Mikołajkowe dary

Wczorajszy dzień upłynął nam pod znakiem wiary, 
bo taką symbolikę 
ma świeca zapalana w drugą niedzielę adwentu.




Drugi wczorajszy akcent związany z wiarą,
tym razem
 w świętych i ich dobre nad nami czuwanie, to  
Dzień Świętego Mikołaja.
I cieszę się ogromnie, że w tym roku mogłam ten dzień obchodzić inaczej niż zwykle.
Dla mnie zorganizowanie naszej blogowej akcji wymiany prezentów, to wspaniałe przeżycie i doświadczenie.
Większość z tych, które brały udział w tej akcji, już pochwaliły się prezentami na swoich blogach. 
Uwierzcie, 
dla mnie najpiękniejszym prezentem tego dnia, była Wasza radość i to, że mogłyśmy wykonać wzajemnie drobny gest dla nieznajomej przecież osoby.
Wierzę mocno w to, że w realnym życiu jesteście wspaniałymi ludźmi i dzielicie się równie chętnie z innymi potrzebującymi.
Jest tyle wspaniałych akcji, szczególnie przed świętami, dających okazję podzielenia się z tymi, którym nie powodzi się w życiu tak dobrze jak nam.
Może to jest sąsiad, ktoś z rodziny lub znajomych, albo po prostu obcy człowiek. 
Pamiętajcie, proszę o tym i w przedświątecznym wirze przygotowań, zróbcie drobny gest dla innego człowieka.
To jest, według mnie sens i magia TYCH Świąt. 


Tyle mądrości już wystarczy i teraz pora, żeby pochwalić się tym, że i o mnie ktoś  pamiętał.


(Moje ulubione perfumy od wielu, wielu lat, którym jestem niezmiennie wierna).      


(Cudowna błyskotka).   


A teraz czas na podziękowanie dla Alicji z bloga
która była moją partnerką w mikołajkowej wymianie prezentów.
Alicja skrzętnie ukrywała, że maluje obrazy farbami olejnymi i tak napisała w dołączonym do przesyłki przemiłym liście:
 "Niech zatem ten nieco abstrakcyjny zachód słońca, umili ci zimowe wieczory".




Alicjo, bardzo dziękuję.
Od razu zrobiło mi się cieplej od patrzenia i przytulania do ślicznego szaliczka.
A to wszystko przy udziale moich pięknie umalowanych oczu,
 za pomocą paletki od Ciebie.
:-)

Niespodziewanie, moja cudowna 
"blogowa siostra" 
która obdarza mnie nieustannie swoją życzliwością i dobrocią, 
sprawiła mi niespodziankę.




Nie znajduję już słów, 
żeby Ci dziękować.
Ale Ty wyczytasz je w moich myślach
Słońce.
:-) 


Serdeczne moje koleżanki blogowe,
dziękuję Wam z całego serca za ten piękny dzień 
i za to, że jesteście.
Wszystkie!
 





 

25 komentarzy:

  1. Az mam mokre oczy))
    Tez lubisz perfumy Cacharel?:)
    Piekne prezenty, fajnie jest dostawac, ale uwielbiam obdarowywac innych:) I dzieki Tobie, to sie udalo)
    Buziak)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam te perfumy, są wyjątkowe. Twoja akcja mikołajkowa była świetnym pomysłem, prezenty masz piękne. U mnie w sobotę tyle się zdarzyło, że nie ma mnie w domu i nie mogłam otworzyć paczki. Moja dotarła do Agnieszki, mam nadzieję, że wkrótce będę mogła się pochwalić prezentem.
    Pozdrawiam serdecznie.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfum nie znam , ale już wiem czego będę szukać w perfumeriach by powąchać ten zapach. Szczerze z ludzkiej ciekawości. Obraz śliczny. Uwielbiam malowanie sama to robię, choć akrylami. Podziwiam takie prace. Prezenty masz super no, ale ja mam ładniejsze hee. No wiem , ale co ja poradzę jak moja sówka mi się strasznie podoba. Akcja mikołajkową to super niespodzianka pełna uśmiechu. Bardzo dziękuję za możliwość uczestniczenia w niej i zgłaszam się już teraz za rok :) . Buziaki Gabi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie pokaż swój prezent, bo jestem bardzo ciekawa. Większość naszej grupy już swoje zaprezentowała.

      Usuń
    2. Jak tylko skończy się prognozowanie ocen bo jeszcze dwa przedmioty ciągnę. Pochwalę się na pewno.

      Usuń
  4. Dziękuję za zorganizowanie wymianki. Dzięki niej poznałam kilka bardzo ciekawych blogów. Wymianka sprawiła mi wiele radości i przećwiczyła w cierpliwości (paczuszka czekała długo na otwarcie). Piękne prezenty trafiły do Ciebie. Pozdrawiam i życzę Tobie i sobie aby w naszych sercach nigdy nie zgasła Wiara w Boga i ludzi : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Holly - jesteś prawdziwym Świętym Mikołajem!!! Podziwiam Cię i całą akcję, która wymyśliłaś. Prezenty są wspaniałe, miło jest odpakowywać paczuszki, ale jeszcze więcej frajdy sprawia przygotowanie upominków - najlepiej własnoręcznie, bo takie są od serca. Pozdrawiam cieplutko i ślę moc pozytywnej energii na cały tydzień :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj kochana! Cieszę się, że wzięłam udział w Twojej mikołajkowej zabawie, było to bardzo miłe spotkanie przemiłych nowych koleżanek a prezenty, te dane i dostane sprawiły mi wiele radości! Dziękuje Ci! Całuski Dora

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się że paletka Ci się przydała :-) Nie wiedziałam że znasz tyle Mikołajów :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej jakie śliczne prezenty, wszystko takie przydatne, moje takie bardziej umilacze :-) To ja Ci dziękuję z całego serducha za prezenty od Ciebie i za dobroć, która płynie z Twego serducha :-) <3
    Buziaki kochana!!:-***

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczny srebrny reniferek:)
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prezenty , ja także w sieci na Mikołajki nieco wygrałam , niedługo się pochwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby więcej takich Mikołajów chodziło po tym świecie:-)
    Dziękuję za fantastyczną zabawę:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne prezenty :) A mojego ukochanego zapachu Cacharel już nie produkuje :((
    Dziękuję Holly za wspaniałą zabawę w Mikołaja :)) Uściski :))

    OdpowiedzUsuń
  13. nie ważne co, ważna pamięć i że od serca :) p.s. świetny obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękujemy Ci Holly za tę piękną akcję.
    Ja też dostałam cacharelki, tylko Amour- piękne:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne prezenty, dobry był ten Mikołaj w tym roku ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale prezenty - o mnie też pamietał mikołaj :) Lubie mikołaja - sama też byłam kilka razy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/12/stitch.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Dostałaś wyjątkowe prezenty :) Zachód słońca, piękny, od razu się robi cieplej, gdy się na niego patrzy.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger