Słowa, słowa, słowa...

Plakaty z motywującymi hasłami chciałam mieć od dawna.
Na przeszkodzie stał albo brak odpowiedniego rozmiaru bądź wzoru, albo cena. Koszt takiego drobiazgu w drewnianej ramie to około 100 złotych.
 Co najmniej.

  









Od dzisiaj jestem szczęśliwą posiadaczką motywatorów, które Wam zaprezentowałam. A to wszystko za sprawą ostatniej wizyty w sklepie "znanym ze znanych marek". 
A propos tej sieci to mam za każdym razem, kiedy tam jestem, wrażenie jakbym przeglądała na żywo swoje ulubione blogi wnętrzarskie. Dużo tam bowiem jest modnych i topowych produktów.
Mój skarbiec i moje mieszkanie tego nie wytrzymują, więc na prawdę muszę mocno ograniczać się z zakupami.

W takim oto albumie znajduje się 18  różnego rodzaju i wymiaru posterów do kreatywnego wykorzystania.


W każdej chwili mogę sobie zamienić obrazek na inny.
Dodatkowo zamieszczono w nim bardzo przydatną wskazówkę jak lokować obrazy i przedmioty w przestrzeni.


A tak na marginesie, to ramki do tych plakatów pochodzą z różnych wyprzedaży, przeleżały swoje w szafie. Czasem "chomikowanie" przynosi wymierne efekty finansowe.
Chyba :-)

Dla pełnego zadowolenia z nowego wystroju, brakowało mi czegoś jeszcze. Kolejne, wyciągnięte na światło dzienne wyprzedażowe przedsięwzięcia.
Tabliczki.




Fajne ?

22 komentarze:

  1. pewnie, że fajne ;) za ich pomocą można wyczarować przemiłą atmosferę i przytulność.Podobają mi się także plakaty na blasze ale jak widzę ich ceny to wymiękam ....;/Pozdrawiam, miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze zwględu na cenę trzeba rozejrzeć się za sposobem hanmade. Na blachę można zrobić transfer.

      Usuń
  2. Też jestm zauroczona plakatami i tabliczkami z napisami, kiedyś jak już będę na swoim to się skuszę na taki rodzaj dekoracji.Myślę tu o kuchni.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kuchni super! Tabliczka z "bon apetit" lub fajnym obrazkiem od razu poprawia humor.

      Usuń
  3. A pewnie, że fajne:):) Ja się przymierzam, przymierzam… i ciągle coś mi innego czas zajmuje;) Macham ciepło!:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to, ciągły brak czasu. Trzeba przystanąć, tupnąć nogą i zrealizować zamiar.

      Usuń
  4. Bardzo, bardzo fajne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że fajne,, bardzo pasują do nowoczesnych wnętrz . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wnętrze jest raczej...eklektyczne i fajnie to połączenie wygląda.

      Usuń
  6. Czy ja kiedyś ruszę tyłek i pojadę do tk maxx???
    Chociaz... może jednak lepiej nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rusz, rusz. Ładne rzeczy i dobre ceny mają.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tanio, łatwo a ile radości :-)

      Usuń
  8. Bardzo lubie własnie takie plakaty, głównie ze względu na ich motywujący charakter :)
    Pozdrawiam cieplo i miłego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemnie codziennie rozpocząć dzień z widokiem na dobre słowo.Wzajemnie, przemiłego maja życzę.

      Usuń
  9. Uwielbiam tabliczki, może bardziej retro, nadgryzione czasem, ale kocham...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tego typu plakaty! Marzy mi się mała galeria...umiescilabym w niej kilka ciekawych napisów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę o galerii, ale trzeba to porządnie zaplanować, żeby nie dziurawić ścian niepotrzebnie.

      Usuń
  11. Super.
    Tez lubie ten sklep. Tylko daleko mam;)
    Tabliczki metalowe kocham miloscia wielka;)
    I mam ich sporo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To witaj w klubie. Nawet bardzo skromne wnętrze zdecydowanie zyska, jak się je przyodzieję w takie ozdoby.

      Usuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger