Dobrodošli (Witajcie) !

Jakiś czas mnie tu nie było.
Nie oznacza to bynajmniej, że o Was zapomniałam. 
O, nie!
Na ile pozwalał mi czas i ograniczony dostęp do sieci, bywałam na Waszych blogach, zaglądałam na swój.
Gdzie byłam, jak mnie nie było?
W arcyciekawej podróży na Bałkanach. 
A konkretnie w Chorwacji oraz Bośni i Hercegowinie.
Jestem pełna wrażeń, doświadczeń, pięknych obrazów i przemyśleń, którymi chciałabym się z Wami podzielić.
Muszę uspokoić umysł, uporządkować zdjęcia i wrócić niestety do szarej rzeczywistości.
Dlatego potrzebuję odrobinę czasu.
Tymczasem nadrabiam zaległości w czytaniu i komentowaniu Waszych postów.
Aby uprzyjemnić Wam oczekiwanie na moje wynurzenia, prezentuję ostatnie kadry z kwitnącymi bratkami, które udało mi się uwiecznić tuż przed wyjazdem.









Vidimo se uskoro
(Do zobaczenia wkrótce).

37 komentarzy:

  1. Chorwacja, Bośnia cudowne :) Piękne zdjęcia :) buziaki Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę się doczekać Twoich fotek słyszałam, że jest tam pięknie i na pewno twoje kadry zwalą mnie z nóg. A bratki niewątpliwie zaostrzają ciekawość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bajkowo, góry, szmaragdowe morze, góry, morze ...

      Usuń
  3. Taka podróż po Bałkanach musiała być pełna przygód i wrażen. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bałkany są świetne na wypoczynek. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę podróży. Bardzo polubiłam Chorwację i chętnie się tam jeszcze kiedyś wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bratki śliczne! Pochwalisz się zdjęciami z podróży?:)

    Miłego dnia, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam z ciekawością na wspomnienia w wyjazdu, jestem pewna, że było wspaniale i zdjęcia i relacja będzie arcyciekawa :)))
    Zdjęcia bratków śliczne, bardzo lubię te kwiatuszki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. To wypoczynek pewnie był wspaniały:) czekam na fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bratki śliczne :) czekam na zdjęcia z wczasów :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Holly :) Cieszę się z Twojej bratkowej obecności ;))) I czekam na opowieść z podróży, której jestem ogromnie ciekawa, czyli... do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, Ty coś za bardzo ciekawa jesteś :-) A ja nie nadążam z obróbką zdjęć.

      Usuń
  11. Bratki piękne,fajnie,że wróciłaś, wypoczęta i zadowolona i ... stęskniona za naszym światem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haneczko, za Tobą i Twoim domkiem ... zawsze :-)

      Usuń
  12. Oj to ja już czekam na relację z wyjazdu:)
    A kwiatuszki cudne u ciebie:)
    moc wakacyjnych uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się super! Jestem bardzo ciekawa Twoje relacji:) To musiała być piękna wyprawa:) Kolory bratków...bajkowe!!! Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to ja czekam na pola lawendy:)))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kwiatki cudowne ale z niecierpliwością czekam na relację z wyprawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam białe bratki, mam je na balkonie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię tamte rejony, a bratki śliczne, jak zawsze pięknie się uśmiechają. Czekam na fotorelację. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się też rozmiłowałam, szczególnie w Dalmacji.

      Usuń
  18. Czekam na relacje!!! Z chęcią zobaczę Chorwację Twoim okiem i porównam Twoje wrażenia z moimi 😀 bratki piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko! Cóż za wyzwanie mnie czeka :-)

      Usuń
  19. Ooo, to musiałaś mieć cudowne wakacje :).

    Bratki śliczne ale teraz z wielką ciekawością czekam na fotorelację z wakacji :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze troszkę cierpliwości, plissss!

      Usuń
  20. Witaj , i ja trafiłam do ciebie :) Dziękuję za mnóstwo pozytywnych komentarzy , fajnie że możemy się poznać :) Pomyszkowałam ja dzisiaj u ciebie :) Chorwacja , moje marzenie , może kiedyś się ziści , kto wie .... Póki co czekam na twoje fotki , jestem pewna że będą cudowne i głęboko zapadną w pamięć :) Ściskam mocno i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tylko pozazdrościć podróży. ;) I kwiatków, u mnie w tym roku też był podobny widok. Zawsze mi się wydaje, że mam dużo czasu, ale nim się obejrzę, już ich nie ma, a ja znowu nie zrobiłam zdjęć - i tak niemal co roku. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego wypracowałam sobie taki nawyk, że pstrykam bez specjalnego celu, to co mi się podoba, a potem mogę okrasić mało fotogeniczny post :-)

      Usuń
  22. Czekam na fotorelację z podróży :) Uwielbiam bratki, a Twoje są piękne !
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeszcze troszkę cierpliwości Was proszę. Nie ogarniam ilości zdjęć jakie zrobiłam i do tego ciągle mnie coś rozprasza innego.

      Usuń
  23. Piękne odmiany i skubnęłabym Ci te białe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One nie są moje. Rosły na dziedzińcu zamkowym. Sama miałam ochotę zakraść się tam nocą i skubnąć :-)

      Usuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger