Majówka i Candy

 "Witaj majowa jutrzenko,
świeć naszej polskiej krainie,
uczcimy ciebie piosenką,
która w całej Polsce słynie.

Witaj maj, piękny maj,
  u Polaków błogi raj..."
(Mazurek 3 Maja. Rajnold Suchodolski)



Co prawda to hymn na pochwałę święta, które jest pojutrze, ale to dziś mamy pierwszy dzień najpiękniejszego moim zdaniem miesiąca w roku. 
 Czyż to nie jest dobra okazja, żeby zacząć świętować?

Przed nami miesiąc pięknych widoków, uczuć i zapachów...

Do tego z Waszych komentarzy i historii blogów wynika, że bardzo lubicie czytać...

 Do tego post: "Kolekcjonerka perfum" kliknij tutaj cieszył się długo Waszym największym zainteresowaniem...

Dlatego postanowiłam obdarować Was czymś miłym !





 Dwie równie interesujące, a może nawet bardziej powieści autorki "Kolekcjonerki perfum" :
1."Debiutantka".
2."Flirt".




Zasady zabawy:
1. Zwycięzcę zestawu książek wylosuję spośród osób, które już pozostawiły lub pozostawią największą ilość komentarzy pod moimi postami.
2. Chcących wziąć  udział w zabawie proszę o umieszczenie podlinkowanego zdjęcia Candy na swoim blogu.
3. O chęci Waszego udziału poinformujcie mnie zostawiając informację pod tym postem.

Jeśli "podglądaliście" mojego bloga anonimowo, nic straconego - komentarze można uzupełnić do 10 maja. A jeśli ktoś zechce dodać mojego bloga do "ulubionych" - ucieszy mnie bardzo.


Mam nadzieję, że zechcecie mnie bliżej poznać i weźmiecie udział w zabawie oraz tym samym pokażecie, że czytanie jest trendy.
 

10 komentarzy:

  1. Ale kusisz! Wspaniałe książki,które każda z nas chciałaby mieć w swojej biblioteczce! Ostatnio po Dniu Książki przybyło mi kilka pozycji,ale i te chętnie przyjmę:))Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O ksiazki! Na nie zawsze jestem chetna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A moze i ja się zapiszę:) Na urlop będzie jak znalazł;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ja chętnie przyłączę się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam książki wiec biore udzial!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zainteresowana ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Z komentarzami może nie najlepiej, ale spróbuję szczęścia... :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czytać więc zapisuję się z przyjemnością:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam :) na pewno za późno na dopisanie się jest :) bardzo lubię książki zwłaszcza o Pozytywnym Myśleniu i Charlotte Link np: Wielbiciel :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger