Wyniki Candy

Moi Mili Czytelnicy, a właściwie Czytelniczki,
dziękuję Wam za udział w moim Candy.
Za to, że poświęciłyście swój czas, żeby troszeczkę mnie poznać i podzielić się ze mną swoimi refleksjami, uwagami oraz zmotywować do dalszego pisania pochlebnymi opiniami.
Ja również miałam okazję przyjrzeć się Waszym blogom bliżej i co nieco się o Was dowiedzieć.
Wyrażam głęboką nadzieję, że pozostaniemy nadal w kontakcie i jeszcze nieraz będziemy wspólnie przeżywać, komentować i bawić się w obdarowywanie.

Zwyciężczynią mojego pierwszego Candy - Giftu
została bezapelacyjnie

TheDeliratio,

która umieściła największą ilość komentarzy pod moimi postami.
Iwonko, poproszę o dane do wysyłki na mojego maila 
(hollyd@wp.pl).


Ale, ale... to jeszcze nie koniec. 
Ujęta pozytywną energią płynącą od Was, postanowiłam
wyróżnić jeszcze jedną osobę. Mój wybór padł na przeuroczą:

Różaną Ławeczkę

 która polubiła mnie tak bardzo, że dodała mnie do swoich ulubionych blogów.
Agnieszko, Ciebie też poproszę o kontakt. Do Ciebie powędruje niespodzianka.

Gratuluję Dziewczyny i bardzo, bardzo dziękuję za okazaną przychylność.

Dla Was wszystkich serdeczne uściski i podziękowania.
Zaglądajcie, piszcie, bądźmy w kontakcie.
To była dopiero nasza pierwsza, wspólna zabawa. Będzie więcej.

Na koniec optymistyczne kadry z mojego sobotniego spaceru za miastem. Kiedy wyruszałam było piękne słońce i wręcz letnia temperatura. 
Kiedy wracałam, spadł tak rzęsisty deszcz, że do samochodu dobiegłam spłukana wodą.
Oh, ten cudowny, majowy deszczyk!







Do zobaczenia.

18 komentarzy:

  1. aaa dziękuję!!!:))już piszę maila:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje Iwonie:)
    Piekna wiosna. A my czekamy na deszcz. Serdecznosci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na brak deszczu nie narzekam. Wczoraj znów burza przeszła nad dachem.

      Usuń
  3. Dziękuję za wspólną zabawę i również żywię nadzieję że pozostaniemy w kontakcie Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ha!to się spóźniłam:))zdążyłam na wyniki:)))może innym razem:))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla dziewczyn!!!!
    A zdjecia przepiękne, majowe i sielskie:)
    cieplutko ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądaj częściej.Pozdrawiam ciepło, majowo.

      Usuń
  6. Gratulacje dla dziewczyn :)
    a kadry super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest najpiękniejszy miesiąc w roku, zdecydowanie.

      Usuń
  7. Ja też bardzo lubię maj, piękne optymistyczne kadry.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dziewczynom a ciebie serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczyłam, że weźmiesz udział biorąc pod uwagę Twoją miłość do książek. Zapraszam następnym razem i uściski zasyłam.

      Usuń
  9. Ha ha ha hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    teraz widać, że brakuje mi czasu na poczytanki u Was, a tak miło kiedy Ktoś pamięta:)
    WYGRAŁAM i nie myśl sobie, że tak specjalnie zaglądam do Ciebie, lubię ludzi, którzy jeszcze nie przesiąknęli tymi nowinkami ze świata nowoczesnego...ja kocham spokój i sielankę i dmuchawce na łące, reszta poza mną...:)
    Dziękuję Kochana i obiecuję, że nadgonię nowe posty...Twoje :)
    Buziaki:) Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś - cudnie. Troszkę się martwiłam. Ściskam.

      Usuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger