Trochę tego, trochę tamtego

Jako osoba ciekawa świata, 
ciągle niezdecydowana 
i poszukująca wciąż to nowych bodźców,
imam się różnych zajęć.
A to trochę z zamiłowania gotuję, szydełkuję, maziam farbami, wycinam papiery, czy wydzieram serwetki.
Słowem, wszystkiego po trochu. 
Co ja poradzę na to, że taki niespokojny duch jestem ?
:-)
Do tego inspiruje mnie tyle zdolnych, kreatywnych osób, które są tu w mojej interaktywnej przestrzeni.
Mowa tu oczywiście o Was.

Czasem lepiej, czasem gorzej, coś udaje mi się w tym moim chaosie życiowym wykonać.
Oto kilka migawek tego, co powstało w ostatnim czasie.

Drobny akcent świąteczny,



 


który może posłużyć do czegoś większego.






Prosta dekoracja choineczki, która 
rozświetla mi myśli w miejscu pracy.




 Prezenty, które znalazły się już u obdarowanych. 




 

 









Tutaj muszę pochwalić się śliczną karteczką świąteczną, 
którą otrzymałam od mojej 
i naszej blogowej koleżanki 
Magdy z bloga




Dziękuję Ci Kochana za tę papierową ślicznotkę.
Zajęła swoje miejsce na moim kalendarzu adwentowym, 
wśród dobrych myśli i uczynków.





Trudno jest mi nastroić się świątecznie.
Pogoda, trochę zmartwień i natężenie obowiązków służbowych,
 temu nie sprzyjają.
Podczas ostatniego spaceru w parku napotkałam taki oto widok.


 Tak, tak, to nie są zdjęcia z poprzednich świąt, 
tylko pączkująca forsycja w grudniu.




A Wam już dzwonią 
świąteczne dzwoneczki 
w duszy i w głowie?

49 komentarzy:

  1. Ale piękna choika z drewna <3 gwiazdki na pierwszych zdjęciach świetne - muszę je skukać i zrobić podobne :) I dalej pudełka :) jest moc!

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cudowności, a zwłaszcza chustecznik(za który jestem Ci baaaardzo, bardzo wdzięczna:-********Wciąż nie mogę uwierzyć, że go mam :-)) i ta choineczka, śliczności! Masz zdolne rączki :-) Ja się nastrajam w domu, sprzątam generalnie, aż nie czuję pleców, dekoruję mieszkanie, wszędzie gdzie się da, zapalam świece, włączam świąteczne piosenki i tak do poniedziałku,a w przyszłym tyg.będę pichcić :-) Nie uwierzysz, ale dziś myślałam o tym, że w zeszłym roku były pąki na drzewach i zastanawiałam się czy w tym roku też będą, no i masz...są! :-D Niespiesznego i magicznego czasu aż do świąt kochana ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że przygotowania idą u Ciebie całą parą. U mnie niestety tak nie jest. Może impuls przyjdzie w tym tygodniu.

      Usuń
  3. Oj Holly u mnie też ni w głowie i w duszy , świąt nie widać , nie słychać ... Jakiś marazm i ogólne zniechęcenie... brak słów :( Gwiazdki pięknie wymyśliłaś , super wygląda ta tekturka :) Pozdrawiam mało świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nas ogarnie ta atmosfera w najbliższych dniach. Oby!

      Usuń
  4. Śliczności! Wianek cudny!

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham prezenty własnoręcznie robione- piękne rzeczy stworzyłaś!!!!! to widać w tych pracach jaka osoba jesteś, jaka dusze masz. ja jeszcze jestem na etapie porządków choć choinka jest i parę drobiazgów, mam jeszcze tydzień żeby się pozbierać no i ja muszę się ogarnąć bo spodziewam się gości!!!!będzie się działo!!!!pozdrawiam i milej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i życzę Ci opanowania Twoich świątecznych planów szybciutko i radości z oczekiwania na miłe chwile.

      Usuń
  6. Jesteś niesamowicie kreatywną osobą a to że tworzysz tak wiele również mówi jak bardzo jesteś zdyscyplinowana :-) Ja mam problem z tym drugim ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj. Ja i zdyscyplinowanie? Raczej chaotyczne, nerwowe poszukiwanie nowych inspiracji :-)

      Usuń
  7. Zachwycają mnie zawsze te najprostsze ozdoby, zwłaszcza wykonane własnymi rękami. Nie mam aż tylu pomysłów w głowie, więc chętnie sięgam po inspiracje na blogach. Jest tego sporo. Aż głowa boli. Ale udaje się na szczęście wyłapać te najsubtelniejsze. Takie świąteczne akcenciki, nie przytłaczające, ale tworzące klimat. Nawet w pracy. Pozdrawiam przedświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mądre podejście Aniu. Bez nadmiernej przesady, żeby nie zatracić tego o co chodzi w świątecznym przeżywaniu.

      Usuń
  8. A ja mam nastrój iście przedświąteczny, chociaż i u mnie aura raczej wiosenna niż grudniowa. Tworzenie dekoracji i podarków nastraja mnie bardzo świątecznie, jak i oglądanie Twoich cudnych gwiazdek, kartek, pudełek i ... wszechstronnie uzdolniona z Ciebie Holly osóbka.
    Życzę aby duch Bożego narodzenia zagościł już i u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, jak się napatrzę na Twoje cudeńka to chciałabym wszystko zrobić. Te moje prace to takie wprawki. Szkoda, że mieszkasz tak daleko, zapisałabym się na korepetycje.

      Usuń
  9. Piękne dekoracje, masz zdolne rączki. Bardzo mi się podoba ramka z siatką. Mi jeszcze nic nie dzwoni, ale muszę się zmobilizować bo gości w Święta moc i trzeba myśleć o strawie. Zakwas na barszczyk uszykować, uszka już ulepione... Ale ogólnie spokój w sercu : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie rameczki bardzo mi się podobały od dawna. W końcu przy pomocy męskiej ręki mam dwie. To uniwersalna dekoracja.

      Usuń
  10. Śliczne, szczególnie gwiazdki z nutkami. U mnie wisza i są nieco inne, ale skuszę się chyba na Twoją inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że do mnie zaglądasz, a jak co nieco zaczerpniesz to większa radość po mojej stronie :-)

      Usuń
  11. wszystko przepiękne zdolniacha z Ciebie ;) a ja gdzieś zgubiłam przedświąteczny klimat ;(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam. Jak się napatrzę na te wszystkie śliczne przedmioty na blogach, to zaraz chciałabym zrobić coś dla siebie. Dlatego do Ciebie zaglądam z przyjemnością i czekam, czekam na Twój nowy post.

      Usuń
  12. Mnie też nosi do tworzenia w wielu technikach. Wianuszek z gwiazdkami wygląda przepięknie, a choinka pobudza do kreatywnego działania zwłaszcza w miejscu pracy. Uroczy jelonek jej strzeże, a gwiazdki nadają blasku. Wspaniała jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Widziałam Twój wianek i zapragnęłam zrobić swój własny. Myślę, że to nie ostatni, bo biały wiklinowy podkład czeka :-)

      Usuń
  13. Piękna ta choinka, ale najbardziej przyznam, to jestem oczarowana tą tablicą adwentową! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się Tobie podoba. Miałam chyba dobry pomysł :-)

      Usuń
  14. Bardzo fajny pomysł na muzyczne gwiazdki :) Super wyglądają i masz racje pasują do wianka i na choinkę. Bardzo lubię takie proste, naturalne dekoracje.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się bardzo, że karteczka przypadła do gustu. I, że wisi na Twoim kalendarzu - czuję się zaszczycona :)
    Buziaki wielkie Holly :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taka ładna, że musiała zająć właściwe miejsce.

      Usuń
  16. Śliczne te akcenty świąteczne i prace również, u mnie też drzewa wypuszczają pąki, a nawet liście...

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne dekoracje! Muzyczne gwiazdki skradły moje serce :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna ta choineczka z lampkami i dekoracjami:) I cudne prezenty:)
    ściskam cieplutko kochana

    OdpowiedzUsuń
  19. Moc inspiracji dla mnie w Twoim poście. Wianek z gwiazdeczkami absolutnie podbił moje serce! Kwitnąca forsycja o tej porze to chyba trochę niepokojące (martwię się o rośliny ogrodowe nadmiernie pobudzone przez ciepły grudzień). Życzę wytrwałości i jak najmniej zmartwień w okresie przedświątecznym, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej urzekła mnie choinka, bardzo oryginalna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie fajne te gwiazdki, proste a takie urokliwe :-)
    Kartki i pudełko śliczne
    U mnie za oknem właśnie pada śnieg, ale pąki w ogrodzie też mam
    Pozdrówka ciepłe

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne dekoracje! Ten wianek z gwiazdkami - bomba! U mnie też co raz więcej świątecznych ozdób. Na udekorowanie (i gruntowne sprzątanie) czeka jeszcze kuchnia. Tyle rzeczy do zrobienia, a tak mało czasu...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba już w myślach zaczynam powtarzać: "coraz bliżej święta..." Twój gwiezdny wianek jest naprawdę piękny ! Już po raz kolejny okazuje się, że proste rozwiązania dają najciekawszy i zaskakujący efekt ! Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie zaczyna się atmosfera świąteczna rodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna choinka...podoba mi się! :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe prace :)
    Rozumiem Cię, sama jestem takim niespokojnym duchem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna ta drewniana choineczka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. kobieta orkiestra z Ciebie :) wszystkie twory są świetne :)
    a ja coraz bardziej czuję Święta, chociaż nie chce mi się wierzyć, że to już w przyszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz nie tylko złote serce ale i złote rączki:-)
    Cudeńka tworzysz:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi sie wianek z muzycznymi gwiazdkami, świetny pomysł i choinka drewniana super...musze spróbowac zrobic świeczniki tak jak wspominałaś:)Pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Prace piękne i tyle ich ,że nadziwić się nie mogę.
    Wianuszek i gwiazdka to moje faworytki i jeszcze drewniana choinka, karteczki są urocze...:):)

    Pozdrawiam bardzo ,bardzo gorąco.

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger