Scrapbooking

Co robi Holly kiedy się nudzi?

NIE NUDZI SIĘ !

Niespokojna natura nie pozwala mi na spoczynek. To nie znaczy, że cierpię na nadpodudliwość czy tzw. ADH. To zupełnie nie mój świat. Hałas i nadmierna ekspresja mnie męczą.
 Jestem zdecydowanym introwertykiem. Pobieram inspirację z zewnątrz, ale przetwarzam ją we własnym wewnętrznym świecie. Ta nieposkromiona natura to raczej stan umysłu, który poszukuje ciągle nowych informacji i ma potrzebę nieustannego poznawania, często kończącego się krótkotrwałym zainteresowaniem.
Zainspirowana przypadkowymi wizytami na blogach scrapowych oraz pomysłem na oryginalny prezent dla szczególnie mi bliskiej osoby, postanowiłam stworzyć swoje pierwsze w życiu eksplodujące pudełko  ( exploding box).
Za bazę posłużył mi gotowy "półprodukt", natomiast wszystkie dodatki łącznie z kolorami dobrane zostały personalnie. Te gadżety stanowią właśnie o osobistym charakterze tego prezentu.
Odkryłam, że to wspaniała zabawa i relaksujące zajęcie. Mam nadzieję, że wystarczy mi cierpliwości i wytrwałości, żeby wykonać ich jeszcze kilka. 


W środku kryje się dodatkowe pudełeczko z niespodzianką.

Tak mi się ta "papieromania" spodobała, że zrobiłam sobie notes - 100% handmade.


Pozdrawiam serdecznie "Podglądaczy" i zapraszam do komentowania.

10 komentarzy:

  1. kompletnie nie mam cierpliwości do takich rzeczy ,ale szczerze podziwiam osoby ,które się tego podejmują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo niecierpliwą osobą, a dałam radę. Malowanie i stylizowanie mebli jest znacznie trudniejsze, a robisz to po mistrzowsku. Z papierem dałabyś sobie radę bez żadnych trudności.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Od Ciebie to super komplement.

      Usuń
  3. Witam. Świetny box, kolory super. Bardzo mi się podoba. Sama też się przymierzam żeby zrobić,może kiedyś się za to zabiorę :) Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie na blogu. Zapraszam częściej :) Pozdrawiam serdecznie pracowniapatrycjiicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic trudnego, zachęcam. Pudełko można kupić gotowe, pozostaje tylko fantazja do ozdobienia.

      Usuń
  4. Pudełeczko słodkie, a notesik boski, no i jeszcze ten cudny łańcuszek...Bajka!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajne prace CI wyszły :) świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, że tu zajrzałaś. Pozytywny komentarz od Ciebie jest bardzo motywujący.

      Usuń
  6. Piękne robisz notesy, ja takich pudełeczek robić nie umiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger