List od Mikołaja

Drogie Moje,
 Duże Dziatki!

Jak obyczaj stary każe,
dziś ktoś Mikołaja wskaże...
:-)

W związku z tym, że jakiś czas temu zaproponowałam Wam Mikołajkową akcję z wymianą prezentów 
i  znalazły się chętne duszyczki do wzięcia udziału w tej zabawie,
chciałabym zaproponować Wam jej zasady:




1. Proszę Was, w terminie do 5 listopada,
o wysłanie do mnie maila zawierającego Wasze dane adresowe do wysyłki prezentu oraz informację czy zgadzacie się ewentualnie wysłać paczuszkę za granicę. 
Mamy bowiem w naszym gronie Dziewczyny, które mieszkają poza granicami kraju.

hollyd@wp.pl

2. W dniu 6 listopada wylosuję pary, które będą się wzajemnie obdarowywać i podam Wam te informacje na maila.

3. Proszę Was, abyście przy przygotowywaniu prezentu uwzględniły moje wskazówki:
a) Paczuszka ma zawierać koniecznie dwa prezenty:
- kartka świąteczna, najlepiej własnoręcznie wykonana oraz
- jakiś przedmiot handmade również wykonany przez Was.
b) Prezentem może być np. album w technice scrapbooking, pudełko decoupage, uszyta poduszka, wykonana biżuteria, namalowany obrazek.
To tylko propozycje, katalog prezentów jest otwarty. Jesteście tak uzdolnione w wielu dziedzinach, że prezenty będą na pewno cudowne.
c) Jeżeli ktoś nie czuje się na siłach wykonać coś samodzielnie, to oczywiście może ostatecznie coś kupić.
d ) Abyśmy wszystkie mogły cieszyć się równie mocno, ustalam wartość prezentu na co najmniej 30 złotych ( zarówno kupionego jak i rękodzieła).
e) Będziemy znały tożsamość osoby obdarowywanej, dlatego uwzględnijcie to proszę przy wyborze prezentu.
Jest to też fajna okazja, aby zapoznać się z blogiem i osobą obdarowywaną bliżej.

4. Paczkę z prezentami nadajemy z takim wyprzedzeniem, żeby
 6 grudnia była ona u adresata.
Jeżeli otrzymacie ją wcześniej, proszę powstrzymajcie się z jej otwarciem.
W Dniu Świętego Mikołaja połączmy się wspólnie myślami, życzeniami i podziękowaniami, rozpakowując nasz prezent.

5. Prezentami chwalimy się oczywiście na blogu.


O czymś zapomniałam? 
Dajcie znać.

Wasz Naczelny Mikołaj.

P.S. Jeśli ktoś ma ochotę umieścić u siebie mój amatorski banerek z Misiaczkiem, to proszę bardzo.


   

10 komentarzy:

  1. No to otwieram listę, zgłaszam się Naczelny Mikołaju do wymianki. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, witaj. Pierwsza Śnieżynka do orszaku. Ho, ho, ho :-)

      Usuń
  2. Prezentów nigdy nie za dużo:-)
    I choć zapisałam się już u Edytki z Kubkiem Kawy, to i u Ciebie staję z radością dziecka oczekującego na św. Mikołaja:-)
    Mogę wysłać również za granicę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja jestem druga w kolejce ,dane wkrótce prześlę :-) Miłej niedzieli :-**

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się zgłaszam Naczelny Mikołaju ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam gotowość bojowa! :) wieczorem prześle dane. Za granicę mogę też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też ja też! fajna zabawa! Ściskam Dora

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę się zagapiłam, ale już myślami jestem z Wami. Zapisuję się do Mikołaja.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem! Banerek juz wklejam:)
    Tylko z tym hand made bedzie klopot:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej szybko nadrabiam zaległości. Szczerze bardzo dziękuję za @ . Cieszę się niezmiernie. Choć zajmuję się lalkami to mam nadzieję,że będę umiała sprawić komuś uśmiech na twarzy. Już ogarnęłam cały temat szykuję się do pracy z duszą.

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger