Podziękowania

Moje Kochane.
Jestem wzruszona i uradowana Waszymi komentarzami pod moim ostatnim postem.
Choć od jego opublikowania minął już ponad tydzień, to te serdeczne słowa, wyrazy uznania i ogromna doza sympatii, których od Was doznałam, są ze mną do dziś.
Chciałabym każdej z Was, z osobna podziękować za to i serdecznie uścisnąć.

  

Witam również bardzo ciepło i z entuzjazmem nowe Czytelniczki i Obserwatorki. 
Dziewczyny, zostańcie z nami.
Tu jest miejsce dla każdej z Was.
:-)
 
 



 
Jestem szczęśliwa, że jesteście tu razem ze mną i towarzyszycie mi w tej przygodzie.
Mam nadzieję, że ta więź będzie zacieśniać się z czasem i wszystkie będziemy nadal wspierać się odwiedzinami, serdecznym słowem i ... prezentami. 

Ja osobiście nie mam szczęścia w grach losowych i hazardzie.
Wzięłam udział w kilku zabawach  typu "Candy" i niestety nie było mi dane zostać wylosowaną. Dlatego trudno zawierzyc mi ślepemu losowi.
Większą nadzieję pokładam w dobroci ludzi i choć bardzo rzadko, to jednak czasem udaje mi się doznać od nich bezinteresownej pomocy lub gestu życzliwości.
Nie wiem czy to przypadek, czy potwierdzenie pewnej teorii, że dobro powraca, ale w ubiegłym tygodniu otrzymałam
przepiękny, osobisty i wymarzony przeze mnie od dłuższego czasu prezent.
Mama mojej ulubionej, ukochanej koleżanki z pracy, na wieść o tym, że przeszukuję sieć i giełdy staroci w poszukiwaniu pewnego przedmiotu, postanowiła mi go podarować.
Z głębi serca i przepastnego kufra wyciągnęła przechowywane trzydziestopięcioletnie cudeńko.
Kamea - moje marzenie...



Jest przepiękna, stara, elegancka i z historią czyli to, co w starociach uwielbiam najbardziej.
Mama mojej  koleżanki jest imienniczką mojej Mamy, 
której już nie ma ze mną.
Czy to przypadek, czy piękny znak z nieba?
Nie wiem. 
Wiem za to, że warto dzielić się z innymi, bo to wraca
pod postacią słowa, gestu czy niespodziewanego daru.

 Kochane, niedługo Święta. Może wymyślimy sobie jakąś zabawę z obdarowywaniem się?
Może przeprowadzimy losowanie jak za szkolnych czasów i zrobimy sobie drobne prezenty.
Co o tym sądzicie?


 
 

53 komentarze:

  1. Żeby marzenia się spełniamy czasami trzeba je głośno wypowiedzieć. Twoje marzenie jest piękne. Jestem ta nowa i zostaję tu na dłużej. Gdzieś widziałam akcję świątecznej wymianki, ale nie pamiętam gdzie. A dobro wraca i to najczęściej z niespodziewanej strony i wtedy dopiero jest radość. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, że jesteś. Na pewno zabaw wymiankowych będzie sporo na innych blogach. Ja chciałam zorganizować tutaj dla naszego grona. Dziewczyny znają się, bywają u siebie i na pewno przyjemniej będzie dostać prezent od kogoś znajomego. Szyjesz cudne rzeczy. Jeśli zdecydujesz się przyłączyć, napisz do mnie maila.

      Usuń
  2. To niezwykły DAR!
    A ja polecam Ci Edytkę z Kubkiem Kawy,ze Strzępków i okruchów, bo ona organizuje już trzeci raz mikołajkową wymiankę, właśnie się zapisałam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już tam zajrzałam. Może się dołączę, bo wymianek nigdy dość.

