Viola

Wiosenne miesiące bezdyskusyjnie zapewniają nam feerię barw i zapachów.
Kwiecień zawsze kojarzy mi się z kwiatami w kolorze fioletu: 
 szafirki fiołki i bratki. 




Uwielbiam w szczególności te dwa ostanie.
Za zapach, nasycenie koloru i ...ulotność. Fiołki kwitną przecież tylko niecały miesiąc. Z bratkami jest lepiej, bo cieszyć się możemy nimi do lata, chroniąc je od słońca na balkonach czy w ogrodach.




Aby zatrzymać ulotne wrażenia i cieszyć się ulubionymi kwiatami dłużej, wystarczy sobie taki wiosenny kadr umieścić na czymś trwalszym.
Znacie to przecież, prawda?




Decoupage jest dobry na wszystko.

16 komentarzy:

  1. Przepiękne kadry z szafirkami i bratkami, pudełeczka z decoupage również . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Decoupage to dla mnie czarna magia, ale wygląda cudnie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic trudnego. Ty za to robisz śliczne albumy.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Warto było się odrobinę napracować, żeby miłe słowa otrzymać w zamian.

      Usuń
  4. Przepiękne zdjecia,jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że czasami mi coś wyjdzie :-) Sztuki fotografii to się dopiero uczę.

      Usuń
  5. Uwielbiam szafirki! A pudełko jest cudnej urody!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kwiatuszki i cudnej urody pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kwiatki rzeczywiście wdzięczne.

      Usuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger