego wszystkiego, 
zatraca się gdzieś 
prawdziwy sens tych świąt. 




Zmęczenie, nerwowa atmosfera,
obowiązki służbowe,
to wszystko 
zniweczyło moje mocne postanowienie,
że tym razem będzie inaczej.
Znów chciałam wyrobić plan na 100%
i po raz kolejny  stwierdzam bezsens
takiego postępowania.


Życzę sobie i Wam, żeby
te świąteczne dni przyniosły 
pokój naszym duszom i nadzieję na to, 
że wszystko możemy zmienić.
Nasze życie odradza się na nowo.
Z wiarą i ufnością
Alleluja!










Dziękuję Wam bardzo
za piękne życzenia 
i śliczne karteczki.
Ściskam Was mocno.




 

27 komentarzy:

  1. Jajka z literkami po prostu genialne - skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne życzenia, pełne zadumy i refleksji podkreślone wyjątkowymi świątecznymi fotkami - dziękuję za nie!!! Życzę Ci zdrowych, radosnych i pogodnych świąt, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Holly, takie stawanie na baczność, wewnętrzny przymus, że wszystko musi lśnić, wszystko musi być perfekcyjnie może dać satysfakcję, ale zmęczoną. U mnie w tym roku najważniejszy jest spokój. Tego właśnie Ci życzę, spokoju i pogodnych, radosnych Świąt.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację co roku obiecujemy sobie, że będzie inaczej, a kiedy zbliżają się nie wyrabiamy planu i znów jesteśmy na starcie...czasami lepiej nie zagłębiać się, bo i tak nic się nie zmieni, a my wpadniemy w paranoję...
    Ściskam Cię mocno i życzę wyciszenia takiego dla siebie...
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Holly. Bardzo mądry tekst. Całe szczęście, że niezależnie czy domy lśniące czystością czy gdzieś tam leży troszkę kurzu Pan Jezus zmartwychwstał :))
    Dekoracje masz przepiękne! !
    Radosnego Alleluja :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne jajka, ale i całkiem trafne spostrzeżenia. Nie zawsze mamy wpływ na atmosferę przedświąteczną, ale z pewnością na to, co dzieje się przy stole już tak i mam nadzieję, że Twoje Święta będą tak piękne, jak te dekoracje :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych, Spokojnych Świąt:-)
    Pozdrawiam świątecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wesołych Świąt Ci życzę, Ania :)
    Wspaniałe dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja się cieszę, że znalazłam czas na modlitwę w tym świętym Triduum Sacrum.
    Wielu łask od Zmartwychwstałego życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Raz jeszcze: Wesołego Alleluja!!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  11. 🌱Pięknie napisane!!!! Radosnych Świąt ci życzę!!!!!!!🌱

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również życzę Ci cudownych Świąt i odpoczynku przede wszystkim;-) Filiżanka z tymi mini jajeczkami jest moim faworytem :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Radosnych i Spokojnych Świąt Wielkiej Nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownych, refleksyjnych, zdrowych i wesołych Świąt Wielkiej Nocy.
    Wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapomniałam dopisać, masz piękne dekoracje, oglądałam zdjęcia kilka razy :)
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja działam w myśl zasady-kto przygotowuje jedzenie obdarowuje miłością-i o to chyba chodzi w te święta,zaduma,ale i obdarowywanie miłością:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wesołych Świąt :)

    pozdrawiam
    Ewa-Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak sobie myślę: a może właśnie trzeba poświęcić ten czas i na takie przygotowania, aby potem móc zasiąść z rodziną przy stole.Pewnie nie należy z tym przesadzać, bo czas na myślenie i kontemplację też musi być. Pewnie to wszystko ma znaczenie... Pięknych Świąt !!! Aby czas był wypełniony spacerami, rozmowami, uściskami ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już dawno zauważyła, że święta to obowiązki, a nie odpoczynek i takie prawdziwe świętowanie. Ale to tylko na własne życzenie... Tak zostaliśmy wychowani, takie mamy tradycje. W pogoni za ideałem zapominamy o tym, co ważne.
    Co do kartek, to bardzo się cieszę, że jedna z nich trafiła do mnie. Bardzo Ci za nią i za życzenia dziękuję!
    A jako, że już po świętach, to ja życzę Ci, by ten krótszy tydzień był spokojny i pełen słońca!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Prawdę napisałaś...mam nadzieję, że Święta upłynęły Wam radośnie i w miłej atmosferze :)
    Piękne dekoracje i karteczki!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. To prawda, w tym pędzie czasem zapominamy o tym by przeżyć takie chwile w spokoju i wśród najbliższych... Na szczęście co roku uczę się tego i coraz lepiej mi to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne są te pisanki! Żebym ja miała taki talent! U mnie zwykle kupuje się barwniki w hipermarkecie... I tyle, po wszystkim. Kiedyś jednak u mnie w rodzinie używało się np. cebuli czy trawy. To było akurat fajne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie udekorowane jajka. W święta faktycznie warto zatrzymać się na chwilę.
    Pozdrawiam już poświątecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne dekoracje :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny koszyczek przygotowałaś, te jajka w decu są cudne!Ja też dziękuję pięknie za cudowną kartkę :-***

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger