Czerwiec w kolorach różu i czerwieni

Każdy miesiąc według mnie posiada swoją dominującą kolorystykę.
Maj czarował bielą bzów, konwalii i narcyzów, kwiecień fioletem fiołków i bratków.
Czerwiec natomiast kusi czerwienią wonnej  królowej kwiatów



oraz moich najukochańszych owoców.



W słoneczne dni kwaśny rabarbar zamienia się w różowy, orzeźwiający napój,




a truskawki w lekki, słodki deser.



Do tego w wazonie pysznią się piwonie,



a na balkonie pelargonie przywołują owady.


Niech się nam różowi i czerwieni piękny czerwiec !

34 komentarze:

  1. Jak ja lubię takie klimaty Holly! Kolory, optymizm, ciepły urok słów, fotografie, które budzą uśmiech... :) Pięknie umiesz patrzeć na świat - lekko i radośnie.
    Róż i czerwień - przepiękne połączenie, energetyzujące, pełne subtelnej siły.
    No to... niech się... ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ty mnie umiesz Basiu pozytywnie zmotywować. Ja chyba posiadam dodatkową przegródkę w głowie, która otwiera się, kiedy jest mi źle i uaktywnia samoleczenie :-)

      Usuń
  2. Czereśnie, też są moimi ulubionymi owocami :))) Myślę sobie, że kolory są uzależnione od tego co posadzimy i kiedy kwitnie. Ja na przykład próbuję wprowadzić do ogrodu więcej niebieskiego i jakoś mi nie wychodzi :))) Piękne masz rośliny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że każdy kolor możemy spotkać właściwie o każdej porze roku, ale jak się coś bardzo lubi, to można usystematyzować według własnego klucza.

      Usuń
  3. Uwielbiam piwonie ich zapach przypomina mi beztroskie dzieciństwo, uwielbiam czereśnie ich smak przypomina mi Włochy w których spędziłam cztery lata , rabarbar - moją mamę kochaną krzątającą się w kuchni, truskawki- okres nastoletni i zarabianie na ich zbieraniu ;) ach.... troszkę się wzruszyłam... chyba na starość ;) sentymentalna się zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne wspomnienia. Mnie też wzruszyłaś. Jestem bardzo podatna na takie opowieści.

      Usuń
  4. Kocham czerwiec właśnie za te smaki i kolory:)
    cudownego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. czerwiec jest wspaniałym miesiącem, piękne zdjęcia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. moją uwagę przykuły te śliczne szklaneczki z ważką :)

    co do kolorów mi równiez czerwiec kojarzy sie własine z czerwienią - szczególnie czeresni i truskawek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój najnowszy nabytek. Kupiłam je, aby komponowały się z tymi z koroną, które miałam wcześniej. Każda jest w innym rozmiarze i wyglądają razem fajnie. Dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  7. U mnie czerwiec zimny a ja tak jak Ty kocham czereśnie i kwiaty:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo. Ciągle pada deszcz i jest dość chłodno. To widać też po owocach, szczególnie czereśnie nie obrodziły w tym roku szczególnie.

      Usuń
  8. Rabarbar, czereśnie, piwonie....patrzę i cofam się wstecz, do czasów beztroskiego dzieciństwa:) Dziękuję za pobudzenie do refleksji i pięknych wspomnień:) Bardzo podobają mi się Twoje fotografie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam takie wspomnienia. Często wracam do czasów dzieciństwa, bo były bezpieczne i beztroskie.

      Usuń
  9. Truskawki uwielbiam,ale rabarbar jest ble:))
    Piękne szklanki posiadasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rabarbar ble? Surowy tak, ale kompocik jest super, a na cieście, szczególnie drożdżowym pyszny.

      Usuń
  10. Świetne zdjęcia robisz! W poprzednich postach podziwialam też :-)
    Dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Cieszę się, że wpadłaś i dziękuję za komplement. Na pewno pozostaniemy w kontakcie, bo wykonujesz śliczne prace i będę do Ciebie zaglądać.

      Usuń
  11. Czereśnie uwielbiam, truskawki oczywiście też. Te ciepłe kolory dodają nam energii do działania. Piękne kwiaty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszmy się tymi darami natury, póki są. Szczególnie czereśniami, bo w przetworach nie smakują już tak samo.

      Usuń
  12. Cudowne zdjęcia :) a na deserek już mi slinka leci :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej, hej. Fajnie, że wpadłaś. Ściskam serdecznie.

      Usuń
  13. Naprawdę aż miło patrzeć na piękne połączenia czerwieni i różu Twoimi oczami :)
    Energetyzujące i wzmacniające połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszy mnie, że podoba się Wam świat widziany moimi oczami.

      Usuń
  14. Uwielbiam wiosnę i lato, za burzę kolorów, różnorodności kwiatów i owoców.
    A czereśnie kocham po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak u ciebie mega letnio! Kompot z rabarbaru i piwonie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się pocieszać, bo z pogodą kiepsko. To chociaż barwami, zapachem i smakiem uwodzi mnie to lato.

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Fajnie, że spodobało Ci się to skojarzenie.

      Usuń
  17. Mialas racje piszac na moim blogu, ze poszlysmy w podobne kliamty czerwcowe. Czeresniewo i smacznie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko piękne, żywe, kolorowe.A czereśnie uwielbiam nade wszystko!!Piękne szklaneczki i kieliszki!:-)

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger