Mój shabby chic album

Nie pamiętam od kiedy trwa moja fascynacja stylem
shaby chic. 
Od zawsze lubiłam styl retro, vintage,
zachwycałam się antykami
i dotykiem koronek.
Patrzę z nostalgią w przeszłość 
i wypatruję przedmiotów mających już jakąś historię.
Zachwyt bielą, pastelami
 i patynowym nalotem, 
rozkwitł we mnie na dobre,
 kiedy zagościłam w blogowym świecie.
Zaczęłam wyszukiwać rzeczy
nadszarpnięte zębem czasu,
a nowe - obdzierać i przecierać.
I tylko zdrowy rozsądek
 oraz drobne upomnienia domowników,
chronią mnie przed uczynieniem z domu
białego, poprzecieranego skansenu.
:-)

Z mojej nienasyconej chwilowo fascynacji,
powstał albumik shabby chic.






Wpadłam z tą papieromanią po uszy
i będę Was nią zarzucać,
aż mi się baterie wyczerpią
(czytaj wena i cierpliwość).


 





 
















Są koronki, pastelowe barwy, 
przetarcia  i sporo bieli,
wszystko co definiuje styl.




Do tego różane motywy w towarzystwie motyli.






Podoba się Wam moja interpretacja 
shabby chic?




Albumik zgłaszam na 

 
 

50 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ale się cieszę, że znów jesteś. Pokaż jakieś swoje cacuszko koniecznie. Może w stylu shabby? :-)

      Usuń
  2. Zachwycający! Jak dla mnie idealny po prostu!
    Od dawna przymierzam się do zrobienia albumu dla córki i przeraża mnie trochę ogrom pracy. Tym bardziej więc podziwiam Twój talent, pomysłowość i cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w ten sposób ćwiczę swoją cierpliwość :-)A żeby dokończyć dzieła motywuję się tym, że robię to w jakimś celu lub dla kogoś. W zależności od tego ile dodatków chcesz użyć, tyle będzie pracy. Czasem ładne papiery wystarczą, bo robią całe tło.

      Usuń
  3. Piękny album. Życzę Tobie i sobie, aby baterie się nie wyczerpały, czekam na następne cudeńka. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Serdeńko (takie stare wyrażenia, ale ładne) :-)

      Usuń
  4. Bardzo się podoba i ogromną uwagę będę podziwiała kolejne Twoje prace :) Powodzenia w wyzwaniu, trzymam kciuki!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba????????jestem nią zauroczona:))))katuj,tratuj,ja wybaczę wszystko Ci jak bratu....ee siostrze:)))))kocham schaby:))))ekh:)shabby:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana. ja uwielbiam Twoje róże w rameczkach :-)

      Usuń
    2. dziękuję:)))jak miło:)))

      Usuń
  6. Jest po prostu cudowny:-) Zdolna jesteś niesłychanie:-)
    Pozdrawiam:-)
    P.S.
    Ja tam nie mam nic przeciwko by z domu zrobić biały, przecierany skansen:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, ten albumik jest już w drodze do Ciebie :-)

      Usuń
  7. Wspaniale podeszłaś do tematu! Piękny album!Ciekawe,że ja nie zrobiłam jeszcze albumu w takiej formie:))Muszę to nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest piekna delikatna i tak romantyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny! Dopracowany!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny albumik Kochana ! Zachwyciłaś mnie całkowicie , wyszedł ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest zachwycający! Pewnie 15- tki kochają ten styl, bo ja na pewno:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny!!!! Też uwielbiam ten styl:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny album, nie dziwię się że się wkręciłaś, bo ewidentnie masz do tego talent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudnej urody ten album! Wszystko w stylu, nic za dużo, genialnie wszystko razem gra, pięknie! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ale mnie nakręcacie do dalszego klejenia, tymi pochwałami :-)

      Usuń
  15. Bardzo mi sie podoba:) Bardzo!
    Sliczne szczegoly, szczegoliki!
    Jak wiesz, tez jestem wielbicielka tego stylu, i powoli zamieniam dom w ten przecuerany skansen , o ktorym piszesz. A co tam;) W sumie to dom, meble same sie "schabyzuja", starzeja:) Co lubie bardzo)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak się stało z sosnową komodą i sekretarzykiem. Ładnie ściemniały z wiekiem i szkoda mi je teraz malować i przecierać.

      Usuń
  16. Holly, jest cudowny, piękny, romantyczny, delikatny, kobiecy! Stworzyłaś coś pięknego ! Bardzo mi sie podoba twoja interpretacja!!! Ja ten etap przerobiłam, choć starocie dalej lubię i kupuję- tego się nie da wyzbyć, ale już nie zagracam domu jak kiedyś, bo po prostu nie mam tak dużego domu żeby to ładnie wyeksponować. Dobrze że jest scrapbooking i można w tym poszaleć! :))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudny albumik! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam styl retro
    przepiękna praca

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja podpisuję się pod wszystkimi postami powyżej. Cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczny, naprawde piękny album.
    uściski kochana

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały albumik!Dokładnie w moich klimatach :-) Ściskam gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny , papier przypomina mi o wzorkach które niegdyś robiono wałkiem gąbczastym na ścianach :) Ale skojarzenie .... Podobny wzór mam i ja na ścianie w jednym z pokoji :) Dużo czasu pewnie zajęło ci jego zrobienie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo klejenie to jeden wieczór. Najwięcej czasu zajmuje tzw. "koncepcja", czyli pomysł jak to ma wyglądać. Najpierw dobieram papiery, wycinam, przykładam i kombinuję z dodatkami. Tu najwięcej pracy się wkłada w projekt :-)

      Usuń
  23. Śliczny albumik :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest piękny, bardzo efektowny i stylowy. Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prosty, ale czarujący. Śliczny albumik! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny album,lubie takie klimaty:-)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny!!! ileż bym dala za albumik na swojej półce:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna pamiątka... uwielbiam Twoje prace. Oddają Twoją osobowość. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny komplement. Dziękuję. To dodaje skrzydeł :-)

      Usuń
  29. Kochana, ależ Ty cudeńka tworzysz, jestem zachwycona albumem, jest naprawdę piękny... Masz niebywały talent do tego typu prac. Z niecierpliwością czekam na kolejne :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. Fajnie jest to, że możemy się sprawdzać w różnych dziedzinach. Ty jesteś Mistrzynią Gotowania i Pieczenia :-)

      Usuń
  30. Holly! Album jest fantastyczny! Całkowicie rozumiem Twoją fascynację shabby chic. Moja osłabła w konfrontacji z małym mieszkaniem :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje mieszkano też już robi się za małe, żeby to wszystko pomieścić. Muszę się zacząć wyprzedawać :-)

      Usuń
  31. Przepiękny :-).Wszystko pięknie pasuje . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały albumik, idealnie w stylu shabby:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny albumik. Cudne kolorki, takie jak lubię. Pozdrawiam Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo urokliwa praca. :) Dziękujemy za udział w Retromanii!

    OdpowiedzUsuń
  35. Po prostu śliczny, dziękujemy za udział w Retromanii :)

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger