Wyzwania scrapowe

Dziś ostatni dzień roku i aż kusi,
 żeby poczynić noworoczne plany, postanowienia 
czy złożyć jakieś deklaracje i przyrzeczenia.
Nic z tego. 

 Snucie dalekosiężnych planów to nie dla mnie.
Z ledwością wyrabiam te, które mam na jutro.
:-) 
No może nie będę aż tak stanowcza.
Obiecuję sobie i Wam,
 że będę bardziej kreatywna w nowym roku.
Przynajmniej postaram się.

Dlatego, tak dla wprawy postanowiłam wziąć udział w kilku wyzwaniach scrapowych. 
A że papier, klej i inne dodatki
 lepiej pasują do moich małych dłoni, 
niż pędzel i puszka farby,
 poczyniłam parę małych prac
i zgłaszam je  na różne wyzwania:





Moja gwiazdeczka.














Moja propozycja - okładka albumu na bazie kopert.








Moja interpretacja to okładka pamiętnika.







I moja bombeczka z domkami.









Wykonałam torebeczkę na prezent z papieru nutowego, szydełkowego kwiatka i drutu w roli rączek.
W mojej interpretacji jest ona osłonką na wazonik.








Zawieszka na choinkę, kotylion
 z motywem "Alicji w krainie czarów".



Życzę Wam, żeby Nowy Rok
przyniósł wspaniałe wyzwania 
i obfitował w same pozytywne doznania.
 Do siego roku!


52 komentarze:

  1. No, kochana, jaka Ty jesteś zdolna!! I kreatywna :) Niech wiele pięknych rzeczy ujrzy światło dzienne dzięki Tobie :))
    Uściski na cały nowy rok :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jak się cieszę. Lubię te papierowe robótki. Na pewno będę ich robiła więcej w nowym roku. Mam całe sterty materiałów :-)

      Usuń
  2. Ta bombka z domkiem cudowna! Szczęśliwego Nowego Roku. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zasyłam równie serdeczne życzenia.

      Usuń
  3. Duzo szczęścia Holly i dużo zrealizowanych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Tobie Basieńko nieustannego natchnienia życzę.

      Usuń
  4. Nasza zdolniacha cudeńka sprawiła. Życzę Ci, Kochana wspaniałego 2016 roku :-) Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i odwzajemniam serdeczne życzenia.

      Usuń
  5. Uroczy domek w bombce! Dziękujemy za dołączenie do wyzwania na Scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemnością było wykonanie tej pracy. Dziękuję za możliwość udziału w wyzwaniu.

      Usuń
  6. Cudowne rzeczy wykreowałaś , najbardziej zachwycona jestem okładką pamiętnika. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nałożyłam tam wiele rzeczy, ale taka była treść wyzwania. Cieszę się, że się Tobie podoba.

      Usuń
  7. Świetne prace! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i przesyłam najlepsze noworoczne życzenia.

      Usuń
  8. Ale świetne pomysły!!! Niesamowite :))) Gratuluję twórczego umysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś bardzo zdolną kobietką, z dużą dozą wyobraźni, dzięki czemu możemy podziwiać Twoje wspaniałe cudeńka. Dziękuję za noworoczne życzenia, odwzajemniam serdecznie i cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, Ty też nie pozostajesz w tyle. Każda z nas jest oryginalna w tym, co robi.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają się Tobie moje prace.

      Usuń
  11. Rączki to masz bardzo sprawne:-) Obyś jak najwięcej takich cudeniek nam serwowała w przyszłym roku:-)
    A na nadchodzący Nowy Rok życzę Ci spełnienia marzeń tych kreatywnych i nie tylko i kolejnego udanego roku w blogosferze:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Napędzamy się tu wzajemnie i to jest fajne :-)

      Usuń
  12. Fajna interpretacja tematu! Osłonka z papieru nutowego jest super :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że mogłam zmotywować się specjalnie na wyzwanie. Pozdrawiam noworocznie i przesyłam najlepsze życzenia.

      Usuń
  13. Piękne prace, jesteś bardzo zdolna i kreatywna :)
    Wspaniałego Nowego Roku ! Samych radości i sukcesów !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że wciąż będziesz znajdywała u mnie coś ciekawego dla siebie.

      Usuń
  14. Też nie jestem z tych, co snują dalekosiężne plany czy mają postanowienia noworoczne. Twoje prace są ze sobą spójne, łączy je przecież ta sama dłoń, ten sam styl.Patrzę na Twoje przeźroczyste bombeczki z domkami, to żałuję że nie wykorzystałam swoich. Leżą, bo nie miałam na nie pomysłu.
    Uściski noworoczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze możesz przygotować sobie w nich dekorację karnawałową lub zimową.

      Usuń
  15. Lovely projects! Thank you for playing with us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing! Thank you for playing with us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  17. By każdy dzień tego roku był pełen radości i optymizmu!
    Wiele uśmiechu i zdrowia.
    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  18. poszalałaś z pracami :) wszystkie sa świetne :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW!! Ile wspaniałych prac :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ wysyp prac! Piękne! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam sie z tobą w Nowym Roku, jak widzę już jedno postanowienie spełniłaś :)))) prace są piękne !!!! Czasu nie marnowalaś, kreatywność zaliczona na maxa!!!!! Musisz pomysleć już o następnym roku;))) buziaki i jeszcze raz wszystkiego Najlepszego!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. No widzisz , każda z nas coś tam umie robić :) Scrapowanie może także okazać się Twoją pasją , prace są super :) Wszystkiego dobrego kochana w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne puszystości na okładce pamiętnika :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75! Kreatywności i cudowności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  24. Spełnienia wszystkich marzeń i zdrówka w Nowym Roku:):):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zinterpretowałaś wyzwania i jak różnorodnie :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne prace i tak ich dużo :))) Każda ma w sobie urok i czar :) Gratuluję talentu :)
    Dużo szczęścia w Nowym Roku, uściski serdeczne <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki za inspirację. Właśnie planowałam zrobić jakiś oryginalny album na zdjęcia.
    Wchodzę do Ciebie i mam jak znalazł. Super! A w Nowym Roku życzę dalszych wystrzałowych pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknościami sypnęłaś. Pamiętnik dla mnie jest naj. Dziękuję za kartkę z życzeniami, była to totalna niespodzianka i wielka radość. Ja i scrapowanie to dwie oddalone wyspy, więc tym bardziej cieszę oczy Twoimi wytworkami. : )

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne ozdoby!!! :) jestem pod wielkim wrażeniem manualnych zdolności :) bo ja to jestem beztalencie. żadnych postanowień noworocznych nie robię, moje noworoczne postanowienia robie jesienią. maja wieksza szanse powodzenia bo mam jesienia znacznie więcej energii :) wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale pięknie ! Zawieszka bardzo mi się podoba , ale okładka z pamiętanika po prostu wymiata ! Ślicznie ją skomponowałaś !Idealna interpretacja :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj, Dziewczyno... Poszalałaś! Ja jakoś nie przepadam za wyzwaniami, a raczej nie umiem się do nich dostosować. Twoje prace wyszły genialne! Sama nie wiem, czy bardziej mi się podobają bombki z domkami, czy ta karteczka niebieska z filiżankami i piórkami. Wszystko jest cudowne!
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę pomyślności w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne, wszystkie!!!A te bombeczki z domkami urocze!Życzę Ci Kochana w Nowym Roku duuużo czasu i jeszcze więcej kreatywności, a także samych dobrych wrażeń i chwil oraz zdrówka i szczęścia :-* Pozdrawiam noworocznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. zaszalałaś !Bardzo ładne prace i sama już nie wiem która najładniejsza :)

    Wszystkiego naj naj naj w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  34. o świetny pomysł, ale moim faworytem jest okładka pamiętnika ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałe, różnorodne i bardzo kreatywne prace. Dużo szczęścia w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale piękne zwłaszcza te bombki z domkami :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam takie kreatywne osoby! Przepiękne rzeczy tworzysz, pozdrawiam i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. O kurka! Cuda i cudeńka! Ale ta bombeczka z domkami!!!! CUDO:*

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger