Morze o każdej porze

Uwielbiam polskie morze,
o każdej porze roku.
Szum fal mnie uspokaja,
a daleki widnokrą
pozwala moim myślom
uciec gdzieś daleko.

 





Wspominałam Wam już,
 że sporo podróżu służbowo.
Nie lubię tej przymusowej separacji
od mojego domku,
ale takie wyjazdy, jak ten rekompensują
mi tę rozłąkę.
 Odwiedziłam bowiem  tym razem Świnoujście.
Ostatnim razem byłam tam 
we wrześniu ubiegłego roku 
i opisałam Wam tę wyprawę 
w poście
http://worldbyholly.blogspot.com/2015/09/swinoujskie-prowansalskie-klimaty.html  

Wtedy z uwagi na pogodę
 nie udała mi się wyprawa na plażę,
za to,  
doznałam niecodziennego widoku podwójnej tęczy.
Tym razem 
plaża ogarnęła mnie swoją
 przestrzenią i pustką.








 Pojedynczy spacerowicze, ptaki
i samotne statki na horyzoncie 
to jedyni moi towarzysze
na plaży kurortu,
 który w sezonie tętni życiem.






Pięknie tu o tej porze roku,
 cicho i nostalgicznie







Puste domy uzdrowiskowe 


 

 i nadmorski deptak



 kuszą, żeby zatrzymać się
i pokontemplować w samotności.

Niewiarygodne uczucie.



 A żeby stało się zadość tradycji,
odwiedziłam ponownie 
sklepik 
 prowadzony przez siostrę 
znanej Wam autorki
"Subiektywnych przewodników po małych przyjemnościach".



 



Śliczny wazon - dzban, 





tekstylia Laury Ashley,
Clayre & Eef





oraz różany notes,
to moje 
"pamiątki z nad morza".






Oprócz tego pasmanteria, którą
kolekcjonuję ostatnio pasjami.







A jutro czeka mnie kolejna
służbowa wyprawa.
Mam nadzieję,
 że będą to następne
 pozytywne wrażenia,
którymi będę mogła 
podzielić się z Wami. 

50 komentarzy:

  1. Takie służbowe wyjazdy to ja poproszę :-) ja najbardziej lubię nasze morze poza sezonem, najlepiej zimą. Pozdrawiam gorąco i dziękuję za piękne kadry :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Ty to jesteś na takim wyjeździe, że ja Ciebie nie przebiję :-)

      Usuń
  2. Ja też lubię morze. Każde i o każdej porze. Szczególnie szum fal. A takie samotne spacery, gdy nie ma tłumów są odskocznią od hałasu, zgiełku i pośpiechu.
    Szkoda, że mam tak daleko nad morze.... Ale bliżej niż w góry ;)
    Uściski Holly :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to masz dużo jezior :-)

      Usuń
    2. Coś mi się od życia należy ;))
      Woda to mój żywioł, dlatego korzystam z tych "moich" jezior często :)

      Usuń
  3. Zazdroszczę Ci tych podróży, mimo że służbowe ;) Ostatni raz nad morzem byłam jako 4-latka, aż wstyd się przyznać... Zawsze wolałąm góry. Ale na taką zimną, pustą plażę, chętnie bym się wybrała :) Pięknie to pokazałaś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam blisko morza, więc i te wyjazdy są możliwe częściej. Ja za to w góry mam dość daleko.

      Usuń
  4. Oj tak, morze o tej porze roku jest piękne, niepokorne, zbuntowane, i pachnące po prostu morzem! Piękne zakupowe zdobycze!!!! W takim razie życzę ci dalszej miłej podróży:)))))) ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przede wszystkim puste od ludzi, zgiełku, zamieszania. Kusi więc swoim spokojem i bezkresem.

      Usuń
  5. Morze nawet w taką pogodę jest rozkoszne!
    Cudowny wazon! piękne spękania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjazdy służbowe mają swoje plusy :) W Świnoujściu byłam ostatni raz kilka lat temu. Zimą. Był to bardzo udany wypad, plażą doszliśmy do naszych sąsiadów. Dzban w pięknym kolorze idealnie połączył się z margaretkami. Na wypadach też chętnie odwiedzam pasmanterie, zawsze wyjdę z czymś nowym. Moją uwagę przykuły futerkowe akcesoria czy to są breloczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to są breloczki. Nie mogłam im się oprzeć.

      Usuń
    2. Wcale się nie dziwię. Też lubię takie gadżety :)

      Usuń
  7. Wspaniałe masz te służbowe wyjazdy :) Piękne miejsca naprawdę rekompensują Ci konieczność opuszczenia na kilka dni domu :)
    Śliczne zdjęcia.... taki spokój z nich bije :)
    Ściskam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami uda się pojechać w fajne miejsce i jeszcze dlatego nie rzuciłam tej roboty :-)

      Usuń
  8. Uwielbiam Świnoujście i uwielbiam morze poza sezonem. Niestety z racji wykonywanej pracy nie mam zbyt często możliwości pobyć nad morzem poza sezonem więc ciesz się, że Twoja praca daje Ci takie możliwości.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. To świetnie, że możesz łączyć wyjazdy służbowe ze zwiedzaniem różnych miejsc! Dzięki temu razem z Tobą przenosimy się w różne przestrzenie i wchłaniamy to, co najfajniejsze można przeżyć i zobaczyć... I ja kocham nasze morze - jest wyjątkowe i ma swój niespotykany nigdzie klimat... Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę, zazdroszczę! Najbardziej spokoju i tej pozornej samotności. Ciszy... Bardzo by mi się to teraz przydało...

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna fotorelacja, ten płot jest nieziemski , fajnie ktoś to wymyślił. A puste dlatego, że nikogo tam w tej chwili nie ma , czy padło :(?? Ja też uwielbiam morze, a szczególnie ocean. Uwielbiam co jakiś czas jechać na plaże nad oceanem i powdychać tą wspaniałą bryzę :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Takich wyjazdów służbowych tylko pozazdrościć....i ja bym zgarnęła troche tych tekstyliów i pasmanterii, która tez ostatnio troche wypłukuje mój portfel. Zazdroszcze widoku morza:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią pospacerowałabym sama nad morzem. Odpoczęła od zgiełku dnia codziennego... Cudna ta plaża. No i suweniry urocze :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kadry. Dzięki nim i my choć wirtualnie możemy być nad morzem. Piękne pamiątki przywiozłaś z podróży. Wczoraj oglądałam Śniadanie u Tiffaniego. Elegancja Holly mnie zachwyciła. : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Podwójna tęcza ;) mmm tak dobrze mi się kojarzy, ponieważ pokazała się na naszym ślubie i tak pięknie się rozpogodziło :) a morze... orze zawsze jest piękne, kiedyś w dzieciństwie pojechałam z dziadkiem na 1 dzień ( ok 6h w jedna stronę) zimą nad morze... niesamowite przeżycie, piękne widoki... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie morze o tej porze skłania do zadumy. Piękne zdjęcia i piękne pamiątki, szczególnie zachwycił mnie turkusowy wazon. Przepiękny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana takich wyjazdów to ja Ci serdecznie zazdroszczę, jeszcze te skarby przywiezione znad morza, cudne.Masz co wspominać.Życzę Ci takich delegacji jak najwiecej, tylko nie wiem, czy portfel to wytrzyma :-D Buziaki :-***

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyjazdy służbowe mogą być przyjemne:)
    Morze uwielbiam, zwłaszcza, gdy takie plazę są bezludne:)
    Śliczny dzban:)
    uściski dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tylko raz miałąm przyjemność ogladać morze w lutym, nigdy nie myślałam, że to bedzie taki piekny widok......:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Mieszkam w Gdańsku, więc mam na wyciągnięcie ręki. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna , szeroka plaża ! Nigdy nie byłam w Świnoujściu. Też lubię morze. Pozdrawiam Cię, nadmorska podróżniczko :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj, a jak tak dawno nie byłam nad naszym morzem :( Tęsknię za takimi widokami! . . . i troszkę zazdroszczę Ci:( A śmietnik jest przed moim blokiem w Warszawie :) :) :) Pozdrawiam ciepło. Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Często podróżuje nad morze i właśnie uwielbiam ten poza sezonowy czas,można spotkać tylko pojedynczych ludzi wszystko jest wtedy takie spokojne

    OdpowiedzUsuń
  24. Polskie morze jest bardzo ładne! Ogólnie trójmiasto jest świetne. Niestety ja nigdy jeszcze nie byłam nad Bałtykiem i w trójmieście a szkoda bo zawsze podziwiam zdjęcia na internecie! Tam jest pięknie i tak klimatycznie. Ale kto wie w następne wakacje...może...
    Pozdrawiam Cię i zapraszam do mnie na nowy post o Wielkanocnych dekoracjach DIY! www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  25. To prawda morze jest piękne o każdej porze roku. Piękne kadry. Nabyłaś piękne drobiazgi. Jestem pod wrażeniem dzbanka, ma piękny kolor :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzbanek mnie swoją urodą absolutnie zauroczył i choć mam już kilka, nie mogłam się oprzeć.

      Usuń
  26. Chociaż nad morzem byłam wiele razy, to jednak tylko latem :) Zatem taka wyprawa również jeszcze przed nami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo przyjemnie i inaczej. Bardziej sentymentalnie niż w sezonie, no i pusto.

      Usuń
  27. świetny notes :) piękne zdjęcia u widoki! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notesów mam już niezliczoną ilość. Ale jak tu się powstrzymać przed kupnem czegoś ładnego :-)

      Usuń
  28. Morze? O każdej porze dnia i nocy. Zimą niekoniecznie, ale latem jak najbardziej. Zapach morskiej bryzy, mewy, szerokie plaże - to uroki naszego polskiego pomorza, które uwielbiam.
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj u mnie :-) Cieszę się z Twoich odwiedzin i mam nadzieję, że pozostaniemy w stały kontakcie.

      Usuń
  29. Ja morze wolą poza sezonem. Nie lubię leżeć w słońcu na plaży i wszędzie wszystkich jest pełno ;).
    Twoja wycieczka o wiele bardziej mi się podoba. Można się wsłuchać w szum morza. Uspokoić "duszę" :).

    Kredkowy płot jest super :).

    Oj, na takie cudeńka też bym się pewnie skusiła :).

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniale,że w czasie wyjazdów "uszczkniesz "coś dla siebie,bo są tacy co tylko jadą,wracają i narzekają;) Ja jestem ciepłolubna i zdecydowanie wolę morze latem:)
    Dzbanek zjawiskowy!Mój kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  31. chciałabym tam być, właśnie jak jest pusto!

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie pamiętam już, kiedy byłam nad polskim morzem ! Pamiętam tylko jego siny kolor, przerażający chłód wody i ... nieziemski zapach. Masz szczęście, że możesz łączyć obowiązki zawodowe z tym, co przyjemne . Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  33. Patrząc na spokojną plażę, bez tłumów ludzi z całą pewnością mogłaś się zrelaksować i spokojnie porozmyślać.
    Pamiątki super:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Również uwielbiam morze. Co roku jeżdżę tam na wakacje.
    Zdjęcia są śliczne ;>
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziel sie , dziel:) Uwielbiam takie puste plaze:)
    A dzbanek-sama wiesz:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia, a podwójną tęczę udało mi się "złapać" nad Giewontem w Tatrach. Muszę odszukać to zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger