7 Ogrodów

 Opowiadając Wam historię o wyprawie
wspomniałam o miejscu, 
które urzekło mnie swoim urokiem.
 
 
       
To wyjątkowe gospodarstwo agroturystyczne, 
w którym można w domku,
 z własnym ogrodem
  przeżyć przygodę zainspirowaną patronem wybranego lokum.
Zamieszkać tam bowiem można m.inn. 
w Domu Młynarza,
 
 
 Domku Rybaka,
 
 
  Domu Ogrodnika, 
 
  
Wieży Krawca
 
 
  czy w Wiatraku.


Naturalne otoczenie stanowią zwierzęta
 

 
i mnóstwo zieleni oraz kwiatów.




Jest tam wiele urokliwych miejsc.







Można tutaj łowić ryby, 
 
 
wypiekać chleb czy uczyć się rękodzieła.
A przede wszystkim wypoczywać i spacerować, spacerować...




a przy okazji oglądać stare, fajne przedmioty wkomponowane w krajobraz.





Można tu także w romantycznym otoczeniu złożyć przysięgę małżeńską.


Mnie najbardziej w tym miejscu ujął 
Dom Rybaka z własnym pomostem, który stanowi werandę domku
 
 
oraz cudowne ptaszki.


A te pastelowe cuda 
skradłabym najchętniej potajemnie do domu.



A Wy wypoczywacie w takich miejscach?
Macie swoje ulubione?


38 komentarzy:

  1. Ależ wspaniałe miejsce, świetny pomysł na wprowadzenie takich różnorodnych klimatów do agroturystyki. Jestem naprawdę pod ogromnym wrażeniem.... i sama nie wiem w którym domku chciałabym zamieszkać.... chyba w każdym po trochę :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że to właśnie miejsce urzekło Cię bardzo, gdyż stanowi idealne, spokojne lokum wśród zieleni, ciszy i wspaniale zaprojektowanego otoczenia. Tak, jak moja poprzedniczka chciałabym zamieszkać w każdym domku po trochu. Pozdrawiam cieplutko :)*

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite miejsce, pomysłowe, z niesamowitą atmosferą. Ponieważ zwykle odwiedzamy różne miejsca i lubimy zmiany, w każdym z tych domków zamieszkałabym na kilka dni.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekałam na tę Twoją opowieść. Byłam jej ciekawa po Twojej dość tajemniczej zapowiedzi jakiś czas temu. No i się nie zawiodłam. Niezwykłe miejsce. I wspaniałe pokazane (jak zawsze u Ciebie przepiękne fotografie). Pospacerowałam wirtualnie z autentycznym zachwytem w sercu :) Podziwiam kreatywność gospodarzy tego miejsca. Poza tym jest pięknie zadbane. Bardzo kuszące :)
    Ucałowania Holly :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wyczytałam wszystko i obejrzałam nawet grzybobranie też...ale nie znalazłam gdzie to jest dokładnie.to urocze miejsce a raczej miejsca...mniemam,że w poblizu Kołobrzegu, tak więc prędko tam nie będę...ale może zdradzisz szczegóły...bo i ja bym w tym Domu Rybaka zakotwiczyła:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisz w wyszukiwarkę "7 ogrodów" i masz już wszystko. Można pooglądać sobie nawet domki od wewnątrz.

      Usuń
    2. Tak zrobiłam i zaplanowałam na 2017:))

      Usuń
  6. Jakie magiczne miejsca. Jej cudowny klimat. Uwielbiam takie ciche i spokojne schronienia. Zawsze lubiłam jeździć na wieś do znajomych rodziców. Tam zupełnie inaczej płynie czas. A w tych miejscach co pokazałaś to chyba czas się zatrzymuje magiczną chwilą. Pozdrawiam Gabi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi podaj mi proszę na maila swoje dane adresowe, niezbędne do naszej zabawy. Nie mogłam na Twoim blogu znaleźć adresu mailowego.

      Usuń
  7. Ja na wypoczynek wybieram duże miasta, moze dlatego, ze mieszkam na wsi i tęsknie za wielkomiejskim gwarem. Ale zdjęcia Twoje sa magiczne, jak z krainy czarów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudne miejsce nam przedstawiłaś. Wpisuje na mapę miejsc do odwiedzenia. A może jakieś babskie spotkanie tam zorganizować? Ale ja bez prawka to i tak mój M by mnie transportował. Trza przemyśleć. Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BARDZO DOBRY POMYSŁ! Do przemyślenia. Ja jestem chętna. Pomyślę o tym w okolicy wiosny, bo takie miejsce trzeba odwiedzić, jak tam jest zielono. Zimą to SPA byłoby akuratne:-)

      Usuń
  9. Ja do domku rybaka!! Poproszę.
    Piękne miejsce :)
    Buziaki Holly i zajrzyj koniecznie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne miejsca, pełne uoku, klimatu i historii... miejsca z duszą0uwielbiam takie:)
    ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne, wyjątkowe miejsce, uwielbiam takie klimaty.Moim ulubionym miejscem na odpoczynek wśród zieleni, blisko natury to szlaki nad Wisłą, można spacerować, spacerować....No i lasek Bródnowski, a na urlop moje miasto rodzinne Łasin w kujawsko-pomorskiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Długo nie potrafiłabym wyjśc z tego miejsca. Jest tam wszystko, co lubię stare przedmioty, ptactwo, urokliwe krajobrazy. Podobają mi się nazwy domków, wybrałam bym Krawca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego coś miłego. Ja podziwiam takich ludzi, którzy z wielkim trudem coś budują, ale i też z wielką frajdą.

      Usuń
  13. Fantastyczny pomysł! Pracy mnóstwo przy takim projekcie ale myślę, że warte zachodu. Gratuluje pomysłowości :) Ja chyba mieszkałabym po kolei w każdym, bo każdy jest uroczy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gospodarze cały dzień spędzają w obejściu. Sama wiesz ile czasu i wysiłku kosztuje własny kawałek ziemi i zwierzęta.

      Usuń
  14. Holly!!!!!!!!!! Co za miejsce! Już wklepuję w sieci i zobaczę, ile kilometrów ode mnie....aha, ponad 300;( ale bardzo Ci dziękuję za piękne zdjęcia i to, że nam opowiedziałaś o tym miejscu, jestem absolutnie oczarowana:) Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba się Tobie i jeszcze kilku osobom. Ja tam na pewno wrócę wiosną. Będzie pięknie.

      Usuń
  15. wpadlam na jednej nodze doslownie, by cie tylko mocno, mocno usciskac..... jeszcze tu wroce pokontemplowac te miejsca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być na jednej, może być na obu. Obyś była :-)

      Usuń
  16. No to im reklamę zrobiłaś :) Miejsce jest fantastyczne! Już wygooglowałam i zamierzam pokazać Mężowi. Mam nadzieję, że da się namówić na wyjazd... kiedyś... :) To na prawdę magiczne ustronie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doznałam tam życzliwości i mogłam zwiedzić całe obejście, więc postanowiłam w drobny sposób się odwdzięczyć.

      Usuń
  17. Fajnie, ze tych miejscach piszesz, bo ja chetnie ze sprawdzonych wakacji korzystam.
    I to co pokazalas, bardzo mi sie podoba.

    Mamy taki azyl na Kaszubach, polecam:) Zwie sie Guzkowka;)
    Sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale,że podzieliłaś się z nami tą "miejscówką". Zapisałam w polecanych miejscach i będę tak kombinować,żeby ze swoimi chłopakami odwiedzić Domek Rybaka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym domku podoba mi się wnętrze i ten uroczy pomost.

      Usuń
  19. zdecydowanie miejsce z klimatem :) jeszcze w takim nie byłam, trzeba będzie nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zwiedzić choć wirtualnie. A jak się da na żywo, to już w ogóle super.

      Usuń
  20. Cudowne miejsce. Koniecznie muszę zajrzeć na stronę 7 ogrodów by dowiedzieć się więcej. Wgląda na idealne miejsce na spokojny urlop:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. O jejku !!!! Mąż mój , jak to zobaczył, powiedział : "Ubieraj się i jedziemy !", a ja na to z niedowierzaniem : "naprawdę ?"... Oczywiście to tylko takie gadanie było, ale kto wie ? Och !!! Jakie inspirujące miejsce i tylko 100 km ode mnie !!! Najbardziej spodobał mi się dom rybaka, bo uwielbiam patrzeć na wodę oraz wieża krawca, z powodu ciekawych zakamarków i ozdób z guzików i nici. Dziękuję za pokazanie tego miejsca i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny, sielski klimat :) Zachwyciły mnie wszystkie domki. Idealne miejsce na weekend.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Taki domek to teraz moje marzenie! Dojrzałam do tego żeby trochę zwolnić a nie tylko praca,praca..... A kiedyś to końmi mnie zaciągali na działkę żeby kwiaty plewić! Jak człowiek się zmienia:))))) a może się starzeje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jako dziecko też cierpiałam, że muszę pomagać rodzinie na działce. Dzisiaj dałabym się pokroić za kawałek własnej ziemi i domek :-)

      Usuń
  24. Jeśli ktoś potrzebuje spokojnego wypoczynku, to takie miejsce jak najbardziej spełnia potrzebne kryteria. Chatki są po prostu cudowne. Ktoś miał łeb na karku, żeby wpaść na pomysł takiego gospodarstwa.

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger