Słowo na niedzielę

Okres przedświąteczny, który większość blogerek/blogerów wykorzystywała, żeby przygotować swój dom na nadejście Świąt, 
ja spędziłam na innych zajęciach, głównie na przeżywaniu swojego życia w sposób dotkliwy. 
Z tego powodu moje dekoracje są bardziej niż skromne i stworzone naprędce.
Dlatego ucieszyłam się bardziej niż zwykle przy otwieraniu paczki z zamówionymi rzeczami, bo nieoczekiwanie przed Świętami otrzymałam dostawę z jednego z klubów zakupowych, na którą sporo się naczekałam. Dzięki temu moje samopoczucie trochę się poprawiło, a świąteczny strój zyskał na oprawie.








Aby zaznaczyć świąteczny klimat w domu, na szybko poskładam elementy przyniesione z różnych miejsc i tak powstała taka oto kompozycja.




Ale nie o to w tych Świętach przecież chodzi. 
Potrzeba czegoś więcej.




Alleluja !

7 komentarzy:

  1. No kochana! Tą zastawą mnie powaliłaś! Marzy mi się taki garniturek do kawy ale zawsze musi jeszcze poczekać! :) Chyba zacznę zbierać po sztuce aż dojdę do kompletu. Pozdrowionka cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na giełdzie staroci, gdzie bywam pojawiają się głównie filiżanki i talerzyki z motywami toile de jouy, ale zielone lub ciemnoróżowe. Mnie najbardziej podobają się niebieskie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zawsze ilość ,znaczy jakość...i tego się zawsze trzymam dobierając rzeczy jakimi się otaczam...a jeśli chodzi o Twoją przesyłkę, to jest cudna i w moich kolorach...!!!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. Z imbryczka świetnie smakuje herbata.

      Usuń
  4. Piękna zastawa, ja mam podobną, ale chińską z niebieskimi smokami :-)

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger