Decoupage

Decoupage' em zainteresowałam się dawno temu, kiedy natknęłam się na przedmioty zdobione tą techniką na jakimś kiermaszu. Kupiłam sobie nawet książkę - poradnik, klej i serwetkę. Nie mając doświadczenia i obawiając się, że nieudana próba zniszczy dekorowany przedmiot, nie podejmowałam poważnych działań w tym temacie. Moim największym wyzwaniem było ozdobienie kilku kartek tym sposobem i tyle.
Jakiś czas później na letnim kiermaszu ( wszystko za 5 zł) nad morzem kupiłam nie wiadomo czemu kilka drewnianych pudełek, nie mając dla ich zastosowania żadnego pomysłu. Pudełeczka przeleżały jakiś czas w surowym stanie, skrywając a to biżuterię, a to przybory do pisania.
Podobno - nic się nie dzieje bez przyczyny. 
Niespodziewanie dla mnie samej, przeglądanie różnych stron internetowych w poszukiwaniu przedmiotów do wystroju wnętrz i wędrówka od bloga do bloga,  przerodziło się w małe "uzależnienie". Te wszystkie: decu, shabby, scandi, retro, vintage,  transfery stały się dla mnie codziennością. 
Odkurzyłam poradnik, dokupiłam trochę materiałów i dałam zapomnianym pudełeczkom drugie życie.


 Może trochę niezdarnie, czasem celowo niezbyt starannie, trochę w pośpiechu, 


ale to w 100 % moje pierwsze hand made.



11 komentarzy:

  1. Bardzo fajne!!
    Pytałaś się czym robiłam wypukłe wzory (reliefy) na pisankach - Konturówką - firmy Pentart.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Tez kiedyś cosntam próbowała zrobić. Szybko się jednak poddalam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic trudnego, odrobina cierpliwości i już.

      Usuń
  3. Tak, coś w tym jest. Ja również ,,nosze się z zamiarem" ale stoję w miejscu bo wydaje mi się, że nie uda się. Twoje pudełeczka są śliczne :))) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, serdecznie pozdrawiam :)
    O kurcze! woda! Zaczytałam się,,,

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne Twoje skrzyneczki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Lubię ten styl dekorowania, choć potem zalegają w szafkach, bo ileż ich można mieć na wierzchu?

      Usuń
  5. Piękne skrzyneczki, a zwłaszcza ta z hortensjami.Ja mam w posiadaniu tylko jedną, którą pomalowałam na biało, ale też śliczna, ważne, że się podoba prawda?Muszę zgłębić temat decoupage :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję. Jak potrzebujesz prostej porady, bo mistrzynią tematu nie jestem, to służę pomocą.

      Usuń
  6. Dobrze wiedzieć ze tez robisz coś swoimi raczkami:)))))) właśnie szukałam posta żeby wiedzieć i zaczęłam od początku

    OdpowiedzUsuń

Mój Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 world by Holly , Blogger