      Usuń
  3. Kochana i ja dziękuję za to, że mogę do Ciebie zagladać:):):)
    Jesteś cudną osóbką!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj dziękuję bo chyba też była mowa o tych nowych. Ja z przyjemnością tu zaglądam. Uwielbiam ciepłe kąciki, a tu właśnie tak jest. Kamea jest piękna. Sama mam taki skarb babci. Miała ją babcia,moja mama a teraz oddalał mi ją . Osobiście bardzo przywiązuje uwagę do przedmiotów sentymentalnych. Cennych czy nie . One mają serce i każdy z nich widział bardzo wiele w swoim istnieniu. Mama koleżanki wykonała olbrzymi gest.
    A tak do końcowej propozycji ja się zgadzam z przyjemnością zrobiłabym coś dla kogoś w miłym geście. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana. Ja chyba zwariuję od tych pozytywnych emocji :-) Do staroci masz taki sam stosunek, jak ja. Niektórzy widzą w nich śmieci, ja widzę skarby. Niekoniecznie coś warte w pieniądzach. Jesteś pierwsza na mikołajkowej liście. Super!

      Usuń
  5. Kamea jest przykładem, że jeśli czegoś bardzo chcemy to możemy to zrealizować. Piękny gest ze strony koleżanki i jej mamy. Kiedyś kupiłam guziczki z Kamea do kartek, ani razu ich nie użyłam. Szkoda mi ich, bo są tak ładne.

    Udanego tygodnia!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten motyw i wcale się nie dziwię, że można coś kupić po to tylko, żeby to podziwiać.

      Usuń
  6. Pięknie napisane :-) Jesteś szczęściarą, bo masz Nas, a My dajemy Ci więcej niż jakakolwiek wygrana ;-) Cieszę się, że otrzymałaś coś tak pięknego od kogoś tak po prostu, to oznacza, że jesteś dla tej osoby ważna.Jeśli chcesz zostać mikołajem, to ja się przyłączam, bo uwielbiam obdarowywać ludzi prezentami, które wywołują uśmiech na twarzy :-) ściski dla Ciebie kochana i tysiąc buziaków :-********* Ps.Bardzo się cieszę, że Ciebie poznałam, oj bardzo!!!!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie jestem zdziwiona, że dołączasz. Dedykuję ten pomysł Tobie i innym dziewczynom, które mają wielkie serca. A definicję mojego szczęścia uchwyciłaś i zabawnie i trafnie. Mam wielkie szczęście !

      Usuń
  7. Dziękuję, że już do mnie wpadłaś, cieszę się bardzo, widzę że masz jakąś magiczną moc sprawczą! Teraz uważaj, czego sobie życzysz bo wszystko się spełnia! :) A zabawa w prezenciki też przypadła mi do serca, fajny i miły pomysł! Całuski Dora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dołączasz do nas. Czuję radość z tego powodu, że mogę wyzwalać takie ciepłe uczucia i słowa.

      Usuń
  8. Kamea jest cudowna, a taka z historią to już istny rarytas.
    Pomysł z jakąś zabawą na święta bardzo mi się podoba. Jestem za:-)
    Moja Droga Holly nie wiem czy się ucieszysz czy nie ale nominowałam Cię do Liebster Award. Mam nadzieję, że przyłączysz się do zabawy. Jednak gdy nie będziesz miała na to ochoty - jak najbardziej zrozumiem:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyróżnienie. To już kolejne. To i radość i zobowiązanie. Jak z tego wybrnąć? Chyba jakiś zbiorowy post napiszę.

      Usuń
  9. Piękna kamea!! To cudowne, że są jeszcze tacy życzliwi ludzie :)
    Obdarowywanie to zawsze świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kamea jest przecudna...Masz rację najlepsze są niespodzianki... Na pewno będzie pięknie się prezentować...ja też marzę o takiej broszy i szukam, może pewnego dnia uda mi się spełnić marzenie... Pogody ducha i buziaki od Agi z Różanej :)
    A zapomniałabym, jestem za z tymi wymieniankami!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Ci się uda. Masz w sobie tyle pozytywnej energii i dobroci wymalowanej na twarzy, że i Twoje marzenie się ziści.

      Usuń
  11. Jaki pozytywny wpis! Myślę, że możesz mieć rację - kamea od imienniczki Twojej Mamy nie dość, że piękna, to jeszcze niesie ze sobą ogromny ładunek emocjonalny. Nie wierzę, że miałby to być czysty przypadek :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana. Ja też chce wierzyć w znaki z nieba. Serdeczne ucałowania.

      Usuń
  12. Przepiękna kamea!! Biżuteria vintage to jest to!!! Moja mama miała kiedyś broszkę, nie była aż tak piękna i wiekowa, ale bardzo działała na moją wyobraźnię :-) Ściskam bardzo mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zachwycona. Wyciągam ją, patrzę i ... chowam do pudełeczka :-) Z tej radości boję się, że ją zgubię.

      Usuń
  13. Ja też w losowaniach nie mam szczęścia a z obdarowywaniem ludzi jestem czasami zbyt hojna ;-) Mam nadzieję że kiedyś to się do mnie wróci.. Pomysł z tym losowaniem na święta uważam za świetny i chętnie wezmę w nim udział:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się przyłączasz i mam nadzieję, że fajny prezent do Ciebie trafi.

      Usuń
  14. A Wiesz jak to jest... raz ofiarowane dobro wraca do Ciebie zawsze ze zdwojoną mocą:) ja duuużo działam społecznie - uwielbiam czuć się potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo! Cieszę się, że do mnie trafiłaś :-)

      Usuń
  15. Przepiękna i szykowna Kamea i niesamowita historia. Może rzeczywiście to znak z nieba.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto tak myśleć, bo to daje radość i siłę oraz wiarę, że czeka nas jeszcze dużo dobrego.

      Usuń
  16. Piekny gest i prezent, kamea cudna i to na pewno jakiś znak dla Ciebie, juz samo to ,że tak to odbierasz mówi samo za siebie. JA teraz wzięłam udział w jakiejś zabawie podaj dalej i czekam aż sie rozkręci....dam znac jak sie to rozwija:) Pozdrawiam Bea:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę śledziła Twoje poczynania, oczywiście zaglądając do Ciebie :-)

      Usuń
  17. Holly nie znałam Twojego blogu i to własnie Ty pierwsza zajrzałaś do mnie i zaprosiłaś na swoje candy. I od tego momentu zaczęłam coraz częściej Cię odwiedzać...a Ty mnie ..:) Dziękuję za to ,że zawsze mnie wspierasz i masz dla mnie dobre słowo, takich serdecznych osób nie jest wiele ;)) Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za to, że jesteś, pokazujesz swoje piękne wytwory i cenisz sobie moje wsparcie dobrym słowem. Mam taką zasadę w życiu - jak mi się coś podoba, to wychwalam pod niebiosa. Jeśli nie - to milczę. Jestem tu z własnej i nieprzymuszonej woli po to, żeby czerpać od Was dobro i odwdzięczać się tym samym.

      Usuń
  18. Cudowna :) Piękny prezent i gest!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Holly, kochana, nieustannie cieszę się, że dane nam było się spotkać :) Pamiętam jak tu pierwszy raz zajrzałam. Pamiętam mój zachwyt. Stworzyłaś niezwykłe miejsce - ciepłe, inspirujące i po prostu piękne. Cieszy mnie Twoja radość z dobrych słów i obecności tylu wspaniałych osób, które tu do Ciebie zaglądają.
    Kamea przepiękna! Wzruszył mnie gest tej osoby, która Cię nią obdarowała. Ma niezwykłe serce.
    Ucałowania kochana, wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I moja radość jest ogromna. Zarówno z naszych indywidualnych wirtualnych spotkań, w mailach, komentarzach, jak i z tych grupowych u mnie na forum czy też u Was. Bo przecież większość z nas zna się wzajemnie i wędruje od bloga do bloga tworząc łańcuszek wspaniałych osób odwiedzających się wzajemnie. I jeśli miałam w tym choć drobny udział, to jestem szczęśliwa, że udaje mi się tworzyć taką więź i być jej częścią.

      Usuń
  20. Holly, chyba jesteśmy trochę do siebie podobne, bo bardzo dobrze się czuję na Twoim blogu :) Zaglądam regularnie i dziękuję za Twoją obecność u mnie. Dzikie tłumy u Ciebie :))
    Co do wymianki to bardzo chętnie, choć już zgłosiłam się u Edyty. Może jakoś dźwignę dwie :))
    Ucałowania i dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dobrze czuję się u Ciebie i dlatego tam zaglądam. Przecież jesteśmy tu po to, żeby miło spędzać czas w towarzystwie osób nam podobnych :-)

      Usuń
  21. To prawda że dobro wraca dlatego staram się tak właśnie postępować i pomagać jak mogę.
    Jak widać można od obcej osoby dostać taki cudowny prezent.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam trudne doświadczenia w relacjach z ludźmi, ale okazuje się, że nic nie jest na zawsze. Teraz spotykają mnie głównie przemiłe doświadczenia i mam nadzieję, że tak pozostanie. Czego i Tobie życzę.

      Usuń
  22. Kochana !!! Od Ciebie jakaś dobra energia płynie !!! - po prostu !!! Piękny dar dostałaś. Najważniejsze, że od serca i że z historią. Kiedyś dziewczyny często urządzały taką zabawę , zwaną wymianką, gdzie pary były tak wymieszane, że każdy dostał prezent - i każdy robił komuś innemu, a od kogoś całkiem innego dostał. Fajne to było !!! ja dawno nie uczestniczyłam w takiej zabawie, bo to zobowiązujące jest, a miałam taki okres w życiu, że po prostu inne sprawy zaprzątały mi głowę. Teraz jest już trochę inaczej. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba pęknę od tych wszystkich komplementów :-) Spadło na mnie tyle dobra nieoczekiwanie. Mam nadzieję, że udziela się to też innym i Tobie. Bo o to chodzi, żeby się dzielić i nie być samemu zarówno w dobrym okresie swojego życia, jak i w tym gorszym. Co do zabawy, to za jakiś czas zbiorę konkretne deklaracje, więc masz jeszcze trochę czasu do namysłu .

      Usuń
  23. Bardzo fajny pomysł z prezentami i piękna historia z tą kameją.

    Pozdrawiam serdecznie!

    Brzydki Ptak Blog
    Zapraszam do udziału w konkursie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Kamea mnie zatrzymała na dłużej, dawno nie widziałam tak pięknej...Cenię i bardzo lubię ludzi, którzy widzą w przedmiocie to "coś", sama do nich należę:) Jestem przekonana, że kamea to znak od Twojej Mamy...Wczoraj też dostałam bardzo dobrą wiadomość dla mnie i jestem pewna, że to zasługa mojego Taty, którego już też nie ma...Pozdrawiam Holly:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to, że wierzysz w coś więcej niż w "mędrca szkiełko i oko"

      Usuń
  25. Piękna jest, a poprzez swój wiek jeszcze wartościowsza :).

    Cudowny gest od tej pani :).

    OdpowiedzUsuń
  26. I love your blog!!! This post is amazing!!! great pictures!!!
    Would you like to follow each other??Follow me and I follow you!!
    let me know on my blog...
    kiss
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello from Spain: fabulous pics. I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyjatkowo piekna ta kamea. I do tego wyszukana. Dla Ciebie)

    Serce tez niczego sobie, jakby polukrowane. I odsciskuje Cie Holly)

    Jakby co to gotowa jestemn do tej wymiany, listy prezentow itd:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ledwo zaczęłam czytać już coś znalazłam;) Kamea to coś pięknego, elegancja i klasa sama w sobie. Pasuje do wszystkiego.

    P.S. Nawet szata graficzna na naszych blogach jest podobna i kolory też;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem bardzo za! Jeszcze nie robiłam tego tzn gry z prezentami choć ja rownież jestem bardzo pechowa!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger