Gdzie jest lato?

Mam jedno ważne pytanie, które mnie ostatnio nurtuje
Gdzie jest lato ???
Ja się pytam.
W niedzielę zapanowało astronomiczne, wczoraj kalendarzowe, ale ja nie wiem gdzie się ono zapodziało.
Ktoś wie? Poproszę o wiadomość w komentarzach, albo na maila :-)

Temperatura 13 stopni, w porywach wiatru do 16 i ciągle pada.
 Z krótkimi przerwami.
W niedzielę, na chwilę było całkiem przyjemnie. W sam raz, żeby puścić wianek na wodę.



 





Rzucanie wianków na wodę  było częścią imprezy, jaka odbywała się na Zamku z okazji Nocy Kupały.
Pokaz rzemiosła, walki wojów, średniowieczna muzyka, konkurs na najpiękniejszy wianek i wiele innych atrakcji towarzyszyło imprezie. 
Odwiedzających było dużo, więc zrobienie zdjęcia, było prawie niemożliwe.
 
Ale udało się uchwycić to, co blogerki lubią najbardziej - rękodzieło.


Po imprezie pozostały miłe wspomnienia i fotorelacja.
A codzienność ?
Z każdej strony świata jest .. mokra.








22 komentarze:

  1. U mnie niestety pogoda również w kratkę. Ale i tak u Ciebie musi być cieplej, bo widzę, że już zakwitł groszek szerokolistny. U mnie niestety jest dopiero w pączkach. Piękny wianek uwiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Fajna jest ta różnorodność klimatyczna, bo za jakiś czas Ty pokażesz kwiatki, po których u mnie zostanie tylko wspomnienie.

      Usuń
  2. U mnie tez ani widu ani słychu ;) gdzieś sie zapodziało, zgubiło drogę.....mam nadzieje, ze w końcu zawita bo baaaardzo tęsknie za ciepełkiem ;) a zdjęcia robisz przepiękne!!!! świetna impreza, przynajmniej u Ciebie coś się dzieje fajnego u nas Doda była hi hi .....;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawniej wynajmowano zaklinacza deszczu. Teraz przydałby się czarodziej od słońca :-)

      Usuń
  3. Lato jest na wakacjach Holly ;) Tam, gdzie słońce, ciepło i gdzie... lato ;))))) Za dobrze mu tam (ja mu się nie dziwię ;)) więc trochę spóźnia się z odwiedzeniem naszych stron. Okaż, proszę, zrozumienie ;)))))
    Wianuszki piękne, wojowie... hm... różnie... Rękodzieło... ten kawałek tarczy mi się spodobał, ten z czerwonym.
    Deszcz prześliczny (może pada po to, byś poszukała kota? ;))))
    Pozdrawiam serdecznie i teraz już całkiem poważnie - fajny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wybieram się na wakacje od poniedziałku, więc oczekuję, że spotkam się tam ze słońcem. Koty bardzo lubię i dawno już bym zaprosiła jakiegoś do grzania stóp, ale ... kicham w ich towarzystwie.

      Usuń
  4. Piękny wianuszek:) dziś noc świętojańska, a tu taka paskudna deszczowa pogoda. Oj marzę już o takim upalnym lecie:) Bardzo brakuje mi słoneczka!
    uściski cieplutkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wyglądam słońca jak cudu. Kupiłam sobie nowe sandałki i nie miałam okazji ich ubrać :-)

      Usuń
  5. Kochana, podobno w weekend ma być 30 stopni. Jeszcze nam upały wyjdą bokiem!
    Wianki fantastyczne:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hallo, Holly. Lato? Jak zwykle wywędrowało bardziej na południe.
    Wianuszek taki śliczny w fale wrzuciłaś?
    Ciepełka życzę, gdziekolwiek będziesz.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym polega zabawa, żeby go rzucić i czekać na ...to co się każdemu marzy.

      Usuń
  7. Szkoda że pogoda nie dopisuje, bo Noc Kupały to nasze polskie, słowiańskie święto zakochanych :)
    Piękny wianek zrobiłaś :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do tego legenda o kwiecie paproci. Miłość, bogactwo i koniecznie zdrowie to 100 % szczęścia :-)

      Usuń
  8. Jestem zauroczona wiankami....dawno żadnego nie robiłam! Muszę się zmobilizować:) Kiedyś uwielbiałam jej pleść z popularnych "mleczy". A lato....jestem przekonana, że przyjdzie i zatęsknimy za wietrzykiem:) Udanego wypoczynku zatem, ja też plażuję od soboty:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z koniczyny, a ze stoktrotek? A w sierpniu to koniecznie z ziół na święto. Plećmy wianki całe lato !

      Usuń
  9. A więc tradycji stało się zadość- pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ogromną wielbicielką tradycji. Przypomina mi to o bliskich, których już nie ma i odnajduję dzięki temu małą dziewczynkę w sobie.

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia :) Bardzo dziękuję za przemiłe słowa na blogu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i się wszyscy doczekali lata :-) :-) :-) Dziś u mnie w porywach nawet do 36st C. w cieniu!!

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger