Jeszcze jesiennie, a już mikołajkowo

Wielokrotnie już chwaliłam się Wam
 pięknem mojego miasta 
i otoczenia, w którym mieszkam,
szczególnie tutaj.
Każdy kierunek, w którym bym nie poszła jest interesujący 
i zachwyca mnie niezmiennie od ponad dziesięciu lat,
 czyli odkąd mieszkam w tym miejscu.
Tym razem korzystając z przepięknej pogody postanowiłam wybrać się do pobliskiego parku, po jesienne skarby do dekoracji.


  



Park czarował pięknymi, jesiennymi barwami 





i zapachem liści.





 Ale też sama droga do parku 
i w kierunku powrotnym,
jest bardzo urokliwa.





Te zdjęcia w szczególności dedykuję 
która upodobała sobie filharmonię szczecińską.

 







 Basieńko, to w podzięce za Twoje
 dobre, duże serce
 i ogromną wyrozumiałość.

 To już chyba ostatnie kadry 
z jesiennym krajobrazem.
Wczoraj w galerii handlowej 
widziałam już wystawę 
jednego ze sklepów odzieżowych 
w bożonarodzeniowej aranżacji.
A w sklepach z wyposażeniem wnętrz 
sezon dekoracji świątecznych 
w pełni.
  
Dlatego na koniec wiadomość, 
na którą czekają uczestniczki
 zabawy w blogowego Mikołaja.

Wasza Naczelna mieszała, mieszała,
przyświecała jej przy tym dobra idea 




 i o to pary, które wylosowała:





i ja 


Jestem przekonana,
 że ta zabawa przyniesie nam wszystkim dużo radości i możliwość, 
żeby lepiej się poznać.
Gdyby ktoś chciał do nas jeszcze dołączyć,
to szybciutko zapraszam do kontaktu ze mną.
A my ...zabieramy się do pracy
drogie Mikołajki.

Ściskam Was, ciągle jeszcze jesiennie.


31 komentarzy:

  1. Jak mi sie marzy taki ognik w ogródku, a jeszcze te dwa kolorki jak na twoim foto, miodzio :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, och podniosłaś mi poprzeczkę kochana tym losowaniem :-D Nie wiedziałam że mieszkasz w Szczecinie, będę tam przejazdem w styczniu i chętnie spotkam się z Tobą na kawę (lub dobrą herbatę)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tam, oj tam :-) Rewelacja, że będziesz. Oczywiście, z przyjemnością spotkam się z Tobą.

      Usuń
  3. Już zakasuję rękawy do roboty:-))) Ściskam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi gapą być. Ja to zakręcona jak domek ślimaka jak zawsze. Cieszę się ogromnie z udziału w fajnej incjatywie mikołajkowo blogowej. Teraz siła w wyobraźni,by sprawić przyjemność. Nie powiem nie lada wyzwanie dla osoby zupełnie nowej, ale tym bardziej się cieszę. Oczywiście odmeldowuję się grzecznie.

      Usuń
  4. Oj, piękne kadry:) Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zaglądasz do mnie. Też Cię ściskam serdecznie.

      Usuń
  5. Uśmiechnęłam się na widok pomnika - rzeźby Anioła a tu niespodzianka - dedykacja dla mnie :) Dziękuję kochana, wzruszyłaś mnie bardzo. To takie piękne miejsce. Ten płac z falującym podłożem zamknięty wspaniałymi kamienicami z trzech stron, a z czwartej budynkiem Filharmonii (ale go ślicznie sfotografowałaś) i aniołem z niezwykłą twarzą rzeczywiście zatrzymał moje serce w Twoim mieście :) Jeszcze raz dziękuję za prezent i za Twoje dobre o mnie słowa.
    U Ciebie piękna złota jesień, a u mnie mgły od kilku dni. Jest cudnie, tajemniczo, ale trochę przygnębiająco, więc cieszę się, że mogłam u Ciebie nasycić się kolorami.
    Ucałowania Holly, dobrych dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anioł zawsze wzbudza u mnie emocje ze względu na kształt, bo uważam, że jest piękny, jak i upamiętnione w ten sposób wydarzenia. Bardzo się cieszę, że mogłam wywołać u Ciebie pozytywne emocje i wyrazić swoją wdzięczność za uwagę, którą mi poświęcasz.

      Usuń
  6. Piękne kadry, naprawdę! A wiesz, że ten oryginalny budynek znalazł się w światowej dziesiątce najciekawszych budynków? Czytałam niedawno o tym.A propos Mikołajek, już zaglądam do mojej pary i się boję czy podołam!? Pozdrowionka! Dora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ciągle pojawia się w różnych rankingach. Powinnam być dumna, prawda? Jesteś tak uzdolniona i kreatywna, że wcale nie boje się o Ciebie.

      Usuń
  7. Piękny spacerek nam zafundowałaś i moc mikołajkowych niespodzianek :) Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieki za spacer po Szczecinie, bylam tam raz, ale miasto mnie urzeklo)
    Zacieram raczki i pakuje paczuszke.
    I ciesze sie jak dzieco) bardzo lubilam takie Mikolajki)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się Tobie podobało. Życzę dużo frajdy przy przygotowywaniu prezentu. I oczywiście, kiedy go sama otrzymasz.

      Usuń
  9. W Szczecinie byłam tylko raz na spotkaniu z Ojcem Świętym. Także poznałam drogę z dworca w tłumie ludzi. Dziękuję za spacer. : ) Anioł jest cudny. Uruchamiam trybiki, żeby trafny prezent wymyślić. Pozdrowienia dla pozostałych Mikołajów : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Holly:) Pokazałaś kawałek pięknej jesieni:) Anioł mnie zachwycił, uwielbiam takie rzeźby! I ta symbioza, wręcz przyklejenie budynku nowoczesnego do starego....generalnie jestem przeciwniczką takich połączeń, ale w tym przypadku jest majestatycznie i pięknie:) Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże całkiem zapomniałam.... Jak dobrze, że zajrzałam do Ciebie Hihihi, ale już nadrabiam zaległości i odwiedzam moją parę, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześlicznie :))) A koraliki na krzewach też mnie zawsze fascynują :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesień potrafi zachwycać, szkoda że drzewa powoli gubią liście.W Szczecinie jeszcze nie byłam. Unikalny budynek filharmonii.
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  14. My z Różaną już jesteśmy po pierwszej randce. teraz pora zabrać się do pracy. Kiedy obejrzałam cudne prace Agnieszki trochę mi mina zrzedła, ale się postaram.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne jesienne kadry... ja już powolutku żegnam sie z jesienią i zaczynam myśleć o Bożym Narodzeniu:)
    ściskam kochana najserdeczniej

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak miło- wpadam do Ciebie po raz pierwszy i od razu widzę moje ukochane miasto :) Udało Ci się na prawdę świetnie uchwycić Filharmonię, ja próbuję za każdym razem kiedy obok niej przechodzę i za każdym razem z tym samym (czyli żadnym) skutkiem :) Strasznie nie pasuje mi do tego otoczenia :<

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne jesienne barwy! I uchwyciłaś je w takich szczegółach. ;) Wiesz, może przesadzam, ale czasami (np. u ciebie) na zdjęciach widać taką radość, ciekawość patrzącego, czyli fotografa/fotografki. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia, a jesień według mnie jest najpiękniejszym malarzem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super fotki. Ja też kocham jesień za eksplozję kolorów i za paradoksalne ciepło, które ze sobą niesie. Ciepło drugiego człowieka, którego przytulamy, i którego ramion szukamy, by poczuć się bezpiecznie.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne jesienne kadry :) Cudowne kolory. Nigdy nie byłam w Szczecinie. Chociaż kiedyś planowałam wakacje w tym kierunku, bo moja mama ma w Szczecinie koleżankę z dzieciństwa, ale jakoś plany się nie udały. Do Szczecina mam kawał drogi, z woj. świętokrzyskiego.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej, wspaniała ta filharmonia :) naprawdę wyjątkowa :) no i ogólnie ładna jesień u Ciebie :) mnie się nie udało w tym roku wybrać z aparatem, bo jak na złość ładne dni mam wypełnione zajęciami :)
    PS. a zdjęcia drukuję w domu na matowym papierze fotograficznym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zawsze jesteś bardzo pomocna :-)

      Usuń
  22. Cały urok jesieni ... Kolorowo i pachnąco (drzewa, lasy grzybkami ...). A w tym roku jesień jest piękna :).

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger