Papieromania

No to wpadłam na całego.
W odstawkę poszło szydełko i decoupage.
Teraz cały wolny czas poświęcam na klejenie,
albo obmyślanie,
co chciałabym klejem wysmarować.

    


Kartki, notesy












i albumy, to teraz moja pasja
oraz sposób na relaks.



 

Najpierw impuls, pomysł, inspiracja,
potem układanie elementów,
wielokrotna zmiana kompozycji,
a na końcu dopiero trwałe łączenie.












I love it!









 
Umilam sobie wieczory i weekendy
wycinaniem, pasowaniem i klejeniem. 
 W oczekiwaniu na wiosnę
 :-)





A Wy jak spędzacie wolny czas 
o tej dziwnej porze roku? 

42 komentarze:

  1. Nie dziwię Ci się Kochana,bo ja też próbowałam i te papierki potrafią wciągnąć :) Twoje prace są wspaniałe, te zakładeczki, kieszoneczki na notatki, kocham takie drobiazgi :)
    www.bajkowydworekwlesie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Witaj w klubie papieromaniaczek :-)

      Usuń
    2. Ja raczej nie mam do tego talentu, ale przynajmniej teraz wiem u kogo zamówię sobie album pamiątkowy ;)

      Usuń
  2. Papierki cudne a ich połączenie mistrzostwo. Obyś miała jak najwięcej wolnego czasu i mogła kleić te cudeńka. Ja czas oczekiwania na wiosnę spędzam planując prace w ogrodzie, przeglądając nasionka i oglądając zdjęcia ogrodowe. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała ogród, też planowałabym nasadzenia i rabaty. To miłe zajęcie.

      Usuń
  3. Ale ślicznoci - bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze Ci idzie kochana, może i ja kiedyś spróbuję tej sztuki? Całuski!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudne albumy i fajne pomysły ;) smam chciałabym taki mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zabawa i świetne efekty! Naprawdę wspaniale sobie radzisz, wcale nie widać, że to dopiero początki przygody z "papierkami"
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początki, początki, ale dziękuję za dobre słowo. to jest motor napędowy.

      Usuń
  7. Fantastyczne hobby i jeszcze ładniejsze efekty tego hobby:-) Bardzo mi się Twoje dzieła podobają. Jak ja spędzam wieczory...będę nudna...nauka, nauka i jeszcze raz nauka, a w przerwach by mózg nie odmówił posłuszeństwa, blogland:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, Ty to taka nasza blogowa kujonka i prymuska jesteś :-) Tylko nauka i nauka...

      Usuń
  8. Śliczności!!❤❤❤ Cuda tworzysz kochana, CUDA!!Masz kobieto talent i cierpliwość :-) Ja nie mogę miejsca znaleźć, jestem w poszukiwaniu mieszkania i tego się na razie imam.Tworzę wizualizacje, jakby to było, gdybym miała mieszkanie i chyba na tym się skupiam, gdy nie szukam mieszkania, albo na blogach :-) Jak znajdę wymarzone M, to zajmę się projektowaniem, więc balkon pójdzie w odstawkę, jak i szycie.Później wykańczanie.A potem będę czytać książki, chcę nadrobić zaległości.Ściskam Cię mocno :-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczysz, za rok o tej samej porze, to Ty już zrelaksowana będziesz. A mieszkanko będzie słodkie i różowe :-)

      Usuń
    2. Obyś miała rację :-)

      Usuń
  9. Piękne prace Ci wychodzą, najważniejsze, że pomagają w odstresowaniu, na mnie dobrze działają wszelkie prace, przy których zajmuję ręce.
    Serdecznie pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Notesy... no prostu wymiatają !!! Świetnie sobie radzisz z tą bazą i z dekorowaniem. WYgląda cudnie Kochana :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje albumy są cudowne. Mogłam się o tym przekonać,pięknie dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bezgranicznie zakochana we wszystkich stworzonych przez Ciebie albumach!
    Każdy inny, ale wszystkie niesamowite, coś pięknego!
    A wieczory ostatnio spędzam podając lekarstwa "zagrypionym" domownikom ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Skąd ja znam te piękności? :))
    Śliczne - na żywo jeszcze bardziej :))
    Buziaki Holly :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejne ciekawe hobby :) piękne są takie albumy, a w sklepach potrafią kosztować krocie

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam papiery i te wszystkie ozdoby !!!!! Ja robię kartki dla mojego użytku tzn dla rodziny i znajomych , wiesz że albumu jeszcze nie robiłam? Mam albumy stare ale też dekorowane opisami, historyjkami ,bilecikach, duszkami itp( kiedyś takich papierów nie było), muszę kiedyś spróbować, teój bardzo mi się podoba!!!!! Najgorsze że jak zacznę się bawić papierami to mogę tak siedzieć godzinami;)))))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mojego papierowego bałaganu to już nawet nie sprzątam, bo ciągle coś robię. Teraz pracuję nad kartkami, pudełeczkiem i kolejnym albumem. Nałogowiec jestem :-)Chętnie zobaczyłabym te Twoje sentymentalne albumy. Może je pokażesz na blogu?

      Usuń
  16. Ale cudeńka! Bardzo mi się podobają:) Zawsze chciałam tego spróbować, ale wydaje się takie skomplikowane. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wychodzi ci to wszystko po prostu pięknie!!!
    całusy

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW ! Cudne :) Podziwiam i zazdroszczę ... cierpliwości ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne prace. A szczególnie ten albumik - jest przepiękny! ♥ Pozdrawiam i zachęcam do udziału w głosowaniu na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Połączenie faktur, kolorów - jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie Ci to wszystko wychodzi. Zauroczył mnie ten "brzozowy" album. Ja tam nie znam reguł - robię często po prostu to, co mi się akurat nawinie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. I dobrze, bo robisz piękne prace. Które dodatkowo sprawiają Ci radość i dają relaks. Albumy są naprawdę piękne, cudowny dobór kolorów. Masz wspaniały gust i wyczucie.
    Miłego tygodnia i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. oj tak, klejenie wciąga na całego :) szczególnie, jak wychodzi :D a Tobie idzie naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiele razy pisałam już, ze zazdroszczę cierpliwości i dokładności
    dla mnie to zbyt skomplikowane.
    Śliczności wychodzą z pod Twoich zwinnych łapek za co podziwiam:):)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Do takich robótek trzeba mieć cierpliwość, ale rozumiem Twoje zaangażowanie i pasję, bo sama lubię takie robótki :), relaksuję się przy nich.
    Śliczne :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę imponujące!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cuda! Uwielbiam takie papierowe dzieła.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej, ile pomysłów - ślicznie i delikatnie, tylko pogratulować weny :)
    P.S. Kolekcję papierów z Alicją miał Graphic45

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za wizytę i wiadomość. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger