Wiosna, ach to ty ...

Tydzień temu przyszła do nas wiosna, kalendarzowa - dodajmy.
I zaczęła od razu kaprysić. 
Trochę słońca, ale mroźno. Wyższa temperatura, ale pada. Czy to przypadkiem nie sfochowana zima jeszcze panuje? 
Otóż nie, bo wszystkie znaki na ziemi i na niebie wskazują, że to kapryśna panienka Wiosenka nie może się zdecydować.
Może się  krygować kokietka jedna, ale i tak nie zatrzyma tego, co nieuniknione. Wszystko budzi się do życia.














Piękna złośnica, prawda ?

A co zrobić kiedy się
 z nami droczy i zsyła deszcz ?
Należy się zająć czymś przyjemnym i kolorowym. Szydełko, nożyczki, robótki ręczne, cokolwiek, byle było ciekawie i barwnie.











Było już coś dla ducha, musi być dla ciała.
Makaron z kurczakiem i mango. Słoneczny.


Przepis lekko zmodyfikowany przeze mnie, pochodzi z   książki Pauliny Stępień " Mała wielka uczta".




I co Wy na to?

Kolorowej, słonecznej wiosny Wam życzę !

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Cudowne fioletowe barwy, które uwielbiam.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Warto było wybrac sie na ten spacer.

      Usuń
  3. Ale krokusowe pole masz w okolicy! Piękne! Tylko zazdrościć takiego widoku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, to miejsce okupuje wielu spacerowiczów.

      Usuń
  4. Mam tę książkę Pauliny,ale jezscze nie dotarłam do tak pysznego przepisu:)Wygląda przepysznie!Mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie, proste i smaczne.

      Usuń
  5. Kocham wiosnę, ale właśnie tę kolorową, tak jak te śliczne krokusy, a jak pada to czytam, bloguję, szyję...po prostu zajmuję się czymś pożytecznym :-) Jutro zrobię podobny obiad, kurczak z makaronem o dodatkach pomyślę wieczorkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam robić na szydełku.Niedawno odkryłam Twój blog i jestem nim zachwycona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger