Palma handmade.

Niedziela Palmowa.
Na pewno większość z Was 
celebruje ten zwyczaj. 
Jestem tylko ciekawa czy 
 ulegliście pokusie kupienia 
gotowej palmy, czy zrobiliście ją sami.
Jedno ze wspomnień z mojego domu rodzinnego jest takie, 
że zawsze była ona 
robiona własnoręcznie.
 Może komponenty nie były 
zbyt oryginalne, ale własne.
Z rozrzewnieniem kultywuję tę tradycję
 i wiele innych.
W archiwum domowym znalazłam zdjęcie palmy z ubiegłego roku 
{ jakbym przeczuwała, że będę pisała bloga :-) }.








W tym roku, zafascynowana innymi barwami pobawiłam się kwiatkami z bibuły w niekonwencjonalnych kolorach.









A jak wyglądały Wasze palmy?


8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Warto było się napracować przy składaniu kwiatków, żeby zasłużyć na komplement.

      Usuń
  2. Czyli warto robić zdjęcia, jeśli się coś tworzy, bo nigdy nie wiadomo kiedy mogą się przydać :). Super! Świetnie wyglądają te kwiaty z bibuły :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, troszkę się napracowałam przy ich skręcaniu.

      Usuń
  3. Własnoręcznie zrobiona najpiękniejsza !!!

    Serdeczne życzenia zdrowia oraz wszelkiej pomyślności. Wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dla Ciebie również świąteczne serdeczności !

      Usuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger