Przypomnienie - Candy

Moi Drodzy, jeszcze tylko do północy możecie wziąć udział w  w moim Candy.
Przypominam, że warunkiem jest umieszczenie podlinkowanego banerku na swoim blogu oraz
umieszczenie komentarzy pod moimi postami .
Można je umieszczać pod postami od początku istnienia mojego bloga.
Osoby z będące autorami największej ilości komentarzy, biorą udział w losowaniu.
Aby dać wszystkim jednakową szansę i fair play wstrzymam się z publikowaniem komentarzy do jutra.

Zachęcam, czytajcie, komentujcie.
Tak się lepiej poznamy wzajemnie.
Nagroda czeka.




6 komentarzy:

  1. Witaj jestem, najpierw pozostawię komentarz, by nie ominęła mnie szansa na wygranie :)
    a teraz idę zwiedzać resztę Twojego jestestwa:):):)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, jesteś tu bardzo mile widziana.

      Usuń
  2. Czekam z niecierpliwością na wyniki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, spóźniłam się:/ ale i tak zostaję u Ciebie, masz świetny pomysł na bloga:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie. Zaglądaj, na pewno coś zorganizuję jeszcze.

      Usuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger